های بوک بانک کتاب کنکور با تخفیف و ارسال رایگان | ketabko

سنجاب بوک تمام کتاب های کنکوری و کمک درسی رشته های تجربی ریاضی انسانی و زبان رو پوشش میده و کتاب های اتشارات مهم مثل کتاب دست دوم گاج کتاب های دست دوم خیلی سبز مبتکران نشر الگو و… از مهم ترین و بیشترین کتاب هایی هستن که در سرویس خرید و فروش کتاب های دست دوم سنجاب بوک رد و بدل میشه. یکی از امکاناتی که در چی بخونم میسر شده، دانلود بخشی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف است که می توانید یک آشنایی و شناخت اولیه نسبت به کتاب های کمک آموزشی و امکان مقایسه آنها باهم را برای شما ایجاد کند. نمونه فایل کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … از پایه اول دبستان تا مقطع متوسطه دوم، دوازدهم و کنکور، در چی بخونم فراهم کتاب کمک درسی کنکور شده است.

با افزایش قیمت کاغذ و بالا رفتن قیمت کتاب های کمک آموزشی به تبع آن، بسیاری از افراد در خرید کتاب های کمک آموزشی و عمومی دچار مشکل شدند و یکی از دغدغه های فکری دانش آموزان تخفیف کتاب های کمک آموزشی است. چی بخونم در همه ایام سال دارای تخفیف های متنوع و قابل توجهی بر روی کتاب های کمک آموزشی است. این تخفیف ها در مناسبت ها، اعیاد و روزهای خاص به بیشترین تخفیف می رسند و کد تخفیف های چی بخونم از طریق سایت و شبکه های مجازی به اطلاع مشتریان بزرگوار چی بخونم می رسند. دانش آموزان در سطوح مختلف علمی ابتدا باید نیاز خود را به کتاب کمک درسی بررسی کنند.

کتاب دست دوم انگلیسی جامع جلد دوم خیلی سبز تالیف رضا کیاسالار(کنکور -در حد نو

کتاب های کمک‌درسی همیشه از جمله مکمل‌های مهم و تاثیر گذار دانش آموزان برای یادگیری هر چه بهتر و سریع‌تر دروس کتاب درسی است. از دیگر انتشارات برتر در سطح کشور، ‌می‌توان به انتشارات خیلی سبز اشاره داشت. این انتشارات یک حریف بسیار قوی برای انتشارات گاج به شمار ‌می‌آید و هر دو رقابت تنگاتنگی باهم دارند. انتشارات خیلی سبز دارای کتاب‌های پرطرفدار به خصوص در درس زیست شناسی است که نزدیک به ۹۰ درصد دانش آموزان از این کتاب‌ها استفاده می‌کنند. این کتاب‌ها برای موفقیت بیشتر و کسب نمره بالا در امتحانات مدرسه، میان ترم و پایان ترم، کسب رتبه و درصد خوب در کنکور سراسری و… استفاده ‌می‌شوند.

های بوک بانک کتاب کنکور با تخفیف و ارسال رایگان | ketabko

پس بجای اینکه واسه پیدا کردن منابع خوب توی این سایت و اون سایت و از زبون این رتبه تک رقمی و اون رتبه دو رقمی و سه رقمی و این مشاور و اون مشاور و … وقت تلف کنید و هر کی هر منبعی معرفی کرد برید بخرید، وقت و انرژیتون رو صرف درس خوندن و بیشترین استفاده از داشته هاتون کنید. برای کنکور رشته انسانی شما باید درس‌های تخصصی زیر را آزمون بدهید. در پایه دهم شما باید بدانید که چه عناوینی از کتاب‌های درسی را باید آزمون بدهند.

دسته بندی کتاب ها براساس پایه تحصیلی

شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. امنیت و سلامت روند خرید و فروش کتاب ها برامون خیلی مهمه چون با وجود اینکه ما فقط واسطه و محلی برای تبادل کتاب های بین دوستان کنکوری و دانش آموز هستیم دوست نداریم کسی توی سنجاب بوک ناراضی باشه یا مشکلی براش پیش بیاد.

  • برای مطالعه کنکور در قدم دوم باید کتاب‌های سال 10،‌ 11 و 12 را مطالعه کنید.
  • ارسال کنید تا پس از هماهنگی با مشاور مورد نظر، ایشان در کوتاه ترین زمان ایشان با شما تماس بگیرند.
  • این کتاب ها را با عنوان معلم در خانه هم می شناسند چرا که آموزش از مدرسه توسط معلم شروع می شود و توسط این کتاب ها در خانه ادامه پیدا می کند.
  • بعضی ها چند روز مونده به کنکور میگن شنیدیم فلان جزوه یا کتاب فلان موسسه از منفی ۳۳ درصد ما رو در دو روز میرسونه به ۱۰۰ درصد!