قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ Redmi K50 Gaming

رفرش ریت تاثیر مستقیم روی اجرای روان محتوای گرافیکی داشته و برای علاقمندان به بازی‌های موبایلی جزو ضروریات است. البته در حالتی که به رفرش ریت بالا نیازی نباشد، دستگاه به صورت خودکار نرخ نوسازی را پایین می‌آورد تا در بهینه‌سازی مصرف باتری، نقش داشته باشد. را با سیستم خنک کننده دوگانه VC بسیار بزرگ ارائه داده اند و این نشانه خوبی است. البته حافظه لایتنینگ سریع UFS 3.1 و آخرین رم LPDDR5 نیز روی آن نصب شده است.

بهره می‌برند و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می‌دهند.

ظرفیت باتری Redmi K50 Gaming نسبت به نسل قبلیش کاهش پیدا کرده، ولی از اون طرف شیائومی تو بخش شارژ شدن حسابی جبران کرده و این گوشی از فست شارژ 120 واتی پشتیبانی میکنه. آداپتور 120 واتی داخل جعبه میتونه باتری رو تقریبا دقیقه‌ای فول شارژ کنه که برای یه گوشی گیمینگ عملکرد خیلی خوبی به حساب میاد. ردمی K50 اولترا در بخش دوربین از یک ماژول سه‌گانه در پشت برخوردار است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL HM6 مجهز به OIS، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. در جلو نیز یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی برای تصاویر و ویدیوهای سلفی وجود دارد. Redmi K50 Ultra دارای یک صفحه نمایش 12 بیتی 6.7 اینچی از نوع OLED است که توسط TCL CSOT چین و Tianma عرضه شده است. این پنل رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و از HDR10 پلاس، Dolby Vision، DCI-P3 و Adaptive HDR پشتیبانی می‌کند.

به این مفهوم که هر چقدر ظرفیت باتری یک گوشی بالاتر باشد آن گوشی برای مدت زمان طولانی‌تری شارژ نگه داشته و شما نیازی به شارژ کردن چند باره آن در طول روز نخواهید داشت. حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته و توانایی اندازه‌گیری ضربان قلب را نیز دارد. ابعاد بدنه گوشی ردمی K50 اولترا، ۱×۷۵.۹×۸.۶ میلی‌متر (۶.۴۲×۲.۹۹×۰.۳۴ اینچ) است که ابعاد مناسبی بوده و در دست به خوبی جا می‌شود. دوربین دوم و سوم در زیر این دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند و در کنار آن‌ها می‌توانید فلاش LED را ببینید.

گویا شرکت چینی به دنبال آن است که طی ماه‌های آینده، سری گوشی ردمی K50 را معرفی کند که از مشخصات سخت‌افزاری درخور توجه برخوردار هستند. با اینکه شیائومی هنوز برنامه‌های خود را اعلام نکرده، اما گزارش‌هایی وجود دارد که گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی در فوریه ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد. باید اشاره کرد که سری ردمی K40 نیز در همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته معرفی شد. ردمی پس از مشخص کردن تاریخ معرفی ردمی K50، پوستری منتشر کرده که در آن به ظاهر این گوشی جدید اشاره شده است. تصویر منتشر شده از کی ۵۰ به ماژول دوربین و شکل قرار گرفتن دوربین‌ها و فلش LED دوگانه اشاره می‌کند. همچنین با نگاهی به این پوستر مشخص شد که دوربین اصلی گوشی کی 50 از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

جدول مشخصات سخت‌افزاری گوشی Redmi K50 Ultra

دوربین سلفی در یک پانچ هول و در مرکز نیمه بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. در قاب پشتی نیز ماژول دوربین بزرگی قرار دارد و سه لنز درون این ماژول دیده می‌شوند. گفته می‌شود که K50 Ultra از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. گوشی ردمی K50 اولترا دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

پس از شروع سری K50 خود با ردمی K50 گیمینگ در اوایل سال جاری، شیائومی سرانجام گوشی های ردمی K50 و ردمی K50 پرو خود را معرفی k50 gaming کرد. اگرچه پرو دارای دوربین های چشمگیرتر، شارژ سریع تر و چیپست بهتر و همچنین تا 512 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل ردمی کی ۵۰ گیمینگ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند.

