چند ترفند برای اجرای بهترین طراحی ویلا در شمال

شکل خاص دیوار تلویزیون در این طرح، بخاطر محدودیت ایجاد شده با وجود پنجره سقفی سالن طبقه پایین در تراست طبقه دوم ویلا، به این صورت طراحی و انتخاب شده است. مهمترین مسئله در این مورد ایجاد یک سبک فوقالعاده بین سطوح ساده، خطوط متقاطع، رنگی و بافتدار میباشد. یکی از مهمترین بخش های دکوراسیون داخلی ویلا تکاب پذیرایی هس که باید نکات مهمی رو رعایت کرد.پذیرایی بزرگ و مجلل ، یک خانه گرم و پر نشاطی رو واسه اهل خانه و مهمونا به وجود میاره پس به پذیرایی توجه ویژه داشه باشین. یکی دیگر از رنگهای پرطرفدار در دکوراسیون و طراحی ویلا، رنگ آبی است. در دکوراسیون داخلی و ویلا باید به جزئیات استخر توجه شود که با ظاهر روشن آن در شب آرامش می بخشد و با ظاهر آبی عمیق در طول روز استرس شما را از بین می برد. استفاده کنید. البته برای رنگ دوم در کنار رنگ آبی نیز هم میتوانید از پالت رنگهای خنثی مثل خاکستری و سفید برای ایجاد یک فضای آرامشبخش استفاده کنید و هم پالت رنگهای هیجانی مثل نارنجی و زرد را به کار ببرید. شرکت معماری آرکافیس که مسئول این پروژه بود برای ایجاد فضای بیرونی خاص و زیبا، لایهای از سنگ به رنگ قهوه ای و تلفیقی از فلز و کامپوزیت های سیاه رنگ را به نمای بلوک اصلی این خانه اضافه کرده است.

استخر سرپوشیده: با اینکه اغلب ویلاها یک استخر در محوطه دارند ولی ممکن است کارفرما از شما استخری را در داخل ساختمان بخواهد، در این صورت باید یک جای خوب برای قرار گرفتن استخر و تجهیزات آن در نظر بگیرید. اتاقهای مربع شکل ایستاتر هستند اما چیدمان مبلمان در آنها دشوارتر است. پول همیشه هست؛ چرا که خداوند بندگانش را فراموش نمی کند؛ اما برای این که آرامش و خونسردی تان را حفظ کنید، حتما قواعد طراحی دکوراسیون را فرا بگیرید و سپس اقدام به تغییر دکوراسیون ویلای تان کنید. این کار باعث می شود که شما به عنوان یک طراح، راحت تر تصمیم بگیرید که چه چیز هایی را به فضای مورد نظرتان اضافه کنید. برای افزودن تحولی به ویلا می توانید گزینه هایی مانند سقف چهار شیب ، سقف مدرن در طراحی سقف را در نظر بگیرید می توانید تنظیمات ترجیحی طراحی سقف را برای منطقه موجود بررسی کنید تأکید بر طراحی نورپردازی روشنایی در سقفها است که توسط معماران داخلی طراحی شده است. استفاده از لمینت روی کف چوبی نیز می تواند یک گزینه مناسب باشد شما باید انتخاب خود را برای ایجاد یک فضای شیک و ظریف انجام دهید که با مبلمان و سایر عناصر دکوراسیون هماهنگ باشد.

در کشور ما اغلب ویلاها در شمال کشور و یا مناطق کوهستانی و خوش آب و هوا ساخته می ­شوند. دردسترس بودن در تمامی مناطق. در طراحی پلان ویلا لازم است دکوراسیون داخلی به گونه ای باشد که آرامش و راحتی را فراهم کند. لازم به ذکر است در ساخت یک ویلای مدرن بیشتر از شیشه، چوب MDF و کفپوش های چوبی استفاده می شود. از بیش از حد شلوغ کردن دکوراسیون و قرار دادن لوازم اضافی اجتناب کنید و تنها از وسایلی استفاده نمایید که واقعاً به آنها نیاز دارید و یا به کار بردن آنها موجب زیباتر به نظر رسیدن فضا میشود. برای اینکار قطعاً باید از نور طبیعی و منابع نور مصنوعی در دکوراسیون استفاده کنید شما باید هم نور طبیعی را در داخل خود نگه دارید و هم این را با منابع نور مصنوعی پشتیبانی کنید بنابراین به پنجه های بزرگ و پهن نیاز خواهید داشت. شما دوست دارید یک ویلای مدرن داشته باشید و یا یک ویلای سنتی یا کلاسیک؟ در این سبک از گچبریها و طرحهای سنتی بر روی دیوار به وفور استفاده میشود و از طرفی به کار بردن گلدانهایی بزرگ با طرحهایی از نقاشیهای مدرن نیز میتواند انتخاب هوشمندانهای باشد.

