نصب سقف کاذب قیمت سقف کاذب

سپس ابعاد در نقشه های طراحی برای شما ترسیم خواهد شد تا قبل از اجرا شما طرح شماتیکی از فضای کار داشته باشید و سپس وارد بخش فروش سقف کاذب و ارسال پیش فاکتور خواهیم داشت در تمامی بخش ها هم کاملا کارشناسان ما که معماران درجه یک کشور هستند در کنار شما هستند کاملا صبورانه تا نیاز پروژه را کاملا برطرف سازند. سقف کاذب قابلیت اجرا روی پانل های پی وی سی و یا تایل های شصت در شصت را دارد همچنین در بحث تایل ها عنوان خواهد شد که انواع مختلف تایل با توجه به سلیقه مشتری ها شرکت آذران دکچور انجام وظیفه خواهد کرد. جدول زیر لیست قیمت انواع سقف کاذب سال ۱۴۰۰ است که در خدمت شما عزیزان قرار می گیرد.

نصب سقف کاذب قیمت سقف کاذب

در تایل های 60 در 60 در ابتدا نصاب حتما سپری را زیرسازی میکند و سپس اقدام به نصب تایل ها خواهد کرد. همانطور که در مطلب دیوارپوشهای پی وی سی ارائه شد این مدل از سقف پوش نیز از اجرای کامل پی وی سی ساخته شده است و مزایایی خوبی دارد. همانطور که از نام این نوع سقف کاذب مشخص است، استفاده از سپری ها در این نوع سبک از سقف پوش بسیار حائز اهمیت است، اکنون در مورد تایل های 60 در 60 پی وی سی عرض میکنم که نمای زیبایی دارد و هم با توجه به سپری قابلیت باز کردن و بستن این نوع سبک از سقف پوش وجود دارد.

  • شکل سقف های گریلیوم اغلب به صورت شبکه های مربعی و مستطیلی است و قابلیت اینکه به صورت ترکیبی با دیگر سقف های کاذب اجرا شود را دارا می باشد.
  • با استفاده از سقف کاذب کشسانی می توان لوله کشی، اتصالات، سیم ها و عیب های سقف را پوشاند.
  • پس از انتخاب نوع سقف کاذب، یافتن اکیپ حرفه ای و متخصص در دستور کار شما قرار می‎گیره.
  • محیط نصب پیش از جایگذاری تایل ها نیاز به سازه کشی دارد که در محیط های کوچک در کمتر از ۲ ساعت انجام می شود.
  • آسمان مجازی نیز در زیر مجموعه ی سقف کاذب تصویری قرار میگیرد و تفاوت آن با سقف کشسان در متریال مصرفی است.

از مواردی که باید هنگام انتخاب نوع سقف ضدآب و رطوبت، توجه به این موضوع است که برای چه محیطی با چه نوع کاربری و یا چه طرحی مد نظر است؛ تا انتخابی دقیق متناسب با شرایط انجام پذیرد. جهت اطلاع از لیست قیمت سقف آسمان مجازی به جدول زیر مراجعه نمایید. کناف تخته های گچی از قبل آماده ای است که میتواند به راحتی طرح های زیبا را در کمترین زمان وبا کمترین ریخت و پاش اجرا نماید. از مزیت های این محصول، زیبایی و ظرافت، ایجاد نورپردازی های چشم گیر وهمچنین نصب سریع و آسان آن میباشد . اما محدودیتی را داراست که ممکن است متریال مناسب فضای شما نباشد . بعد از سقف سازه ای، پوشش غیر باربری اجرا می شود که سقف کاذب نام دارد.

از این نوع سقف معمولا در مکان هایی مثل بیمارستان ها، رستوران ها و نمایشگاه ها استفاده می شود. طراحی این سقف ها اکثرا متحرک و به نوعی سقف های دکوراتیو محسوب می شوند. دسترسی آسان به سقف اصلی از مهم ترین ویژگی سقف کاذب گریلیوم به شمار می رود. شکل سقف های گریلیوم اغلب به صورت شبکه های مربعی و مستطیلی است و قابلیت اینکه به صورت ترکیبی با دیگر سقف های کاذب اجرا شود را دارا می باشد. نصب آسان، راحتی در شستشو و مقاومت در برابر شرایط گوناگون جوی از ویژگی های بارز این سقف هستند.

