آنتی اسکالانت ضد رسوب ممبران Dm تصفیه آب صنعتی

این مواد با سه مکانیسم اصلی از ایجاد رسوب بر روی غشاء ها جلوگیری می کنند. یکی از این مکانیسم ها توانایی مهار آستانه است، یعنی این مواد اجازه نمی دهند محلول ها به حالت اشباع برسند و نمک های موجود را همواره محلول نگه می دارند. این ترکیبات را در محیطی خشک و خنک که میزان حرارت آن زیاد نباشد، نگه داری کنید و هم چنین ظروف پلاستیکی و پلی اتیلن بهترین گزینه برای نگه داری آنتی اسکالانت ها هستند. توصیه می شود که دوش چشم و جعبه کمک های اولیه در محیطی که این ماده را نگه داری می کنید، وجود داشته باشد تا در صورت بروز حادثه بتوانید به خوبی آن را مدیریت کنید. برای حفظ سلامت خود و محیط کار، ضروری است تا کلیه نکات ایمنی کار با مواد شیمیایی را بدانیم و آنها را رعایت کنیم.

شرکت پاکان پالایش البرز با هدف اجرای کلیه پروژه های آب و فاضلابی تشکیل گردید. هیأت مدیره این شرکت و مدیران این شرکت با سوابق بیش از 10 سال خود افتخار دارند تا با هدایت شرکت پاکان پالایش البرز، بتوان در کلیه پروژه های تصفیه خانه های آب و فاضلاب شرکت نمود. انتی اسکالانت شرکت پاکان پالایش البرز در انواع ایرانی و وارداتی با بهترین قیمت به همکاران و مشتریان گرامی عرضه می گردد. فلوکن 260 به عنوان عامل ضد رسوب در سیستم هاي RO (اسمز معكوس) استفاده مي شود.

لطفاً تا جای امکان آن‌را از نظر املا، انشا، چیدمان و درستی بهتر کنید، سپس این برچسب را بردارید. محتویات این مقاله ممکن است غیر قابل اعتماد و نادرست یا جانبدارانه باشد یا قوانین حقوق پدیدآورندگان را نقض کرده باشد. با خاک و ماسه اطراف محل نشت انتی اسکالانت را پر کنید و مواد ریخته شده را با اهک و یا سایر ترکیبات قلیایی خنثی نمایید .

ازن ژنراتور / دستگاه ازن

آنتی اسکالانت پایه پلیمری جهت جلوگیری از ایجاد رسوب در آبهای دریا، آب های لب شور و نیز آب هایی با سختی بالا مورد استفاده قرار می گیرد. اسید به دلیل قیمت بالای که دارد اگر به مغازه و تجهیزات اضافه شود، مرقوم به صرفه نمی باشد. بیش از اندازه دی اکسید کربن موجود در نفوذ سیستم های تغذیه شده با اسید هزینه تولید مجدد تبادل یونی را افزایش می دهد. آنتی اسکالانت ها تقریبا محصولاتی ارزان می باشند و هزینه اضافی در بر ندارند. هنگامی که آنتی اسکالانت را با اسید مقایسه می کنند مهمترین تفاوت و مشکل تفاوت قیمت آن ها می باشد.

پوست را با مقدار کافی آب برای مدت 15 دقیقه بشویید ، لباس های آلوده را تعویض نموده ، مراقبتهای پزشکی فراهم گردد . در صورت بلعیده شدن دارای اثرات زیان آور است و ممکن است باعث سوختگی در معده و روده شود .

