خرید انواع فرش 700 شانه با عالی ترین قیمت ⭐️ گروه تجاری فرش کاشان

خرید انواع فرش 700 شانه با عالی ترین قیمت ⭐️ گروه تجاری فرش کاشان

قیمت فرش 700 شانه تراکم 3000 که از نواع هفتصد واقعی است بسیار بیشتر از قیمت فرش 700 شانه تراکم 1500 است که از نوع تبدیلی یا طرح 700 شانه است. فرش های 700 شانه تبدیلی با تراکم طولی 1500 بافته می‌شود و دستگاه بافت این محصولات 500 شانه است و تعداد رنگ های داخل پالت آن 6 الی 7 تاست. این 700 شانه ها که با دستگاه تکسیما در تراکم طولی پایین بافته می‌شود، دارای طرح ها و نگاره های درشت هستند و قیمت فرش 700 شانه تراکم 1500 بسیار پایین تر از 700 شانه واقعی با تراکم بالاتر است. در بافت این محصولات برخی از تولید کنندگان از الیاف ورژن یا بی سی اف استفاده می‌کنند. فرش ارزان قیمت باکیفیت در بازار به فرشی می گویند که باتوجه به کیفیت نخ ، وزن فرش، برند کارخانه تولید کننده قیمت مناسب داشته باشد.کارخانه هایی که خود به صورت مستقیم عرضه کننده فرش هستند که با قیمت کمتری دست مشتری برسد با یک سری مشکل برای خریداران مواجه شدند. یکی از مزیت های خرید فرش کاشان از این فروشگاه، خرید مستقیم فرش از کارخانه است.

به جهت افزایش تولید فرش های جدید و به روز در انواع طرح و نقش و رنگ بندی های متنوع میزان فرش های ته انباری بیشتر در بین خانواده های ایرانی رایج میشود. برای بافت فرش های ماشینی باکیفیت از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های بافندگی استفاده میشود. اما بعضی از شرکتهای تولید کننده فرش ماشینی از دستگاه های بافندگی قدیمی برای تولید فرش ماشینی استفاده می کنند که این امر سبب افت کیفیت نهایی فرش ماشینی می شود. این نوع فرشها شاید از نظر تفاوتی با فرش های باکیفیت نداشته باشند ولی با گذر زمان استحکام و کیفیت خود را از دست داده و ظاهر خود را از دست می دهند.

تفاوت فرش 700 شانه با 1200 و 1500 شانه

ما همیشه بهترین را برای شما کنار گذاشته ایم تا بهترین انتخاب را در بهترین زمان و مکان انجام خرید فرش ۷۰۰ شانه ارزان دهید. تنوع محصولات شامل فرش ماشینی فرش مشهد، فرش نگین مشهد، فرش زمرد مشهد، فرش کاشان و پشتی سنتی شاه نشین است . لذا ما در گروه فروشگاه اینترنتی فرش بست بافت با توجه به شرایط بد اقتصادی بعضی از خانوادهای محترم و هزینه اولیه سنگین زوجهای جوان اقدام به تهیه فرش ارزان قیمت از نوع مرغوب نموده ایم که معمولا به عنوان فرش طرح ۷۰۰ شانه شناخته می شود. این مدل فرش ها دارای تراکم ۲۱۰۰ و ۲۲۵۰ و وزن تقریبی ۳۷ کیلو در یک فرش ۱۲متری هستند و تا حدودی توانسته ایم فرش ارزان قیمت به دست دوستان برسانیم. برای برخی این سوال بوجود می آید که اگر می خواهیم فرش ارزان قیمت خریداری کنیم از کجا بخریم ؟!!

  • از این رو قیمت آن از فرش هفتصد شانه کاشان کمتر است و برخی آن را با عنوان قالی 700 شانه ارزان به مشتریان می‌فروشند.
  • یعنی قیمت یک متر مربع از این بافته در 12 ضرب شده و قیمت آن به دست می‌آید.
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت در بافت فرش باعث استحکام و دوام فرش برای سالهای طولانی خواهد شد.
  • فرش گل برجسته به سبک مدرن – کد 3313 فرش ماشینی 700 شانه ده رنگ باکیفیت بالا و قیمت مناسب .