سقف‌های مشبک سیستم کناف (Click) سقف‌هایی با قابلیت اجرایی سریع و آسان بوده و از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

در مورد لیست قیمت سقف کاذب که بگوییم حقیقتا هیچ شرکتی قیمتهای ملزومات نصی را در وب سایت اعلام نمی کند اگر هم باشد به روز نیست به دلیل نوسانات و بالا پایین شدن قیمت سقف کاذب در بازار شرکت ها در این زمینه نمیتوانند دایم قیمت سقف کاذب را به روز کنند کوتاه مختصر بگوییم. شما مشتریان گرامی جهت دریافت لیست قیمت های سقف کاذب همان روز تلفنی قیمت بگیرید. جهت دریافت لیست قیمت شرکت سقف کاذب GST می توانید به دو صورت اقدام نمایید از طرق گفتگوی آنلاین در واتساپ یا تماس با بخش فروش سقف کاذب GST درخواست لیست قیمت فرمایید. بین انواع سقف های کاذبارزان ترین سقف های کاذبگچی و بعد از سقف کاذب گچی سقفهای pvc ارزان قیمت ترین محصول در بازار است. یکی از مهم ترین موارد که باعث می شود شما به سمت خرید سقف کاذب آکوستیک جذب شوید این است که این نوع سقف کاذب در حقیقت یک عایق صوتی عالی است و میتواند از متریال های مختلفی نظیر تایل های چوبی و گچی، پارچه، پشم شیشه، ورق های آلومینیوم و… هوم سرویز به عنوان بزرگترین پلتفرم خدمات در محل در کشور علاوه بر سرویس نصب سقف کاذب و همچنین ارایه خدمات نصب سقف کاذب ساده نزدیک من، خدمات دیگری نیز در بخش خدمات سقف کاذب ارائه می دهد که شامل کناف کاری ساختمان, اجرای سقف پلی کربنات, رابیتس بندی و رابیتس کاری, سقف کاذب سقف آسمان مجازی می باشد.

لیست قیمت اجرای سقف کاذب (پنل RG 9.5 ) :

از نظر قیمت، سقف کاذب گچی بصورت 60در60 ارزانترین سقف کاذب محسوب شده، که برای محیط هایی که رطوبت نداشته و بودجه ی محدودی در نظر گرفته اند مناسب است. اما تایل های مقاوم تر کمی گرانتر بوده ؛ به عنوان مثال قیمت pvc سقف مشبک درست است که به ظاهر از سقف گچی بالاتر است، اما بدلیل طول عمر بالایی که دارد، صرفه ی اقتصادی بیشتری دارد. این نوع سقف یه ایده ی خلاقانه بوده و همانطور که از اسم آن مشخص است ترکیبی از انواع سقف های کاذب می باشد که در قالب یک طرح مشخص و سازمان یافته ساخته می شوند. به همین دلیل زمان نصب آنها بسیار طولانی بوده و هزینه ی آنها نسبت به سایر سقف های کاذب بالاتر است. این مدل از سقف های کاذب در واقع سقف کاذب سفارشی نامیده می شود. کناف نام یکی از برند های معتبر آلمانی است که در زمینه مواد و مصالح ساختمانی فعالیت دارد.

کنج ثابت ساده 2*2

اگر بخواهیم یک پله فراتر برویم در مورد قیمت بیشتر صحبت کنیم میتوانیم در رده اول سقف کاذب گچی را در نظر داشته باشیم و در مرحله بعد پی و ی سی و اجرای کناف ساده تقریبا در یک سطح قرار میگیرند البته که اجرای سقف کاذب کناف با پلان و اشکال پیچیده تر دارای هزینه بیشتری هستند. از طرح های ساده گرفته تا سقفی که به صورت پارچه ی کششی در ابعاد مختلف قابلیت اجرا را دارد، ما در بخش سقف کاذب به سراغ ویژگی این محصول خواهیم رفت، انواع آن را با شما بررسی می کنیم و عرض میکنیم که دوستانی که در تهران و عزیزانی که در شهرستان تشریف دارند چه طور می توانند خرید سقف کاذب را داشته باشند. به سراغ قیمت سقف کاذب می رویم قطعا یکی از دغدغه های این روز شما سروران گرامی دکو تهران می باشد، در بخش بی واسطه سقف کاذب خرید کنید به سراغ حذف واسطه ها خواهیم رفت و برای اینکه از خود کارخانه خرید کنید به شما عرض میکنیم که با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سپس بحث نصاب سقف کاذب را پیش خواهیم کشید تا دوستانی که اهل فن هستند در خودشان می بینند که این سقف را نصب کنند، با راهنمایی مدیر نصاب های شرکت این کار را به خوبی انجام دهند. سقف کاذب به سقفی گفته میشود که در سطحی پایین تر از سطح سقف اصلی قرار میگیرد و از داخل بنا قابل مشاهده است و با نام تایل سقفی نیز شناخته می شود.