گوگل ادوردز (Google Adwords) چیست؟

است. البته اگر مخاطب هدف شما در این فضا حضور داشته گوگل ادز در ایران باشد. شما میتوانید با استفاده از این افزونهها، کیفیت تبلیغ خود را افزایش داده و هزینههای پیشرو را کاهش دهید. 6. هدف قرار دادن تلفن همراه مشتریانتان را فراموش نکنید و جزء برنامه هایتان قرار دهید. در صورتی که از کاربران گوگل ادوردز در ایران هستید، در این مقاله همراه ما باشید تا 3 مورد از مهم ترین ویژگی های جدید این سرویس را بررسی نماییم. در صورتی که مخاطب بر روی لینک کلیک کند و وارد وب سایت شود، هزینه کلیک مورد نظر از شارژ بسته تبلیغاتی کسر میگردد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین سایت های تبلیغاتی در ایران و سایت های تبلیغاتی رایگان خارجی آشنا شوید. بعد از پیدا کردن بهترین سایت تبلیغات کسب و کار دقت داشته باشید که محتوا سئو شده تولید کنید و در عین حال محتوا شما کاربرپسند بوده و کاربان را برای ورود به سایت تان و استفاده از خدمات تان ترغیب کند.

که بر اساس تعداد دفعاتی که تبلیغ شما نشان دادهشده (روی آن کلیک نشده است) پرداخت میکنید. پس باید طراحی حرفه ای داشته باشد تا حتی از تعداد محدودی کاربر که به سایت شما وارد میشوند مشتری واقعی بسازید. بله همه چیز فقط تبلیغات در سایت های مختلف نیست و شما باید بستر لازم برای جذب کاربر و تبدیل او به مشتری را در سایت تان داشته باشید. ما در زمینه گوگل اد بسیار فعال هستیم و شما میتوانید به راحتی از طریق تماس با همکاران ما تبلیغات تان را در گوگل با بالاترین کیفیت انجام دهید. در انتها سایتی که بیشترین امتیاز را از دید تبلیغات گوگل داشته باشد، جایگاه اول یا بالاترین نتیجه جستجو را برای نمایش تبلیغ خود به دست می آورد.

شما میتوانید از طریق ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام به برندینگ سازی خدمات تان کمک شایانی کنید و در خاطر کاربران حک شوید. البته که بهترین نوع آگهی و سایت برای تبلیغات در سایت آگهی، سایتی است که با دریافت هزینه مناسب، لینک سایت شما 6 تا 12 ماه نیز در آن درج شود و همچنین لینک خروجی سایت برای آگهی شما دارای کلمه کلیدی مورد نظر شما و فارسی باشد. هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز بر اساس عبارت کلیدی هدف گذاری شده، میزان کلی رقابت در آن و استراتژی قیمت گذاری یا همان Bidding محاسبه میشود. بهتر است بدانید در هنگام جستجو در گوگل اگر لینک هایی را مشاهده کردید که یک علامت انگلیسی Ads در کنار آن ها قرار دارد بدانید که این ها در واقع همان تبلیغات گوگل هستند که البته عموما با نتایج جستجوی شما مرتبط است. همین امر میتواند از کاربرانی که خدمات شما را مشاهده میکنند مشتری واقعی بسازد و به درآمد بیشتر شما کمک کند.

در صورتی که شما به وسیله تبلیغات در گوگل محصول و یا خدمات خود را به اشتراک بگذارید، با تعداد بیشتری از مردم مواجه خواهید شد. انتخاب بهترین روش تبلیغات اینترنتی کمی سخت است و نمیتوان بهترین روش بازاریابی محصول را از بین مواردی که گفته شد، پیدا کرد. البته همانطور که قبلا هم گفتیم برای استفاده از این روش باید حساب ارزی داشته باشید و استفاده از آن در ایران کمی سخت خواهد بود. عدهای فکر میکنند گوگل ادوردز رایگان است و نباید برای آن هزینهای پرداخت که البته این تفکر کاملاً اشتباه است همانطور که از اسم آن مشخص است گوگل ادوردز یا سیستم تبلیغاتی گوگل روشی مزایده محور است که هرکس قیمت بالاتری پیشنهاد کند گوگل آن را در جایگاههای بهتری نسبت به رقبا قرار خواهد داد. این عدد بسته به شرایطی نظیر کیفیت متن تبلیغ و گیرایی موضوع آن و نسبت مشاهده به کلیک که به آن CTR گفته میشود تغییر میکند. سایت آگهی نیچ یا در اصطلاح نیچ مارکتینگ (Niche Marketing)، برای درج آگهی ها خیلی تخصصی تر نسبت به گروه سایت آگهی تخصصی می باشد. هزینه به ازای هر کلیک، ۰.۷۶ دلار است که نسبت به مبلغ تقریبا ۳ دلار برای یک تبلیغ متنی خیلی بهتر است.