فرش ارزان قیمت باغ معلق گردویی طرح ۷۰۰ شانه بانخ اکریلیک و ورژن در عکس زیر . شاید همین الان به این فکر افتاده اید که با این توضیح، فرش طرح 700 شانه کاشان، همان فرش 500 شانه است. اما فراموش نکنید که اگر چه فرش طرح هفتصد شانه با همان دستگاه های تولید فرش شانه 500 بافته می شود، اما تکنولوژی ماشین های بافت فرش طرح هفتصد شانه، بالاتر است، به طوری که می توانند فرش ها را با تراکم بیشتری نسبت به فرش 500 شانه ببافند.

اگر شما خرید اینترنتی فرش کاشان را با اطلاعاتی که در این مقاله به شما داده شده ، خریداری کنید خرید اینترنتی خوشایندی را تجربه خواهید کرد. از نمونه طرح های سنتی و کلاسیک که اولین بار روی قالی های دستباف به نمایش گذاشته شد و اولین فرش های ماشینی به این طرح ارائه شده، فرش طرح ترنج دار و لچک است که طرح ترنج در مرکز قالی شبیه حوض باغ های قدیمی است و لچک ها در 4 گوشه اطراف قالی قرار دارند. درست است که این طرح جزو طرح های قدیمی سنتی است ولی طراحان خوش ذوق ایرانی توانسته اند این طرح را به صورت جدید و به روز ارائه دهند. فرش طرح 700 شانه با تراکم عرضی 500 و تراکم طولی 1000 بافته می‌شود و در حقیقت جزو محصولات 500 شانه است ولی دستگاه های بافت این محصولات به روز تر از 500 شانه است و از طرح ها و نقشه های 700 استفاده می‌کنند. این محصولات از خانواده 500 شانه است و از آن در مساجد، هییت ها و مکان های عمومی استفاده می‌شود و صادرات این فرش 700 شانه به کشورهای جهان سوم انجام می‌شود.

چگونه فرش ارزان با کیفیت بخریم

1- قبل از شستشوی فرش ماشینی حتما از آن غبارگیری نمایید و گرد و خاک را آن جدا نمایید و سیس آنها را با جارو برقی بروبید. طرح اساطیر زمینه دودی و ترمه ای و سرمه ای با کیفیت درجه یک . فرش‌های 1000، 1200 و 1500 شانه شاید کیفیت بسیار بالایی داشته باشند اما از لحاظ اقتصادی خرید آن‌ها برای بسیاری از افراد مقرون به‌صرفه نیست.برای همین تهیه فرشی با کیفیت تقریبا مشابه اما با هزینه کمتر اهمیت پیدا می‌کند. فرش ته انباری به فرشهایی اطلاق میشود که کارخانه دیگر آنها را بافت نمیکند و میخواهد هرچه زودتر بفروش برساند و هزینه زمانی و مادی خود را صرف فرشهای به روز و مورد درخواست مردم نماید.

تمام حقوق این سایت متعلق به کارخانه فرش ستاره کوروش می باشد. اصل تفاوت بین دو تراکم بر پر بودن و خالی بودن تعداد گره ونخ در سطح فرش است که این باعث پرزدهی فرش های تراکم 1500 در میان فرش های 700 شانه میشود . زمانی که بین نخ ها فاصله ای وجود دارد پرزدهی فرش بیشتر میشود و این پرزدهی زمان بیشتری میخواد تا از بین برود. اما این موضوع در باب خرید های اینترنتی امکان‌پذیر نیست مگر این که بعد از خرید و دریافت فرش به اطلاعاتی که به دست آورده اید و تطابق آن با شناسامه پشت فرش بپردازید و به یکی بودن آن برسید. البته خرید از مجموعه های معتبر که گارانتی کیفیت را به صورت کتبی ارائه می‌دهند خود می‌تواند کمی خیال شما را در خرید راحت تر نماید.