۲۰ مدل پیراهن نخی بلند تابستانی زنانه و دخترانه برای فرار از گرما

تیمی از طراحان خلاق و پرشور با هدف ایجاد کالکشنهای خاص با بهترین کیفیت، قیمت مناسب و قابل رقابت با برندهای خارجی در تهران برند ایرانی سارک را راهاندازی کردند. این برند ایرانی با در اختیار داشتن یک تیم از طراحان خلاق و خوشذوق کالکشنهای زیبا، بهروز و ساده را به بازار عرضه میکند. یقه پیراهن مردانه فقط برای نگه داشتن کراوات یا پاپیون نیست. از ضروریات کمد لباس آقایان داشتن شلوار در انواع متفاوت است. در لباسهای نخی قضیه کاملاً متفاوت است چرا که رطوبت بدن را دفع میکنند و همین امر یعنی یک مانع در برابر رشد باکتریها و قارچهای پوستی. را بررسی میکنند تا تنپوشهایی متنوع و زیبا برای انواع موقعیتهای رسمی و غیررسمی را به بازار عرضه کنند. اخیراً در زمینه چاپ تیشرتهای تبلیغاتی نیز فعالیت خود را آغاز کرده است. برند ایرانی تولیکا یکی از معتبرترین و باسابقهترین مجموعههای تولیدکننده پوشاک ایرانی است که از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. در سال ۱۳۸۸ شرکت رنگین نخ صبا با ثبت برند ایرانی RNS فعالیت رسمی خود را در حوزه طراحی و تولید مد و پوشاک ایرانی آغاز کرد. شلوارهای فاق کوتاه مردانه در دهههای ۶۰ و ۷۰ میلادی برای اولین بار مد شدند و پس از آن نیز بارها به مد لباس مردانه بازگشتند.

شلوار لی رانگلر و شلوار لی لیوایز نام دو شرکت تولید کننده شلوار لی هستند که تولید شلوار لی مردانه را انجام میدادند . انواع کتوشلوارهای مردانه رسمی و کلاسیک، کتهای اسپرت و تیشرتهای مردانه را میتوانید از برند ایکات تهیه کنید. علاوه بر رنگ هایی که معرفی کردیم، گاهی ممکن است که پیراهن نخی زنانه خودتان را برای مراسم های رسمی یا نیمه رسمی تهیه کرده باشید. تصویرسازی برند به معنای تضمین کیفیت محصول است، به این ترتیب رضایت خرید کالای با کیفیت را با خود به ارمغان میآورد. با خرید اینترنتی پیراهن مردانه علاوه بر مشاهده انواع این محصول جدید امکان مقایسه قیمت نیز برای شما ایجاد شده است. برند سالیان با ارائه پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه برای تمامی سنین با قیمت مناسب، کیفیت عالی و دوخت مطمئن توانسته است به یکی از برندهای افتخارآفرین ایرانی تبدیل شود. تمام پارچههای استفاده شده در پیراهنهای کروم، از با کیفیتترین برندهای ترکیه و معتبرترین نساجیهای ایرانی تهیه میشوند. پیراهنهای نخی تابستانی زنانه آنقدر تنوع و جذابیت دارند که اگر تصمیم بگیرید تا هر روز هم یک پیراهن جدید بپوشید مدل، طرحها و رنگهای این نوع لباس تابستانی زنانه تمام نمیشود. فروشگاه اینترنتی سارابارا در سال ۱۳۹۶ با هدف حمایت از تولید کالای ایرانی و ایجاد بستری برای دسترسی تمام مردم ایران به محصولات باکیفیت متناسب با فرهنگ ایرانی راهاندازی شده است.

