خرید تصفیه اب خانگی

از معتبرترین برند دستگاه تصفیه آب میتوان به برندهای CCK و SOFT WATER و AQUA PRO میباشند. برند سی سی کا با دریافت گواهی بین المللی ISO-9001/200/2008 به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده دستگاه های تایوانی تصفیه آب در سراسر جهان شناخته می شود و همچنین اغلب محصولات مختلف این برند در حوزه تصفیه آب های آشامیدنی از فرآیند تصفیه آب اسمز معکوس برخوردار بوده و لذا می توان گفت که دستگاه تصفیه آب خانگی این برند یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب می باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب

همانطور که پیش تر اشاره شد سه برند سافت واتر، سی سی کا و آکوا برندهای معتبر و پر فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی در بازار ایران می باشند. از ویژگی های ساختاری و کاربردی این دستگاه می توان به پمپ پر قدرت آن اشاره کرد، دستگاه تصفیه آکوا دارای پمپ 125 PSI می باشد و با برق 24 ولت کار میکند، همچنین منبع تغذیه این دستگاه به صورت ایمن انجام شده و در نتیجه دیگر لازم نیست نگران مشکلات نشت آب و اتصالات برقی باشید. در ایران بهترین مارک تصفیه آب خانگی مارک آکوا است که از بهترین زیرمجموعه های آن میتوان به آکوا پرو اشاره کرد. بنابراین به هیچ عنوان نمی توان گفت که کدام برند با کیفیت ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را تولید می کند، بدین منظور بهتر است که با بررسی ویژگی های منحصر به فرد برندهای مختلف دستگاه های تصفیه، همواره برندی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط مورد نظر شما باشد.

خرید فیلتر تصفیه آب

از دیگر ویژگی های ساختاری و کاربردی این دستگاه می توان به فیلترهای تصفیه و منبع ذخیره دستگاه های سافت واتر اشاره کرد. در صورت نیاز میتوان فیلترهای دیگر مانند فیلتر ماورای بنفش UV و فیلتر قلیایی به دستگاه اضافه کرد. به طور کلی با توجه به گواهی های استاندارد بین المللی برند سی سی کا و رضایت مشتریان این برند از خریدهای خود می توان گفت که خرید از این برند می تواند در انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب بسیار موثر باشد. صرف نظر از برند، باید گفت که میان این دو دستگاه از نوع تصفیه آب تفاوتی وجود دارد و تنها فرق آن ها در طراحی دستگاه و نوع فیلترهای بکار رفته است. از آب است اما چون فضای محدودی دارد نمیتوان به آن فیلترهای دیگری مانند فیلتر قلیایی و فیلتر UV افزود. اما دستگاه تصفیه آب زیر سینکی نسبت به دستگاه رومیزی نیاز به فضای بیشتری برای نصب دارد و همچنین نصب آن نسبت به سایر مدل های دستگاه تصفیه آب نیاز به تخصص کافی دارد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تقلبی نصف قیمت تصفیه آب اصلی استاندارد هست پس توجه داشته باشید که بدون اطلاع خرید نکنید . دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر در 3 مدلِ 6 فیلتره، 7 فیلتره و 8 فیلتره تولید میشود. دستگاه تصفیه آب خانگی از چند مدل فیلتر مختلف ساخته میشود که هر کدام وظیفه جدا کردن مواد خاصی از آب را دارد که جلو تر دقیق تر راجب آن خواهید خواند. با بررسی کردن بهترین دستگاه های تصفیه آب اورجینال خواهید دید که این دستگاه ها اغلب دارای 5 یا 6 فیلتر میباشند. اما متاسفانه سوء استفادهکنندگانی وجود دارند که دستگاه های تصفیه آب بی کیفیت را با نام همین برندها کپی میکنند و با عنوان دستگاه تصفیه آب اورجینال عرضه بازار میکنند.

بررسی فیلتر تصفیه آب

تایوان به نوعی بهشت دستگاه تصفیه آب است. در بازار، دستگاه های تصفیه آب مختلف با عملکردهای گوناگونی وجود دارد که از جمله آن ها میتوان به دستگاه های با فناوری اسمز معکوس یا RO ، دستگاههای متکی به فیلتراسیون و UF، دستگاههای تبادل یونی و … در پایان به منظور آشنایی با انواع برندهای دستگاه های تصفیه آب در بازار ایران و انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب به بررسی ویژگی های ساختاری و کاربردی محصولات مختلف سه برند سافت واتر، سی سی کا و آکوا می پردازیم.

