شلوار مردانه، خرید شلوار رسمی مردانه از جدید ترین مدل های 2023 ال سی من | jaco-clothes

شلوارهای جذب به‌واسطه چسبان بودن آن‌ها جذابیت دارند؛ از این رو این شلوارها معمولا جیبی ندارند و جیب آن‌ها تنها به صورت نما دوخته می‌شود. به‌طور مثال شلوارهای مختلفی برش مخروطی دارند، اما مدل‌های آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به معرفی انواع شلوار زنانه ازلحاظ برش می‌پردازیم.

شلوار بگ نیون 2

برای مشاهده و خرید انواع شلوار پارچه ای مردانه می توانید به صفحه مربوطه در فروشگاه اینترنتی وب پوش مراجعه فرمایید. اگر به دنبال یک شلوار زنانه همه کاره هستید که بتوانید هرجا تاکید می‌کنم هرجا آن را بپوشید و به راحتی با هر کفش و مانتویی آن را ست کنید، پیشنهاد من به شما خرید شلوار زنانه راسته است. شلوارهای راسته نه جذب اند و نه خیلی گشاد بلکه حالت نرمال دارند و به همین دلیل هم ست کردن آن ها آسان است. شلوار مردانه پارچه ای جزو محبوب ترین پوشاک برای آقایان محسوب می شود.

  • این شلوارها هم چند سالی است که مُد شده اند و هنوز هم بسیاری از خانم ها مخصوصا در فصول گرم سال از آن ها استفاده می‌کنند چون به پا نمی‌چسبند و واقعا خنک اند.
  • واژهٔ شلوار در اصل شروال بوده‌است که اعراب آن را سروال گفته و جمع آن را سراویل گویند.
  • درهرحال تاریخ‌نگاران پوشیدن اولین شلوارهای زنانه را به ایرانیان نسبت نداده‌اند؛ بلکه اولین بانویی که شلوار را به‌عنوان پوشش جایگزین دامن انتخاب کرد، از اروپا با نام امیلیا بلومر است.
  • این مدل شلوار یکی از ساده‌ترین مدل‌های شلوارهای جذب و چسبان است.
  • شلوارهای بگی اغلب از کمر مطابق سایز افراد هستند و در ادامه اندک‌اندک گشاد می‌شوند.
برش اصلی دوخت شلوارهای چرم جذب است که با بوت‌های بلند و کوتاه استایل شما را چشم‌نوازتر خواهد کرد. همچنین سرهمی مردانه جین به رنگ‌های تیره و سرهمی مردانه مشکی از جمله انتخاب‌های محبوب آقایان است. این مدل از انواع شلوار زنانه نیز در گروه مدل‌های چسبان قرار می‌گیرد.

شلوار زنانه مازراتی دمپا چاک دار

جالب امجله خبری پوشاک ژاکو بدانید شلوارهای نیم بگ با آن حالت گشاد و اورفیت خود نیز با استفاده از برش راسته دوخته می‌شوند. همان‌طور که از نام این برش مشخص است تا ارتفاع بوته‌ای بلند یعنی تا زانو تنگ است و از آن به بعد با مدل و برش مثلثی تا مچ پا ادامه پیدا می‌کند. شاید این مدل در این دوره طرفداران چندانی نداشته باشد، اما در دهه ۶۰ و ۷۰ یکی از ترندهای مد آن دوره به‌حساب می‌آمد. البته به افرادی که به دلیل مشکلات زانو یا لاغری بیش‌ازحد مایل هستند از شلوارهای پاچه گشاد استفاده کنند، نیز این مدل پیشنهاد می‌شود. ونوس مد (جین کده سابق) فعالیت خود را از سال 1388 در صنعت پوشاک به ویژه طراحی و تولید شلوار های جین بچه گانه و زنانه و مانتوهای جین زنانه که تولید 100 درصد ایرانی با برند جین کده است را آغاز نمود.

شلوارهای چرم، لوله‌تفنگی و لگ‌های ورزشی برخی از انواع شلوار زنانه دوخته‌شده با این برش هستند. جدیدترین مدل‌‌های شلوار مردانه، همگام با پیشروی صنعت مد دنیا تولید و روانه بازار میگردد. شلوار پارچه ای مردانه یکی از اجزای کلیدی یک تیپ رسمی می باشد. این محصول در کنار پیراهن و کت می تواند یک تیپ رسمی فوق العاده برای ما بسازد.

http://cctvipcamera.ir