پیراهن های پاییزه و زمستانه کروم که غالبا آستین بلند هستند و پیراهن های تابستانه که اغلب آستین کوتاه بوده و جنس پارچه خنک دارند، توسط بسیاری از آقایان تهیه می شوند. پیراهنهای لینن برند کروم از پارچه ۱۰۰% لینن خنک و سبک ساخته میشوند که در هوای گرم این فرصت را به پوست میدهد تا تنفس کافی داشته باشد. پیراهن آستین کوتاه مردانه: در تولید پیراهنهای آستین کوتاه برند کروم، از پارچه جودون نخ پنبه با الیاف صد درصد طبیعی استفاده میشود که خنک و مناسب فصل تابستان است. تمامی پارچهها و ملزومات موردنیاز از مواد اولیه با کیفیت مانند پنبه، ویسکوز با رنگهای طبیعی از بهترین تامینکنندگان ایرانی تهیه میشود. این خدمت باعث اعتماد هر چه بیشتر و بهتر مشتری در هنگام خرید شلوار لی میشود . امکان خرید شلوار مردانه در رنگ ها و مدل های متنوع در فروشگاه اینترنتی سارابارا فراهم است که شامل شلوار اسلش مردانه، شلوار اسلش کتان،شلوار جین مام استایل، شلوار جین مردانه، شلوار لی مردانه، شلوار اسلش شش جیب مردانه، شلوار اسلش مردانه ملانژ، شلوار لی مام استایل مردانه، شلوار جین مام استایل خاکستری، شلوار جین روشن مردانه، شلوار مردانه دمپا کش، شلوار جین اسپرت مردانه آبی آسمانی، شلوار مردانه اسلش اسپرت، شلوار جین مردانه وادین کوک، شلوار جین راسته مشکی، شلوار کتان اسپرت وادینکوک، شلوار مردانه کتان، شلوار کتان ساده مردانه راسته، شلوار جین تیره مردانه اسپرت، شلوار پارچه ای جذب کشی مردانه، شلوار مردانه کتان راسته، شلوار جین آبی روشن اسپرت مردانه، شلوار جین زاپ دار مردانه، شلوار اسلش مشکی مردانه است.

شلوار جین راسته هم در طرح های سنگشور شده و زاپ دار و هم در طرح های ساده تولید میشود . انواع این محصول با قوارههای متفاوت شامل چسبان (تنگ) (Skinny Fit)، جذب (Slim Fit)، لوله تفنگی، راسته (Regular Fit) و آزاد یا (Classic Fit) است یا از نظر ظاهر پارچه می توان جین های زاپدار (پاره)، سنگشور و یا ساده را انتخاب کرد که در طرحها و رنگهای مختلف کامل کننده استایل آقایان است. در مقالهای دیگر به بررسی کامل برندهای ایرانی و ویژگیهای برجسته ی آنها خواهیم پرداخت. محصولات این برند ایرانی به خارج از کشور نیز صادر میشود و کیفیت بالای این پوشاک در حال رقابت با برندهای خارجی در سطح دنیاست. هرروزه مدلها و طرحهای جدیدی از لباسهای نخی روانه بازار میشود که خرید آن ها راحتی و خنک بودن را برای شما به همراه دارند.

یکی از بهترین تولیدکنندگان در حوزه پوشاک ایرانی برند تندرست است که با شعار تن ما طبیعت ماست، در اوایل دهه ۷۰ کار خود را آغاز کرده است. در مقابل انواع پیراهن نخی بلند، پیراهنهای نخی کوتاه تابستانی قرار دارند که گرچه نمیتوان آن را در هر ایونت و مکانی به تن کرد اما آنها هم با برشهای خاص و متنوع، دوختهای جذاب و وسوسهکننده و رنگها و طرحهای بیشمارشان قلب هر خانمی را میربایند. خرید اینترنتی لباس ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، اما با وجود طرحهای متنوع، مشخصات دقیق و راهنمای سایز این لباسها در سله بن میتوانید به سادگی خریدی ایدهآل داشته باشید. یا حتی ممکن است بارها به این مشکل برخورده باشید که لباس های سفارشی، از نظر سایز، مغایر با سایز های سفارشی شما باشد و یا به دلیل وجود هر مشکلی، خواستار پاسخگو بودن تولیدی مورد نظر شوید، ولی در نهایت متوجه شوید که هیچ ضمانتی برای رفع مشکل شما پس از تحویل وجود ندارد. شلوار جین زنانه تیره مانند رنگ های زغالی و طوسی بیشتر در فصل زمستان و شلوار جین زنانه سفید و رنگ های روشن برای فصل تابستان مناسب هستند اما هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ شلوار جین برای خود قائل نشوید و شلوار جین مناسب با سلیقه خود را امتحان کنید.

