خرید شلوار زنانه مجلسی و اسپرت در فردوس انلاین | jaco-clothes

پارچه‌های مورداستفاده در دوخت شلوار رکابی اغلب کشسان و استرچ است. این شلوارها دقیقاً شبیه شلوارهای جذب هستند با این تفاوت که قسمت مچ‌ آن‌ها زیر پاشنه قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که در ابتدا تنها ژیمناستیک کارها و شناگران از شلوار رکابی استفاده می‌کردند، اما با گذشت زمان این شلوارها موردتوجه دنیای مد قرار گرفت.

شلوار زنانه در کنار پارچه‌های متنوعی که دارد، طرح و رنگ‌های متنوعی را هم در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و می‌توانید از ست‌های جذابی برای انواع جلسات و دورهمی‌ها استفاده کنید. خرید از فروشگاه‌های آنلاین پوشاک هم این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین طرح و رنگ را انتخاب و در کنار سایر محصولات مقایسه هم انجام دهید. همچنین شلوارها معمولا قواره‌های متفاوتی دارند که به شلوار جذب، راسته، چسبان و آزاد تقسیم می‌شود. زمانی که شما نسبت به اندازه خود آگاهی داشته باشید به راحتی می‌توانید قواره مناسب آن را هم پیدا کنید. حال که برش‌های مختلف و نقش آن در انواع شلوار زنانه را شناختید، سراغ مدل‌های مختلف و معروف این شلوارها می‌رویم. یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های زمستانی در میان مدل‌های مختلف انواع شلوارهای زنانه پارچه‌های چرمی است.

شلوار فاستونی 075

برای انتخاب و خرید این نوع لباس باید حتما به موضوعاتی مانند قواره، سایز، اندازه فاق، رنگ و جنس پارچه توجه بسیاری داشته باشید. هر فرد بسته به قد و استایل خود می تواند شلوار مد نظر خود را خریداری کند. شلوار زنانه قد 100، شلوار زنانه قد 90، شلوار زنانه قد 110 برای خانم های قد بلند و قد کوتاه عرضه می شوند.

http://cctvipcamera.ir

این مدل مشابه شلوارک مردانه، برای استفاده در منزل است و حالت گشاد دارد. مدل های راحتی تابستانه، غالباً نخی هستند تا از مشکلاتی مثل عرق سوز شدن جلوگیری کنند. در ادامه به بررسی انواع شلوار و سرهمی مردانه، جنس و رنگ آن‌ها و معرفی برندهای معروف در این زمینه می‌پردازیم.

خرید جدیدترین مدل‌های شلوار مردانه

مجله خبری پوشاک ژاکو اینترنتی شلوار مردانه با کیفیت و با قیمت مناسب را فقط با چند کلیک در سارابارا تجربه کنید. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید. برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد.

  • شلوارهای چرم، لوله‌تفنگی و لگ‌های ورزشی برخی از انواع شلوار زنانه دوخته‌شده با این برش هستند.
  • هر فرد بسته به قد و استایل خود می تواند شلوار مد نظر خود را خریداری کند.
  • در این برش قسمت کمر تا زانو کاملاً اندازه پا است و آن قسمت به پایین گشاد می‌شود.
  • برخی خانم ها به دنبال شلوار پارچه ای ترک اصل هستند چرا که شلوارهای پارچه ای برای حاضر شدن در مجالس رسمی مناسب تر هستند.