اگرچه تبلیغات اغلب گران تمام می شوند و در واقع برای شرکت هایی با بودجه بالا این کار امکان پذیر است اما بسیاری از پلتفرم ها به شما امکان می دهند با هزینه صفر تبلیغات کنید مانند انواع سایت تبلیغاتی رایگان. البته اگر هدف تبلیغ سایت شما باشد و میخواهید رد مدت زمان کوتاهتری به این هدف دست یابید میتوانید از خرید رپورتاژ آگهی نتیجه سریعتری بگیرید. از سال ۲۰۱۸ یک کانال یوتیوب باید حداقل ۱۰۰۰ مشترک و ۴۰۰۰ ساعت زمان تماشا در ۱۲ ماه گذشته داشته باشد تا واجد شرایط درآمد تبلیغات باشد. گوگل ادوردز (Google AdWords) به سادگی و در مدت زمان کوتاه می تواند تاثیر فراوانی بر فروش گذاشته و باعث افزایش Leads شود. ما در ادامه به شما خواهیم گفت:«چرا بهتر است از تبلیغات گوگل استفاده کنید» البته در نظر داشته باشید مزایای بزرگ زیادی وجود دارد و این سبک از تبلیغات طیف گسترده ای را به همراه خواهد داشت. در این قسمت میخواهیم ۱۰۰ سایت تبلیغاتی رایگان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بدون پرداخت هزینه در سایت های مختلف کسب و کار خود را تبلیغ کنید و به اهداف تجاری خود دست یابید. اینها تبلیغاتی هستند که احتمالاً با آنها بیشتر آشنا هستید.

این گونه تبلیغات به عنوان یک متد تاثیر گذار در جهت معرفی محصول و برند محسوب می شود. یک حساب بازرگانی در گوگل باز کنید و برخی از اطلاعات محصول را با گوگل در یک صفحه گسترده به اشتراک بگذارید. مثلا اگر فردی با موبایل یا لبتاب در موتور جستجوگر گوگل کلماتی نظیر قالیشویی خوب در تهران، قالیشویی در غرب تهران ، قالیشویی های مجاز شهر تهران و از این دست کلمات، لینک دسته بندی قالیشویی های خوب در تهران قالینا در صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. پس طراحی خوب هم خیلی میتواند مؤثر باشد که به این نکته خیلی باید توجه داشته باشیم.

گوگل بعد از گذشت مدت کوتاهی از اجرای تبلیغ و با توجه به رفتار کاربران، امتیازی بین ۱ تا ۱۰ به کیفیت تبلیغات شما میدهد. هزینه تبلیغات گوگل تنها برای ورود کاربران به سایت شما می باشد. بهترین سایت تبلیغات کسب و کار طیفی از مخاطبان را پوشش میدهند که روش هر یک از آنها در تبلیغ سایت شما کاملاً مشابه است: شما URL وب سایت حرفه ای خود و همچنین جزئیات اضافی در مورد کسب و کار یا سازمان خود را ارسال می کنید. هزینه تبلیغات در پینترست بر اساس کلیکها و مشابه دو پلتفرم فیسبوک و اینستاگرام است و حداقل نرخ ۰.۱ دلار به ازای هر کلیک را پیشنهاد میدهد. البته یکسری استثنا نیز وجود دارد و آن این است که فرد پیشنهاد دهنده پایین ترین پیشنهاد و یا تنها پیشنهاد موجود بر اساس یک کلمه کلیدی را ارائه کرده باشد در این صورت لازم است تا فرد تبلیغات در سیستم گوگل ادز حداکثر قیمتی که مشخص کرده را به ازای هر کلیک بر روی تبلیغاتش پرداخت نماید.

