تیشرت مردانه قیمت خرید انواع تی شرت مردانه اسپرت 24 بهمن | jaco-clothes

پوشاک ضد تعریق تاپیک برای از بین بردن اثر تعریق شدید و بوی بد زیر بغل با افتخار برای اولین بار در ایران توسط تاپیک عرضه گردیده است. یک طراح در اوایل دهه 1980، ایده تیشرت های سایز بزرگ با شعارهای چاپ شده را اجرا کرد. در ابتدای دهه اول قرن بیست و یکم محبوبیت استفاده از تیشرت هایی با شعارها و طرح هایی با تمایل قوی به طنز و یا کنایه مشاهده شد. از دهه 1960، تیشرت ها به عنوان فرمی برای توصیف شخص مورد استفاده قرار گرفتند. تیشرت های چاپ شده از سال 1970 تاکنون یک فرم استاندارد بازاریابی برای محصولات عمده آمریکایی مانند کوکاکولا و میکی موس بوده است.

http://cctvipcamera.ir

تیشرت مردانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و در رنگ ها و مدل های متنوع طراحی و تولید می‌شوند . سله بن مفتخر است که یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت پوشاک در فروشگاه اینترنتی سله بن با افتخار ساخت ایران میتوانید خرید خود را در سراسر کشور ثبت کنید. سله بن مفتخر است که عضو بهترین تولیدکنندگان پوشاک ایرانی می باشد . در فروشگاه لباس کوهستانی می توانید جدیدترین تیشرت ها با کیفیت وقیمت ارزان و مقرون بصرفه را تهیه نمایید.

  • تيشرت یقه گرد برای افراد با صورت کشیده و بلند گزینه مطلوبی به شمار می رود.
  • این مدل لباس جزو تیشرت مردانه اسپرت به حساب می آید و برای استایل روزمره و خیابانی بسیار مناسب است.
  • تیشر های مردانه بسیار پرکاربرد هستند و برای استفاده در اکثر موقعیت ها مناسب هستند.
  • انواع تیشرت در اندازه های مختلف و با کیفیت عالی ، تیشرت های نخ پنبه و خنک با طرح و رنگ های متنوع تهیه و خریداری نمایید.انواع تیشرت (تی شرت) و پولوشرت زنانه و با کیفیت بالا و قیمت مناسب.

شما میتونین انواع مختلفی از تیشرت های سایز بزرگ مردانه و زنانه رو در فروشگاه سایز بزرگ بیگ کارن پیدا کنید. تی شرت مدرن از زیرپوش های استفاده شده در قرن 19 تکامل یافته است. ابتدا کت و شلوار یک تکه کت و شلوار به لباس های بالا و پایین جداگانه بریده شد و بالا به اندازه کافی بلند بود تا زیر کمر بند پایینی قرار گیرد.

در دهه 1990 نوعی مد در مجله خبری پوشاک ژاکو زنان به وجود آمد که در برگیرنده لباسهای کوتاه با بالاتنه تنگ بود که برجستگی سینه را نمایش می داد. نوع دیگری از نمونه های کمتر مورد توجه قرار گرفته پوشیدن یک تیشرت آستین کوتاه با رنگ متضاد روی یک تیشرت آستین بلند است که به عنوان چند لایه شناخته شده است. همهمه عرضه کننده بهترین تیشرت های مردانه با کیفیت عالی در دوخت، الیاف و طرح است.

تی شرت آستین کوتاه مردانه 27 مدل World Cup 2022 کد MH61

اما با این حال این تیشرت ها از لحاظ مدل آستین، طرح روی پارچه، جنس پارچه، مدل یقه، سایز، برند تولیدکننده و رنگ در مدل های مختلفی قرار می گیرند. هر کدام از تیشرت ها استایل به خصوصی دارند و شما باید به استایل و مدل برش مورد علاقه خود توجه کنید تا مناسب ترین تیشرت را بخرید. تیشرت ها از نظر اندازه آستین به انواع تیشرت آستین بلند، تیشرت آستین سه ربع، تیشرت آستین کوتاه و تیشرت آستین حلقه ای تقسیم بندی می شوند.

تیشرت یقه ایستاده +polo