چیدانه پرده زبرا؛ معرفی جدیدترین و متنوع‌ترین مدل‌های کاربردی 2022

هنگامی که تمامی سطح پرده به شوینده آغشته شد باید حتما با استفاده از آبی که فشار زیادی نداشته باشد آب کشی گردد و بعد آویزان شود تا پرده به طور کامل خشک شود. تمیز کردن و شست و شوی پرده را از بالا شروع کنید و با حرکات چپ به راست این کار را تا پایین پرده تکرار نمایید تا پرده به طور کامل به مواد شوینده آغاشته شود. برای این منظور کافی است که از سری برس مانند جاروبرقی استفاده نمایید و کل پرده را از چپ به راست جارو کنید. همچنین‌ می‌توانید با استفاده از باد سرد سشوار گرد و غبار را پاک کنید. بهتر است برای جلوگیری از نفوذ گرد و خاک یک بار در هفته این کار را انجام دهید. زیر ساخت های بی سیم، پرده را قادر میسازد تا به صورت دیجیتالی و بی سیم کنترل شود.

رنگ سفید ساده، یک رنگ پیچیده است و ظرافت را به فضا اضافه می‌کند. اما اگر پنجره‌های اتاق نشیمن در اطراف لبه‌ها دارای تزیینات سفید باشند، می‌توانید از رنگ‌های روشن دیگری برای هارمونی پرده‌ها استفاده کنید. پرده‌های رنگ روشن معمولاً با بقیه دکوراسیون به راحتی ترکیب می‌شوند و کانون توجه قرار می‌گیرند. رنگ‌های پاستلی یا خنثی حال و هوای ملایمی را ایجاد می‌کنند و برای اتاق‌های رو به نور، یک انتخاب فوق‌العاده هستند.

پرده زبرای اتوماتیک به صورت هوشمند و با برنامه ریزی قبلی به شکل خودکار، نور فضای مورد نظر شما را تنظیم می کند. از مهم ترین نکاتی که لازم است هنگام خرید پرده مدنظرداشته باشید، انتخاب متراژ مناسب برای پرده است. توجه داشته باشید حتی اگر بهترین نوع پرده موجود در بازار را خریداری کنید، اندازه این پرده مناسب منزل شما نباشد بازهم نمی توانید زیبایی پرده خود را به نمایش بگذارید. طرح پرده زبرا برای دکوراسیون هایی که بر مبنای سبک مدرن اجرا شده اند، بسیار مناسب است.

نکات مهم قبل از خرید پرده زبرا

چیدانه پرده زبرا؛ معرفی جدیدترین و متنوع‌ترین مدل‌های کاربردی 2022

اگر بخواهید فضا را روشن کنید، نیازی به جمع نمودن پرده نخواهد http://vistapardeh.ir/ بود. پرده زبرا هم در نوع دستی، هم در نوع برقی و هم در نوع اتوماتیک وجود دارد. در این حالت، تنظیمات پرده به شکل دستی و با کمک زنجیرها و طناب هایی که کنار پرده قرار دارند، صورت می گیرد. جالب است بدانید که پرده زبرا در نوع اتوماتیک نیز عرضه می شود.

  • پرده زبرا از جنس تور و پارچه بوده و ساختار آن به گونه ای است که پارچه و تور بصورت موازی و راه راه کنار هم قرار گرفته اند.
  • روش دیگر نیز استفاده از یک ابر نرم و مقداری مواد شوینده ملایم می باشد، به اینصورت که ابر آغشته شده به مواد شوینده را ، به آرامی بر روی پرده زبرا می کشیم تا تمیز شود.
  • مورد بعدی، پرده زبرا کودک است که یک طرح خاص بر روی پارچه آن بافته یا چاپ شده است.

شید یک کلمه انگلیسی به معنای سایه بوده از آنجایی که این پرده از یک بخش تک محوی تشکیل شده، این نام را گرفته است. پرده های شید تک لایه هستند و تنها می توانند یک سایه ملایم در محیط بندازند در حالی که پرده زبرا چندین حالت دارد. دوام و عمر بالا ، قیمت مناسب ، نصب بسیار سریع و آسان ، تنوع بی نظیر طرح و رنگ ، سهولت در نگهداری و نظافت پرده و در نهایت امکان نصب ریموت کنترلی از جمله ویژگی های مثبت پرده های زبرا به حساب می آیند. به دلیل شیوه تولید این پرده که بصورت یک لایه تور و یک لایه پارچه می باشد ، براحتی امکان کنترل نور و تنظیم سایه روشن وجود خواهد داشت. نکته دیگر اینکه می توان براحتی با دکوراسیون و سایر وسایل ساختمان تناسب ایجاد کرد. شست‌وشوی پرده‌های زبرا آسان است اما دقت داشته باشید که لایه شفاف این نوع از پرده بسیار نازک است؛ پس از شوینده‌های غلیظ و با ویژگی اسیدی بالا استفاده نکنید.

پرده های زبرا عمر زیادی دارند و از این نسبت به پرده های کرکره ای مناسب تر می باشند. به رنگ عکس‌ها اطمینان ندارید؟ برای اطمینان، مدل پرده را از طریق واتس‌اپ برای ما ارسال کنید تا ما از مدل مورد نظر عکاسی و ارسال کنیم. از جمله امکان چاپ طرح و نقش‌های دلخواه روی آن و استفاده تبلیغاتی از پرده. برای این کار می توان با کمک بخار شور یا شامپو فرش و یک پارچه مرطوب آن را در حالت ایستاده و نصب شده تمیز کنید. پرده آشپزخانه زبرا به دو صورت دیواری و سقفی بر روی دیوار نصب می شود.

مدل زبرا ساده یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که مبل های طرح دار دارند چون تضادی که بین مبل و پرده وجود دارد هارمونی فوق العاده ای به وجود می آورد. پرده شید و زبرا دو سبک جدید از پرده هستند که جایگزین پرده های سنتی و سبک قدیم شده اند. هر دو پرده قابلیت نصب در منزل و ساختمان های اداری را دارند و در زمان کوتاهی نصب می شوند. پرده شید قابلیت سایه روشن ندارد و برای عبور فقط باز و بسته می شوند. مدل های پرده زبرا مناسب برای پذیرایی به قدری از تنوع برخوردارند که می توانید چندین طرح از آنها را برای هر سبک دکوراسیون پذیرایی و هر نوع رنگ آمیزی که در آن وجود دارد انتخاب و نصب کنید.

پرده زبرا کد B-907