آموزش تعمیرات ایسیو آموزش تعمیر ECU کامتک | آموزشگاه کاسپین تبریز

در سال های اخیر شاهد رشد روز افزون خودروهای خارجی در کشور هستیم این موضوع بازارکار تعمیرات ایسیو خودروهای خارجی را بسیار پر رونق کرده است. دوره ی برق خودرو، دوره انژکتور و دیاگ و مالتی پلکس پیش نیاز دوره تعمیرات ایسیو می باشد. زیرا خرابی یک ایسیو تخصصی خودرو خارجی می تواند هزینه گزافی برای مشتری متحمل شود. هزینه ای که تعمیرکار با تخصصی و مهارت خودش آنرا برای مشتری کاهش داده و مشتری مجبور به خرید ایسیوهای جدید نیست.

معرفی شغل تعمیرات ایسیو ( ecu ) خودرو

در واقع در این دوره از آموزش کارورزان می‌توانند به صورت کاملا عملی با دستگاه مولتی متر و اسیل اسکوپ و علاوه برآن قادر خواهند بود قطعاتی که بر روی بر ای سی یو دچار عیب و اشکال شده را به صورت صحیح تعویض کنند. در واقع کارورزان برای تشخیص و تعویض قطعات برد ای سی یو نیاز به یادگیری تکنیک و این آموزش ها دارند، که در دوره آموزش الکترونیک به آنها آموزش می‌دهیم. شما همچنین میتوانید آموزشگاه های آموزش تعمیرات ایسیو معتبری که در شیراز و فارس مشغول به فعالیت می باشند را در سایت فارس آموزش مشاهده کرده و آموزشگاه، دوره آموزشی تعمیرات ایسیو مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مد نظر شما می باشد را انتخاب کنید. آموزش تعمیرات ایسیو سواری و آموزش ریمپ خودرو از طریق ارسال (ایمیل) جزوه دوره می‌باشد.

آموزش تعمیرات ایسیو آموزش تعمیر ECU کامتک | آموزشگاه کاسپین تبریز

بنابراین برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را داشته و به یک حرفه با درآمد بالا وارد شوند ، گزینه بسیار خوبی است. اموزش ایسیو پژو 405 ، پراید ، پژو 206 ، آسیا پرشیا ، آسیا تیبا ، اموزش ECU رانا و دنا ، نیسان ، سمند و اموزش تعمیرات EBS ، عیب یابی و تعمیر تمام مدارهای برد ایسیو اموزش داده می شود. خودروهای ABS وارداتی و تعمیرات خودروهای ای بی اس تولید داخل بصورت کامل بررسی می شود. یه شما یاد می دهیم که با دستگاه تستر ایسیو بتوانید ایسیو را در خارج از خودرو تست کنید و با استفاده از دستگاه پروگرمر ایسیو را برنامه ریزی کنید و به وسیله دستگاه دیاگ عیب های مختلف را برطرف کنید.

  • در این بخش شما توانایی پیدا کردن عیب ها و بر طرف کردن سخت افزاری آنها از لحاظ اتصالی، قطعی و یا هر مشکلی که باعث خاموش شدن ایسیو شده است را پیدا خواهید کرد .
  • ایسیو از مهم ترین قطعات در سیستم برق خودرو است ؛که از قطعات و سنسورها مختلفی ایجاد شده و نقش مهمی را در عمکلرد درست دیگر سیستم های خودرو ایفا مینماید .
  • سیستم ترمز ضد قفل برای جلوگیری از قفل شدن چرخ های ماشین در هنگام ترمز گیری شدید طراحی شده است تا از لغزش آن جلوگیری شود.
  • نکته حائز اهمیت دوره آموزش تعمیرات ایسیو ، آپدیت رایگان دوره به صورت مادام العمر می باشد و چنانچه ایسیوهای جدیدی وارد بازار خودرو و تعمیرات ECU گردد ، هنرجویان به صورت رایگان از این به روز رسانی بهره مند خواهند شد .
مدت دوره آموزش ای سی یو با توجه به مدت ساعات برگزاری دوره و شیفت آموزشی (شیفت صبح، ظهر، بعدظهر، غروب) و کلاسها (خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی) بین یک هفته تا یک ماه برنامه ریزی و اجرا می شود. در آموزش تعمیر کامپیوتر ماشین سنگین اصول عیب یابی برد، روشهای برنامه ریزی هر یک، کار با دستگاههای تستر و دیاگ زدن بطور کامل شرح داده میشود. عیب یابی برد کیلومتر و ارتباط قطعات روی مدار کیلومتر ماشینهای تولید داخل و خارجی از موارد مهم در این کلاس میباشد. آموزش برنامه ریزی کیلومتر و برطرف کردن عیوب مختلف روی برد کیلومتر از سرفصلهای اصلی تدریس است. همچنین آموزش تغییر رنگ صفحه کیلومتر (اسپورت کردن کیلومتر) و آموزش تنظیم ایسیو با مقدار کارکرد ماشین از دیگر نکات کلیدی این رشته است. رویهم رفته عیب یابی برد ایسیو و ارتباط آن با سنسورهای خودرو، آموزش دیاگ زدن، آموزش ریمپ و برنامه ریزی ایسیو از مهمترین بخشها در این کارگاه آموزشی است.

علاوه بر آن، امکاناتی که این آموزشگاه برای کارآموزان فراهم نموده است در کمتر آموزشگاهی مشاهده می شود. در این آموزشگاه وسایل و ابزار کاری که در شغل تعمیرات ایسیو مورد نیاز است در اختیار افراد قرار داده می شود و کارآموزان می توانند تحت نظر اساتید دوره اقدام به تعمیر ایسیو اتومبیل های مختلف نمایند. به علاوه، این مدرک بین المللی بوده و به دلیل داشتن تاییدیه از سوی سازمان جهانی کار برای افراد علاقه مند به مهاجرت کاری و فعایت در حوزه تعمیر ایسیو خودرو های خارجی در کشور های زیر نظر این سازمان نیز مفید می باشد.

آموزش ایسیو