خرید تصفیه آب

هر یک از این برندها ویژگی ها و کارایی های منحصر به فرد خود را دارند و همچنین از هر یک این دستگاه ها می توان در شرایط مختلفی استفاده کرد. عرضه بدون واسطه فیلتر اصل دستگاه تصفیه آب تایوانی در کشور توسط وارد کنندگان این محصول انجام می گیرد، وارد کنندگان این دستگاه دارای مراکز مختلفی در سراسر ایران هستند، که به عرضه این محصول در قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی می پردازند. عوامل مختلفی در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب موثر هستند که از جمله این عوامل می توان به نوع دستگاه ها، عملکرد آن ها در تصفیه آب، حجم و اندازه آن ها، قیمت مدل های مختلف دستگاه ها، خدمات پس از فروش، شرایط و هزینه های تعمیر و نگهداری، گارانتی و برندهای معتبر دستگاه های تصفیه آب در بازار اشاره کرد. همچنین برندهای معتبر دارای چندین گواهی معتبر از سازمان های گوناگون میباشند که از جمله آن ها میتوان به گواهینامه NSF مربوط به بنیاد ملی بهداشت، گواهینامه FDA مربوط به سازمان غذا و دارو آمریکا، گواهینامه WQA مربوط به سازمان جهانی کیفیت آب، گواهینامه ROHS که متضمن عدم استفاده از مواد سمی در تولیدات دستگاه است، استاندارد CE اروپا و استاندارد های بهترین دستگاه تصفیه آب اشاره کرد.

یک دستگاه تصفیه آب خانگی با قیمت مناسب، با کیفیت و منطبق بر آخرین تکنولوژی روز جهت برطرف کردن نیازمان، شاید سوالاتی قبل از خرید دستگاه تصفیه آب داشته باشید ، در این مطلب سعی میکنیم معیارهای مهم جهت انتخاب بهترین برند و کارامدترین مارک دستگاه تصفیه آب را به شما ارائه نماییم برخی موضوعاتی خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب که بررسی میکنیم. بدین ترتیب در ادامه به بررسی بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران می پردازیم. امروزه اکثر افراد مطمئنترین راه یعنی خرید یک دستگاه تصفیه آب را انتخاب میکنند؛ همین موضوع باعث شده است تا فرصتی برای افراد سودجو ایجاد شود و کالای تقلبی و بیکیفیت را به جای کالای اصل وارد بازار کنند. همانطور که متوجه شدید، جای این دستگاه ارزشمند در زیر سینک ظرفشویی است. بنابراین شاید بهتر باشد که به جای بررسی تک به تک عوامل تاثیر گذار در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی، برندهای مختلف این محصول را بررسی نمایید و با توجه به اعتبار و کارایی برندهای مختلف در بازار دستگاه تصفیه آب خانگی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

خرید دستگاه تصفیه آب

باتوجه به آکه دستگاه تصفیه آب رومیزی همانطور که از نامش نیز مشخص است بر روی میز و در معرض دید قرار میگیرد، از نظر ظاهری دارای مدل های بسیار متنوع و شکیلی است که هرکدام ضعف ها و مزایای خود را دارند. علاوه بر آن مورد تایید FDA,CE , WQ نیز هستند. با توجه به اینکه نباید بیشتر از ظرفیت دستگاه تصفیه آب از آن کار کشید لذا بهتر است دستگاه با ظرفیت کامل کار نکند و معمولا یک مقدار بیشتر از نیاز به آب تصفیه ظرفیت را بزرگتر گرفت تا فشار کمتری به دستگاه وارد شود و خرابی ها و استهلاک آن کمتر شود به عنوان مثال اگر روزانه 1000 لیتر آب تصفیه شده نیاز داریم باید دستگاهی تهیه گردد تا بتواند روزانه 2000 لیتر آب تصفیه نماید. دستگاه تصفیه آب زیرسینکی همانطور که از نامش مشخص است، جایگاه آن در زیر سینک است.

لیست فیلتر های تصفیه آب کلر که از آن برای ضدعفونی استفاده میکنند نمیتوانند این بیماری ها و انگل ها را از بین ببرد. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید و نمیدانید چه دستگاهی برای شما مناسب هست ؟ سرمایه گذاری در خرید سیستم تصفیه آب با صرف کمی هزینه در طولانی مدت به سود شما خواهد بود زیرا که سیستم تصفیه آب با از بین بردن مواد مضر آب لوله کشی از بهداشت مطلوبي برخوردار خواهد شد و این نکته را به خاطر داشته باشید شما و خانواده تان لیاقت تمیزترین و ایمن ترین آب موجود را دارید. هزینه های تولید (دستمزد و بیمه کارگر، مالیات، هزینه های حمل و نقل و … بر تولید بار می شوند).

اسمز معکوس ، قلیایی و اولترا فیلتراسیون انواع دستگاه تصفیه آب خانگی می باشند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. از روش فیلتراسیون معمولا به عنوان پیش تصفیه برای روش اسمز معکوس استفاده میشود. یکی از مهمترین نکات برای خرید از بازار شرکت ارائه کننده محصول است. فیلترهای تصفیه آب به کار رفته در برند سافت واتر یکی از بهترین نوع فیلترهای تصفیه می باشند و به خوبی ذرات معلق موجود در آب را به خود جذب می کنند، همچنین منبع ذخیره این دستگاه گنجایش 12 لیتر آب برخوردار است که این ویژگی از نظر کاربران بسیار مهم و قابل توجه می باشد. آب ناخالص در دستگاه تصفیه آب خانگی معصومی از چندین مرحله عبور می کند تا تصفیه شود و قابل نوشیدن باشد. همانطور که اشاره شد در ایران بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی RO است اما از مدل فیلتراسیون نیز به فراوانی استفاده میشود. از ویژگی های ساختاری این دستگاه می توان به پمپ پر قدرت آن اشاره کرد که معمولا در پشت دستگاه نصب می شود تا صدای زیاد آن گرفته شود.