  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.
  • در مرحله بعد بایستی کارایی و اثر بخشی آنتی اسکالانت را بر کنترل رسوبات آزمایش نماییم.
  • رسوب اسید دارای PH کمتر از ۳ است و این ویژگی باعث حذف رسوبات کربنات کلسیم می شود.
  • در طی فرآیند تصفیه در سیستم اسمز معکوس ، آنتی اسکالانت قبل از ورود آب به غشای اسمز معكوس، از طریق پکیج تزریق مواد شیمیایی (آنتی اسکالانت) تزریق می شود.
آنتی اسکالانت ضد رسوب ممبران Dm تصفیه آب صنعتی

این نوع از آنتی اسکالانت ها رنگی زرد و کهربایی دارند و بسته بندی آن ها نیز به صورت بشکه هایی با ظرفیت های مختلف می باشد که دلیل این موضوع هم حالت مایع آنتی اسکالانت است. جهان شیمی به عنوان مرجع علمی مواد شیمیایی، جامع ترین و بزرگ ترین بانک اطلاعاتی حوزه شیمی می باشد. کلیه قیمت ها بدون اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید. هیدروکسید از تجزیه و هیدرولیز بخشی از ترکیبات معدنی در آب تولید می شود. لطفا جهت دریافت آنتی اسکالانت MSDS (آنتی اسکالانت MSDS Data Sheet) با واحد مشاوره فنی تماس حاصل نمایید. شست و شوهای بیشتر و با فواصل زمانی کمتر برای بهبود عملیات که منجر به کاهش عمر مفید غشاها و افزایش هزینه می شود.

عوارض آنتی اسکالانت

به بیان دیگر میزان اسید لازم برای خنثی سازی عوامل ایجاد قلیائیت در آب ها را قلیائیت می نامند. سختی گیر رزینی با استفاده از رزین تبادل یون؛ یون های سختی آور آب را حذف می کند و بدین شکل مانع اجاد رسوب بر روی ممبران های RO می شود. آب سختی گیری شده فاقد یون های کلسیم و منیزیم خواهد بود و به همین دلیل رسوب کربناتی در آب وجود نخواهد داشت. سختی گیر رزینی در مقایسه با گزینه های دیگر از نظر فنی بهتر می باشد به این دلیل که سختی آب را به صفر می رساند. رسوب و گرفتگی، فضای موثر بین مواد را کاهش می دهد و تلاطم جریان را کم می کند و در نتیجه بلوریزاسیون غلظت در سطح غشا افزایش می یابد. لازم به ذکر است که با کاهش سطح غشا موثر، میزان تلاطم نیز کاهش خواهد یافت و همین امر باعث می شود که تمیز کردن سطح غشا مشکل بشود .

استفاده از آنتی ‌اسکالانت‌ های شرکت مهاب می ‌تواند نیاز به دوز اسیدی را از بین ببرد و بهره وری کارخانه ها بالاتر ببرد و تعداد دفعات مورد نیاز برای تمیز کردن آنتی اسکالانت را کاهش دهد. آنتی اسکالانت های مهاب فلس هایی مانند کربنات کلسیم، فسفات کلسیم، سولفات کلسیم، سولفات باریم، سولفات استرانسیوم، فلوراید کلسیم، هیدروکسید آهن، فسفات آهن، سیلیس و رسوبات کلوئیدی را کنترل می کنند. برای کاهش پوسته پوسته شدن در غشاهای اسمز معکوس از مایع ضد رسوب به نام آنتی اسکالانت استفاده می‌شود. ساده ترین، با صرفه ترین و قابل اطمینان ترین ماده شیمیایی برای سالم نگه داشتن سیستم RO و ادامه عملکرد با بهره وری بالا و طولانی مدت استفاده از آنتی اسکالانت است. جهت پراکنده سازی یون های موجود در آب و برای جلوگیری از تشکیل رسوبات از آتنی اسکالانت استفاده می شود. آنتی اسکالانت مانند خون درون بدن انسان می‌باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آنتی اسکالانت و دیگر مواد تولیدی این شرکت و قیمت انتی اسکالانت با کارشناسان این شرکتتماسحاصل فرمایید. بدین ترتیب شرکت پاکان پالایش البرز تولید کننده انتی اسکالانت و وارد کننده انواع انتی اسکالانت اروپایی ، فلوکن 260 و .. مفتخر است انتی اسکالانت با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد . هنگامی آب می تواند دارای مواد معدنی زیادی مانند کربنات کلسیم باشد که می تواند روی سطح جمع شود، پوسته پوسته شدن در آنجا اتفاق می افتاد.

توصیه شرکت هوبارت شیمی در خصوص آنتی اسکالانت