برای مشاهده فروشگاه های لباس کودک در مجتمع زیتون شیراز، در بخش “جستجوی پیشرفته” گزینه مجتمع زیتون را انتخاب کنید. را از وبپوش خرید نمایید.برای خریدی مطمئن تمام محصولات ما دارای جدول راهنمای سایز می باشند و همچنین امکان مرجوع کالاها تا 7 روز پس از تحویل در صورت رعایت شرایط امکان پذیر است. فروشگاه اینترنتی سله بن نیز به مشتری امکان مشاهده جزئیات، مقایسه طرحها و اطلاع از قیمت را میدهد. در طرح ها و رنگ های مختلف را می توانید در وب سایت پادمیرا با قیمت های ارزان و کاملا مقرون بصرفه و البته کیفت عالی ودرجه یک را تهیه و خریداری نمایید. یک کراوات طرح دار در حالی که می تواند جذاب و زیبا به نظر برسد اگر به درستی انتخاب نشود، می تواند استایل شما را شلخته نشان دهد. شرکت نارین تن آذین در سال ۱۳۹۵ با هدف ایجاد حس رضایت بعد از هر بار خرید در زمینه تولید پوشاک ایرانی به خصوص لباس راحتی و خانگی برند گارودی را تأسیس کرده است. کسانی که قصد سفر به شمال و قدم زدن در کنار دریا را دارند یک صندل راحتی ساحلی اولین انتخاب آنها خواهد بود. امروزه طراحان زیادی جسارت طراحی و تولید پوشاک و اکسسوری زنانه را به خرج داده و نتایج خوبی را نیز رقم زدهاند.

جز جدا نشدنی از استایل کلاسیک و رسمی پیراهن رسمی مردانه است که با کت و شلوار ست میشود و معمولا به رنگ سفید و سایت jaco-clothes یا مشکی است. به طور خاص محصولات برند ایرانی ایکات برای جوانان ایرانی در سایزهای کوچک طراحی و تولید میشود. تولیدات و طراحی های این مجموعه مطابق با جدید ترین طرح های لباس ورزشی و نگاه کارشناسانه به مد روز دنیا و سلیقه ی جوانان و به وسیله ی با کیفیت ترین و به روز ترین تجهیزات و دستگاه های چاپ پارچه صورت می گیرد. انواع گل های درشت و ریز در انواع پیراهن بلند خانگی وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه خود و جایی که قرار است از مدل پیراهن کوتاه خانگی استفاده کنید، بهترین طرح را انتخاب کنید. پوشاک ایرانی با ارزش بالاتر کیفیت بالاتری را برای مصرفکنندگان به همراه دارد. پیراهن مردانه رسمی و کلاسیک، پیراهنی است که معمولاً عرض آن در همهجا یکسان است و یقهای معروف به یقه مردانه دارد که برای بستن کراوات مناسب می باشد؛ این نوع پیراهن نسبت به سایر پیراهن ها قواره نسبتا آزادتری دارد. اگر مدتهاست شلوار مدل گشاد تن نکرده اید، انتخاب رنگی که مناسب اندام و هماهنگ با سایر لباس هایتان باشد کمی دشوار خواهد بود.

در لباس هایی که رنگ آنها قابل تفکیک نبوده، کد بندی شده است و جهت انتخاب حتما کد لباس مورد نظر خود را بادقت انتخاب نمایید. برند سارک حس زیبایی و منحصربهفرد بودن را به بانوان ایرانی هدیه میدهد. این مجموعه با افتخار توانسته بهترین محصولات را با مناسبترین قیمت در اختیار بانوان ایرانی قرار دهد. بر اساس جنس و مدل پیراهنی که شما انتخاب میکنید، قیمت آن مشخص میشود. پارچه جین برند کروم از ۱۰۰% پنبه ساخته میشود و در کنار رنگهای تیره مانند طوسی و ذغالی، طیف گستردهای از رنگ آبی را نیز در بر میگیرد. ما برای تولیدات داخلی خود تا کنون سعی نموده ایم بهترین متریال را به همراه دوخت عالی تبدیل به لباس هایی باکیفیت نماییم.

یقه بندی نوعی از یقه مردانه است که دارای هیچ گوشهای نیست و فقط یک بند ایستاده روی یقه پیراهن وجود دارد. درضمن، برای دریافت تصاویر با ربات تلگرام، داخل پنل کاربری قسمت پشتیبانی، بر روی تماس با ما کلیک نمایید و ربات تلگرام را دریافت کنید. هر چند امروزه کسی به ندرت از آن همراه کراوات استفاده میکند و بهتر است این مدل پیراهن را بدون کراوات و با کت اسپرت ست کنید. آیا به دنبال جایی هستید که بدون اتلاف وقت و با قیمت پایینتر مدل مانتو پیراهنی جدید بخرید؟ قیمت پیراهنهای کروم متناسب با کیفیت آنها تعیین شده است.