ما در مقاله آموزش رایگان تبلیغ نویسی تا حدودی شما را با تبلیغ نویسی که اعتماد بیشتر کاربران را جلب کند و آن ها را به مشتری واقعی وفادار تبدیل کند آشنا کرده ایم. در ادامه چند نکته برای کاهش هزینههای شما در استفاده از این پلتفرمها آورده شده است. نکته دیگری که باید در هنگام انتخاب بهترین سایت تبلیغات کسب و کار در نظر داشته باشید این است که سایتی را انتخاب کنید که اگر تاثیر مثبت در سئو سایت تان ندارد حداقل باعث امتیاز منفی در سئو نشود و اسپم اسکور بالایی نداشته باشد. نکته حائز اهمیت برای تبلیغات در سایت های مختلف این است که سایت شما باید بتواند کاربرانی که وارد میشوند را جذب کند و از آن ها مشتری بسازد.

این به ارتقاء وب سایت شما با افزایش رتبه آن در موتورهای جستجو کمک می کند و شانس یافتن خدمات شما در گوگل و جذب ترافیک به وب سایت تان را افزایش می دهد. توجه کنید که در مرحله اولیه شما برای استفاده از خدمات تبلیغ در گوگل به بودجههای متفاوتی نیاز دارید. ما در شایگان همیشه شاهد مشتریانی بودیم که تماس گرفتند و هزینه های هنگفتی که در تبلیغات بنری انجام دادند صحبت کردند و همه به یک موضوع ازعان داشتند: نتیجه نگرفتیم! به ان ترتیب هزینه گوگل اد برای همه سایت ها در همه شرایط کسان نیست و بر اساس تعداد ورودی های سایت تان سنجیده میشود.

منتظر سوالات و نظرات ارزشمند شما هستیم. شما در حال فروش کالا یا خدماتی هستید که مصرف کنندگان بلافاصله نمی توانند آن را خریداری کنند؛ مانند ماشین یا حلقه نامزدی. سوالی که اکثر تبلیغکنندگان میپرسند این است که وقتی با بازاریابی محتوایی و کلمات کلیدی میتوانیم بازاریابی اینترنتی و فروش آنلاین داشته باشیم، چه نیازی به تبلیغات کلیکی هست؟ فراموش نکنید که درباره کلمات کلیدی منفی هم تحقیق کنید. البته فراموش نکنید که این برنامه همانند گوگل و برخلاف فیسبوک و اینستاگرام، بر اساس کلمات کلیدی کار میکند و باید روی این موضوع بیشتر وقت بگذارید. کلمات یا عبارات کلیدی که تبلیغ کننده بر روی آنها سرمایه گذاری میکند و امیدوار است تبلیغش بر اساس این کلمات در نتایج موتورهای جستجو نشان داده شود.

تبلیغات متنی ممکن است در شبکه نمایش یا تلفن همراه متفاوت به نظر برسد. سایت های زیادی در این حوزه وجود دارند اما اگر شما میخواهید از این طریق به بهبود سئو سایت تان نیز کمک کنید بهتر است نکات زیادی را د ر انتخاب آن ها در نظر بگیرید تا تاثیر مثبت رد سئو سایت تان نیز داشته باشد. هر کدام از این سرچ ها، در واقع فرصتی برای شما است تا برند و کسب و کار خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید و پیشنهاد دهید. معمولا، این کلمات به کلمه کلیدهای شما مرتبط و نزدیک هستند اما به دلایلی خارج از حوزه پیشنهادی برای رتبه بندی و تبلیغ پولی هستند. همچنین پینترست روی ارتباط کلمات کلیدی و هشتگها با “تصاویر” خیلی حساس است. ما ممکن است رتبه خود را از دست بدهیم اگر گوگل تصمیم بگیرد که محتوای رقیب شما از محتوای شما به کلمه کلیدی مرتبط تر است.

سعی کنید وقت کافی برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود بگذارید و از کلمات کلیدی با بالاترین جستجو و پایینترین رقبا استفاده کنید. این کلمات معمولا توسط کاربران جستجو میشوند و احتمالا نمیخواهید که ارتباطی با برند شما داشته باشند. شما میتوانید از رسانه های اجتماعی نیز به عنوان تبلیغات برای سایت خود بهره بگیرید البته که باید شکه های اجتماعی را برای این کار انتخاب کنید که بیشترین مخاطب را به سایت تان هدایت کند و برای شما موثر باشد. قیمت و کلمه کلیدی پیشنهادی خود را عنوان میکنید و اگر برنده شوید، تبلیغات شما در صفحه اول گوگل به نمایش در میآید.