در نتیجه فرم و شکل بخش ­های مختلف فضاهای داخلی ویلای مدرن باید ساده و در عین حال شیک و جذاب باشد. دنیای رنگ­ها آنقدر گسترده است که نمی­ توانیم مرز مشخصی برای مدرن یا کلاسیک بودنشان بگذاریم مخصوصا زمانی که سلیقه کارفرما هم در طراحی فضاها و انتخاب رنگ در نظر گرفته می ­شود ولی می­ توان گفت به طور کلی رنگ­ هایی مانند: سفید، مشکی، نقره ­ای، خاکستری، کرم، نارنجی و قهوه ­ای جزو رنگ ­های پر کاربرد در ساخت ویلای مدرن هستند. در طراحی داخلی ویلا اگر ویلای شما هنوز ساخته نشده دست تیم طراح بسیار باز است ولی اگر هم ویلای قدیمی خود را قصد بازسازی دارید نگران نباشید به غیر از دیوارهای باربر و ستون ها که تغییر در آنها نیاز به مشاوره با کرشناسان عمرانی و شهرداری دارد امکان طراحی و مدرن کردن ویلا تا حد زیادی وجود دارد. اگر شما متوسط هزینه هایی که باید برای ساخت یک ویلای معمولی در سال گذشته پرداخت می کرد، را در حدود ۲ میلیون تومان در نظر بگیرید.

همانطور که میدانید، ایران کشوری چهار فصل است و شما میتوانید در هر فصل سال که باشید، آب و هوای فصول دیگر را در نقاط مختلف کشور تجربه کنید. نورگیری در ساختمان ­ها آنقدر مهم است که یکی از مسائل مهم در تعیین جهت ساختمان ویلا تابش نور خورشید است. یکی از ویژگی­ های مهم هر ویلایی نمای آن است. می توانید با گرفتن آفتاب که یک منبع نور طبیعی است جو را به داخل تغییر دهید تا مکانی جادار و روشن ایجاد کند. برای ایجاد یک فضای زندگی لاکچری و همچنین پر زرق و برق لازم است عناصر معماری همراه با معماری داخلی ارزیابی شود. در حالی که ممکن است ستونهای آتن برای اکثر خانههای مدرن چندان کاربردی نباشند، راههای زیادی برای گنجاندن نقوش ستون در هر اتاقی وجود دارد.

شما می توانید با کمی مطالعه درباره سبک های مختلف دکوراسیون داخلی و همین طور کمک گرفتن از یک فرد کارشناس و متخصص، می توانید به راحتی سبک طراحی مورد علاقه خود را پیدا کرده و آن را بر روی باغ ویلا خود پیاده سازی کنید. فرضیه اول: مهندس معمار در حین طراحی ویلا به نورپردازی آن در جداره ها فکر کرده باشد و یا اصلاً طراحی نمای بیرونی ویلا بر اساس نورپردازی آن شکل گرفته باشد. اکثر طراحان، هزینه طراحی را بر اساس متراژ زمین تعیین می کنند. هزینه طراحی داخلی را به چه شکلی به روش تلفیقی محاسبه می کنند؟ تمام موارد بیان شده اگر چه نکاتی ساده به نظر میآید، اما مطمئناً توجه به این موارد و رعایت تمام نکات بیان شده، دیزاین نهایی شما را به طراحی ویلای مدرن منطبق میسازد. ویلا مدرن را با چه ویژگی­هایی می­توان شناخت؟ قدم اول شناخت محیط و جغرافیای آن است که از اصولی ترین ارکان طراحی یک ویلا باغ محسوب می شود. اتاق نشیمن مکانی است که تمام دورهمی ها در آنجا انجام می شود و یک نقطه مشترک بین اعضا، خانواده و افراد ساکن ویلا است از این رو طراحی نشیمن اهمیت بسیار دارد. همانطور که اشاره شد توجه به جهت ساخت ویلا برای برخورداری از مناظر زیبای اطراف و دریافت نور خورشید بسیار حائز اهمیت است.

برای دکوراسیون ویلا می توان از واحدهای روشنایی LED در سقف های سبک جدید استفاده کرد و از گزینه های نورپردازی نقطه ای که لوسترها را پشتیبانی می کنند استفاده کرد. در دکوراسیون ایران باستان بیشتر از عناصر و اشکال گوشهدار استفاده میشد تا اقتدار و هیبت امپراتوری ایران به نمایش گذاشته شود. مقدار قیمت قطعات زمین بسته به موقعیت شهرستان و فاصله زمین تا شهر و دریا بسیار متفاوت است. طراحی ویلاهای مدرن چگونه است ؟ پلان ویلاهای این شهرک اکثرا به صورت لاکچری و اکازیون طراحی شده، به گونه ای که سالنهای پذیرایی آنها بسیار بزرگ بوده و به محوطه ی ویلا مشرف طراحی داخلی ویلا شمال است.