یکی از معروفترین برندهای ایرانی در صنعت پوشاک که از سال ۱۳۷۳ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، پاتن جامه است. برندهای انارگل ، پوش ما و تن درست در طراحیهای خود رویکردی سنتی و الهامگرفته از تاریخ و فرهنگ ایرانی را در پیش گرفتهاند. اگر کت کلاسیک را با شلوار دمپا، جین یا شلوار مام استایل ست کنید نتیجه اصلا جالب نخواهد شد. جین ایران یکی از بزرگ ترین تولید کننده های شلوار جین در ایران است . این شلوار در انگلیسی با نام baggy pants معروف است و در ایران نیز به این نوع شلوارها شلوار بگی میگویند. تفاوت شلوار بگی و شلوار دامنی در چیست؟ تمام مسائل کفته شده از نشانه های جاگر است با این تفاوت که مدل هایی نیز وجود دارد که جیب های زیادی ندارند، مچ پای آنها خیلی جمع نمی شود و با پارچه های خاص مانند چرم براق دوخته می شوند. زیر هر کت، پالتو، ژیله یا کاپشن برای استایل رسمی یا نیمه رسمی حتما یک پیراهن مردانه وجود دارد که بدون وجود آن عملاً چیزی کم و کسر است.

هدف اصلی این فروشگاه اینترنتی (پادمیرا)، فروش لباس ارزان و با کیفیت عالی در گرگان و ارسال و فروش اینترنتی به سایر نقاط کشور می باشد. لطفا هرگونه مشکل و خطای فنی در ثبت سفارش ربات و فروشگاه و سایر مشکلات کار با سیستم را به پشتیبانی گزارش نمایید و همچنین روش های افزایش فروش و آموزش های لازم را از پشتیبانی دریافت نمایید. انواع ساک ورزشی، کیفدستی، کیف دوشی، کیف کمری و کولهپشتی مردانه و زنانه از سایر کارهای تولیدی برند وادین کوک است. شرکت «پارس جامه ایساتیس آذرخش» از سال ۱۳۸۱ در زمینه تولید و فروش اجناس و پوشاک ایرانی شروع به فعالیت کرده است و توانسته است برند ایرانی خلاق وادین کوک را به بازار معرفی کند. هنگامی که مشتریان به یک برند خاص روی بیاورند، در هنگام خرید محصول زمان کمتری را صرف جستجو میکنند. یقه تأثیر زیادی روی زیبایی ظاهری شما دارد. تیم پوشاکچی در نظر دارد با حذف موانعی از قبیل امنیت ، فاصله ی فیزیکی ، خرید و فروش به صورت عمده ، نحوه ارائه ی طرح ها برای فروش ، شیوه های پرداخت و … شلوار به عنوان یکی از بخش های اصلی پوشش ما، دارای تنوع زیادی به لحاظ طرح و جنس پارچه می باشد.

شلوارهای راحتی در منزل که سرتاسر گشاد هستند و بر روی کمر از کش استفاده شده اند، از نوع شلوار بگی به حساب می آیند. بیشترین تمرکز برند گارودی بر روی محصولاتی مانند لباسهای راحتی خانگی همانند تونیک، بلوز، تیشرتهای زنانه، لباسزیر زنانه، تاپ، شلوار و شلوارک، رویه و مانتوهای نخی، ربدوشامبر و لباسخواب برای زنان در طرح و رنگهای مختلف و همچنین تولید تیشرتهای ساده، طرحدار، پیراهنهای مردانه، زیرپوشهای آستیندار، رکابی و لباسزیر مردانه است. از انجا که خرید یک فرآیند حسی می باشد در مورد پارچه پیراهنی به خصوص در مدل طرح دار، ابتدا باید به طرح و هماهنگی رنگبندی در طرح و نقش پارچه توجه کرد. همچنین یکی دیگر از ارزشهای افزوده گروه صنعتی زاگرس پوش راهاندازی واحد دانشگاهی علمی کاربردی در رشتههای مهندسی تکنولوژی دوخت، طراحی حرفهای لباس و حسابداری صنعتی در شهرستان بروجرد است تا بتواند نقش مؤثری در توسعه پایدار کشور ایفا نماید. این برند در حال حاضر سعی در توسعه حوزه کاری خود از طریق شعبات فروش در مراکز استانها دارد. اگر می خواهید استایل خود را از مونوکروم بودن تغییر دهید از کراوات های طرح دارد افقی، شطرنجی و یا مورب استفاده کنید.