گل تن, فروش آنلاین لباس زنانه, فروشگاه پوشاک, آنلاین شاپ لباس | jaco-clothes

بافت این منسوج، شکل لوزی دارد و حالت فرورفتگی و برجستگی روی آن نمایان است. این شکل بافت معمولاً با دستگاه گردباف دورو بافته می‌شود. در فصل گرما استفاده از این نوع پارچه رایج است. چرا که وجود حالت سوزنی روی آن احساس خنکی را بوجود می‌آورد. ناگفته نماند که در برخی از مناطق گرمسیر از این پارچه در تمام فصول استفاده می‌شود.

سله بن مفتخر است که یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت پوشاک در فروشگاه اینترنتی سله بن با افتخار ساخت ایران میتوانید خرید خود را در سراسر کشور ثبت کنید. سله بن مفتخر است که عضو بهترین تولیدکنندگان پوشاک ایرانی می باشد . همچنین شما می توانید با استفاده از شعب سله بن در سراسر ایران نیز به خرید پوشاک ارزان و با کیفیت و راحت بپردازید . همیشه اولویت سله بن در این بود که بتواند بهترین کیفیت پارچه و طراحی و با پایین ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد .

کد11099-مانتو مخمل نخ کبریتی وارداتی

ولی برای خرید این نوع پارچه بد نیست که اطلاعاتی در مورد انواع نخ‌های پنبه داشته باشیم. این پارچه از ترکیب دو نخ پنبه و پلی استر ساخته می‌شود و قیمت کمتری نصبت به پارچه جودون پنبه دارد. در این پارچه همچنان حس خنکی در فصل گرما وجود دارد ولی طبعاً برای خنک نگه داشتن بدن بافت جودون پنبه کیفیت بهتری دارد. نخ پلی استری که در این بافت استفاده می‌شود باعث شده تا کمی حالت براقی که پارچه داده شود.

  • می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید.
  • ناگفته نماند که در برخی از مناطق گرمسیر از این پارچه در تمام فصول استفاده می‌شود.
  • لباسهای اولیه از پوست حیوانات تهیه می‌شدند.
  • پوشاک کوهستانی انتخاب اول شما باشد..
  • همانند پارچه یکرو، از نخ پنبه در بافت این پارچه استفاده می‌شود.

تنوع رنگی برای لباس های زنانه هیچ محدودیت و پایانی در سله بن ندارد. با توجه به جنس لباس و نوع مناسبتی که قرار است آن لباس در آن مکان پوشیده شود، رنگ های متنوع و مختلفی با استفاده از طراحان مطرح برگزیده و انتخاب می‌شوند. تیشرت اسپرت طرح دار از سایز M تا XL می باشد. سله بن مفتخر است که میتواند خریدی مطمئن و متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد . این تیشرت مناسب برای خانم ها می باشد . شلوار هاوایی از جنس نخ و پنبه کشی است.

http://cctvipcamera.ir

تمامی حقوق این مجله خبری پوشاک ژاکو متعلق به پوشاک های تن می باشد. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید. تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پوشاک بزرگی میباشد.

شلوارجین سرمه ای1162