امروزه ساخت ویلا به سبک مدرن طرفداران زیادی دارد. با بازسازی ویلا می توانید از مزایای زیادی نیز بهره مند شوید. بازسازی ویلای مدرن جمع و جور! برخلاف سالهای نه چندان دور، دیگر خانههای بزرگ ویلایی و حیاطدار مناسب زندگی شهری و شلوغ نیست و اغلب مردم به دنبال آپارتمانهای جمع و جور هستند. لوسترها باید طوری انتخاب شوند که ظرافت هیجان و سبک را منعکس کنند شکوه ویلا با اندازه لوستر مشخص می شود به خصوص یک لوستر بزرگ در سالن و یک لوستر کوچک در اتاق های دیگر انتخاب مناسب خواهد بود. به همین دلیل ما صرفاً چند تم از رنگها را که در اکثر طراحیهای ویلای مدرن انتخاب و به کار گرفته میشود را بیان میکنیم. پیشنهاد ما شروع کار با معمارآقا از پروسه مشاوره و طراحی میباشد.

نوسازی ویلا و بازسازی ویلا شاید در عبارت بسیار شبیه به هم باشند; و در خیلی از موارد به جای هم استفاده شوند. پروژه های برجسته: این مطلب پروژه بازسازی و نوسازی یک ویلای جمع و جور به سبک مدرن در منطقه شمیرانات است. تمامی تصاویر این مطلب متعلق به استودیو المان است برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پروفایل استودیو طراحی داخلی و معماری المان سر بزنید و برای مشاوره در رابطه با پروژه های طراحی و اجرای انواع ساختمان­ با کارشناسان در ارتباط باشید. امروز با استودیو طراحی داخلی و معماری المان همراه هستیم تا راجع به ساخت ویلای مدرن صحبت کنیم. استودیو طراحی داخلی و معماری المان در زمینه معماری، طراحی داخلی و فضای سبز را از سال 1386 شروع کرده است.طراحی و اجرای انواع ساختمان مسکونی، اداری، تجاری، خدماتی و فرهنگی از فعالیت ­های این شرکت است. استفاده از پنجره ­های بزرگ و همچنین رنگ­ های ساده و آرامش بخش در نمای ساختمان از ویژگی­ های نما در ساخت ویلای مدرن است. در ساخت ویلای مدرن توجه به برخی از اصول لازم است. برخی از این مصالح به علت استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها و مواد اولیه ارزان قیمت، در عین حال که زیبایی را به سازه شما دعوت میکنند، دارای قیمت مناسبی نیز میباشند.

پوشش کف در بین عناصر دکوراسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مبلمان طراحی شده خاص نورپردازی صحیح و مصالح به کار رفته در دکوراسیون مدرن ویلا که با سایر جزئیات و همچنین رنگ ها و سبک ها هماهنگ است از اهمیت بسیاری برخوردار است. نورپردازی صحیح و کافی علاوه بر تامین روشنایی باعث جذابیت فضای ویلا در شب می­ شود. طراحی مدرن با وجود این که خاص است، اما محدودیتی خیلی زیادی در آن وجود ندارد و به همین دلیل امکان ندارد که ویلاهای طراحی شده بر اساس این سبک ظاهرهای خیلی شبیه به هم پیدا کنند. ایده کلی برای طراحی و ساخت ویلای مدرن باید ایجاد پیوستگی و هم خوانی ساختمان با فضای اطراف آن باشد. در دکوراسیون ویلا کاشی های چینی با ظاهر چوبی مقاوم در برابر رطوبت ظاهر بسیار زیبایی را در کف ایجاد می کنند. مبلمان: اغلب ویلاها فضایی برای استراحت و تفریح هستند در نتیجه راحت بودن مبلمان در کنار زیبایی از ویژگی­ های مبلمان مناسب برای ویلای مدرن هستند. طراحان و معماران در ساخت ویلای مدرن به طراحی قسمت­ های داخل و خارج از ویلا توجه کافی دارند تا فضایی جذاب و راحت برای کارفرما ساخته شود. همچنین بهتر است در طراحی پلان داخلی ویلای کوچک اندازه آشپزخانه و اتاق خواب ها متعادل باشند و قسمت حمام و دستشویی نیز به این شکل باشد که حمام و دستشویی ویلا در یک بخش طراحی شده باشد و به صورت جدا از هم نباشند تا فضای کمتری گرفته شود .