پیش دبستانی کتاب های پیش دبستانی های بوک | کتابکو

پیش دبستانی کتاب های پیش دبستانی های بوک | کتابکو

در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… با این روش آنها با کتاب زودتر دوست می‌شوند و در مقطع اول ابتدایی به کتابکو مشکل بر نمی‌خورند. جواب این سوال بسیار ساده است، چرا که معلم‌ها فقط ساعتی از روز را به آموزش فرزندان ما می‌پردازند و مابقی مسیر آموزش را باید والدین به کودکان بیاموزند. امروزه روش‌های تدریس، روش‌های حل مسائل و روش‌های آموزشی به کلی با زمان والدین فرق کرده است. طبق آخرین آمار آموزش و پرورش هر پنج سال روش‌های جدید آموزشی وارد این صنعت می‌شود و روش‌های قدیمی دیگر استفاده نمی‌شوند. کتاب های پیش دبستانی در حوزه‌های مختلفی چون مهارت‌آموزشی، هوش و سرگرمی و مباحث درسی و آموزشی طبقه‌بندی می‌شود که هریک مزایای خاص خود را دارد و در نوع خود بهترین است.

  • هر کودکی وقتی یاد می‌گیرد اعداد 1 تا 10 را بگوید با ذوق و شوق آن را مدام تکرار می‌کند.
  • گفتنی است که هدف از برگزاری این دوره، رشد مهارت‌های اجتماعی نوآموزان و افزایش آمادگی آنها برای خواندن و نوشتن است.
  • تمارین دست ورزی و تقویت خلاقیت به خوبی در این کتاب مورد توجه قرار گرفته.
  • در سال‌های اخیر، با فراهم شدن امکان خرید اینترنتی کتاب پیش‌دبستانی از سراسر کشور، والدین می‌توانند به راحتی با مراجعه به فروشگاه آنلاین ویستور برای تهیه منابع آموزشی مناسب کودکان خود اقدام نمایند.
  • شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید.
کتاب کار پیش دبستان گاج سری کارپوچینو همچنین شامل یک ضمیمه رایگانه که استیکر های مورد نیاز تمرین های جایزه دار در همین ضمیمه قرار گرفته. همچنین این کتاب از صفحه آرایی خوبی هم برخورداره و از انواع رنگ ها به خوبی در تصاویر این کتاب استفاده شده. انتشارات گاج در مقطع کتاب های پیش دبستانی، سری کتاب های کارپوچینو را روانه بازار کرد که با استقبال زیادی هم از سوی مربیان و پدر و مادر ها مواجه شد. هماهنگی چشم و دست، آشنایی با اشکال و رنگ ها و رسم الگو ها از آموزه های این کتابه و در بیشتر تمارین کتاب مورد توجه قرار گرفته. دست ورزی به تمارینی گفته میشه که کودکان رو با انجام بازی هایی وادار به به کار گیری دست میکنه. درگیر کردن ماهیچه های دست کودکان با فعالیت هایی مثل خمیر بازی یا درست کردن کاردستی میتونه قدرت ماهیچه ها رو افزایش بده.

خرید کتاب مهارت نوشتن (آمادگی برای نوشتن) پیش دبستانی

به همین منظور بهتره کتاب کاری که برای آموزش کودکان پیش دبستانی تهیه می کنید فعالیت های جایزه دار داشته باشند. منظور از فعالیت های جایزه دار تمارینی هست که در برخی صفحات کتاب قرار گرفتن و اگر کودکان این تمارین رو به درستی تکمیل کنند جایزه دریافت خواند کرد. البته این پاداش میتونه سرگرمی های کوچک مثل اضافه کردن برچسب یا ساخت کاردستی های ویژه ای باشه که کودکان رو برای ادامه دادن تمرین ها تشویق میکنه. اما آشنایی جزئی با شکل و شمایل حروف الفبا و صدای حروف تنها به همون اندازه ای که در کتاب های کار مورد توجه قرار گرفته مشکلی نداره و کودکان رو برای ورود به کلاس اول آماده میکنه. آشنایی با کلمات هم آغاز و هم پایان یعنی کلماتی که با حروف یکسانی شروع میشن یا حروف انتهایی آنها مشابه هم هست بهتره در کتاب های کار پیش دبستانی مورد برررسی قرار گرفته باشه.

یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که از مقطع پیش دبستانی وجود دارد، آموزش پایه‌ای‌ترین مفاهیم و کلیات دروس سال‌های بعد است. در حقیقت اولین قدم‌هایی که کودکان در زمینه آموزش مدون و برنامه‌ریزی شده برمی‌دارند، در مقطع پیش دبستانی و با کمک آموزش‌های متفاوت آن است. کتاب جامع پیش دبستانی سری کارپوچینو گاج یک منبع کمک آموزشی مناسب برای یادگیری مفرح مفاهیم آموزشی است و از محبوب‌ترین کتاب‌های پیش دبستانی در بانک کتاب نیز به شمار می‌رود.

کارپوچینو ریاضی و هوش پیش دبستانی گاج