پردازنده مرکزی گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ هسته‌ای (یک هسته ۳.۱۹ گیگاهرتزی Cortex X2، سه هسته ۲.۷۵ گیگاهرتزی Cortex A710 و چهار هسته ۱.۸۰ گیگاهرتزی Cortex A510) است. اندازه صفحه نمایشگر ۶.۶۷ اینچ و نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی ~۸۶.۷% است. این صفحه نمایشگر از نوع OLED است که خب به نوبه خود نمایشگر خوبی محسوب می‌شود. این پنل ۱۲ بیتی می‌تواند ۶۸.۷ میلیارد رنگ را به نمایش در آورد که در نوع خود قابل مقایسه با هیچ گوشی دیگری نیست.

در پنل پشتی مدل پرو شاهد تعبیه‌ی دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی هستیم که در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. مدل استاندارد هم از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد ولی از نظر دو دوربین دیگر تفاوتی با مدل پرو ندارد. برای ثبت عکس‌های سلفی هم هر دو گوشی از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. هر دو گوشی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD+ بهره می‌برند و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می‌دهند. انرژی ردمی K50 از طرف باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و مدل پرو با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در قفسه‌ی فروشگاه‌ها قرار می‌گیرد.

شروع قیمت ردمی کی 50 پرو از 472 دلار برای نسخه 8 گیگابایت رم و حافظه 128 گیگ است.برای نسخه عادی نیز قیمت از 378 دلار برای همین مشخصات آغاز می شود. شیائومی برای این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده نکرده و متأسفانه خبری هم از جک هدفون نیست. این گوشی‌ها فقط راهی بازار چین می‌شوند ولی همان‌طور که احتمالا می‌دانید، در آینده‌ی نزدیک به‌عنوان گوشی‌های مبتنی بر برند پوکو به دست کاربران ساکن کشورهای مختلف می‌رسند. شیائومی یه باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی روی این گوشی قرار داده که تو استفاده معمولی میتونه یک روز کامل شارژدهی کنه.

تجهیز گوشی‌های آیفون به اینترنت استارلینک ؛ خبر خوش ایلان ماسک از مذاکره با کوپرتینویی‌ها!

قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ Redmi K50 Gaming دارای ابعاد 162.5 در 76.7 در 8.5 میلی متر و وزن قابل توجه 210 گرمی است. دو دکمه شانه در سمت راست بیرونی قرار دارند و طبق الگوی Black Shark 4 کار می کنند. در جلو یک پنل AMOLED با فرکانس 144 هرتز داریم که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده است، در حالی که محفظه عکاسی مبتنی بر دوربین سه گانه 64 + 8 + 2 مگاپیکسل است. چراغ های LED RGB و دکمه های پاپ آپ جانبی قرار دارد که کیفیت فوق العاده ای در گیمینگ می دهد. یک مدل انحصاری برای چین است ولی با رام گلوبال برای سایر کشور ها قابل استفاده می باشد.

  • بالای گوشی هم یه اسپیکر دوگانه دیگه، یه میکروفون دیگه و حسگر مادون قرمز قرار داره.
  • ردمی کی 50 اولترا یک گوشی 5G با پشتیبانی از اتصال بی‌سیم وای-فای 6E است و البته هر دو نوع اتصال بی‌سیم دیگر NFC و مادون قرمز را هم پشتیبانی می‌کند.
  • به علاوه، سیستم خنک کننده مایع VC کمک حال خوبی برای این ترکیب سخت‌افزاری است.
  • جک 3.5 میلی‌متری موسیقی هم از شیائومی k50 pro plus حذف شده، اما خبر خوب وجود اسپیکرهای استریو در این مدل است.
  • Qualcomm Adreno 730 همچنان به عنوان برترین گرافیک اندرویدی بازار عمل می‌کند و ARM Mali G710 MC10 در مقابل آن شکست خورده است.