معرفی ۲۰ کتاب پرفروش طاقچه در سال ۱۳۹۷ پرفروش ترین کتابهای ایران وبلاگ طاقچه

چرا؟ چون این‌ها بهترین‌های آن رشته یا تخصص هستند، کسانی که همه آن‌ها را می‌شناسند. ادامه این داستان جذاب را برای شما تعریف نمیکنیم تا با مطالعه کتاب در هیجان غرق شوید. اندرو کارنگیکه خود یکی از ثروتمندترین افراد در جهان بود پیشنهاد نوشتن این کتاب را بهناپلئون هیل داد. کتاب بیندیشید و ثروتمند شویدبه مدت 20 سال از گفت وگو با بیش از 500 نفر از افراد ثروتمند و موفقی است که مسیر را طی کرده و به موفقیت رسیده اند. کیمیاگر از نوشته های پرطرفدار در جهان است و مترجمان زیادی آن را به زبان های مختلف ترجمه کرده اند.

نخستین پنجره هوشمند دنیا معرفی شد؛ کدگذاری و انتقال ارزان اطلاعات از طریق نور!

معرفی ۲۰ کتاب پرفروش طاقچه در سال ۱۳۹۷ پرفروش ترین کتابهای ایران وبلاگ طاقچه

“خودت را به فنا نده” بخشی از شرح شخصی جان بیشاپ در مورد اقتدار ، تعالی و شجاعت زندگی بخش است که به مخاطبان می آموزد که چگونه با انجام کار https://www.faraketab.ir/ درست زندگی کنند. از بدو تولد، کودک با داستان سرایی توسط مادر بزرگ می‌شود و روند رشد و تعالی او در سنین مختلف توام با شنیدن داستان یا آموزه‌هایی است که از کتاب نشات می‌گیرند.

  • کسی از نحوه جان سپردن پدرش اطلاعی ندارد و او همچنان بدنبال آگاهی از این مسئله می گردد.
  • این داستان همراه با جنبه های طنز و احساسی ذهن هر خواننده ای را به خود مشغول می کند.
  • رولینگ» (J.K. Rowling)، هم قرار گرفت و اتفاقا تجربه‌ای موفق هم برای او رقم زد.
  • انتظار می‌رود پس از انتشار کامل جهانی این کتاب علاوه بر قرار گرفتن در لیست پرفروش ترین کتاب های ۲۰۲۱، جزو کتاب های پرفروش سال 2022 نیز باشد.

نمی‌توان علت موفقیت برخی از کتاب‌های هری پاتری را نسبت به سایرین دقیقا تشخیص داد، اما به‌طور کلی تفاوت فروش این کتاب‌ها در حد ۱۰ میلیون است. یعنی هر کتاب با سایرین در حد ۱۰ میلیون بالاتر یا پایین‌تر تفاوت در تعداد فروش دارد که آن هم بنا به نامشخص‌بودن آمارهای دقیق چندان مهم نیست. کتاب‌های دینی، مخصوصاً قرآن و انجیل، احتمالاً پرتیراژترین کتاب‌های چاپ شده هستند اما پیدا کردن آمار قابل اعتماد برای تعداد فروش آن‌ها تقریباً غیرممکن است. تعداد چاپ‌های بسیاری از این کتاب‌ها گمشده یا توسط ناشران مستقل یا ناموثق به چاپ رسیده‌اند و همین‌طور بسیاری از نسخه‌های قرآن و انجیل چاپ شده به جای فروش، رایگان در اختیار مردم قرار داده شده‌است. به همین ترتیب بسیاری از کتاب‌های سیاسی از جمله آثار مائو تسه‌تونگ و آدولف هیتلر. به همین خاطر نمی‌توان حدس زد که تعداد چاپ این‌گونه کتاب‌ها و همچین تعداد فروش آن‌ها چقدر بوده‌است.

پرفروش های ایران کتاب

فرصت ها در پشت حیاط خلت شما کمین کرده اند اما گاهی به شکل گله و شکایت و گاهی هم بعنوان شکست ظاهر می شود. بسیاری از انسان ها توانایی تمیز دادن فرصت ها در این شرایط را ندارند، از اینرو امید خود را از دست می دهند. هرگز به گفته دیگران دست از کار نکشید و قبل از موفقیت، شکست های کوچک را بپذیرید.

برای همین هم معمولا داستان‌های دیکنز درونمایه تلخی دارد و به اصطلاح از آن دست کتاب‌های “حال خوب کن” نیستند. او که در کودکی پدرش را به خاطر بدهی در زندان می‌بیند، مجبور می‌شود تا از همان سن کم شروع به کار کردن برای تامین مایحتاج خانواده‌اش کند. تا جایی که به گفته بسیاری افراد اصلی‌ترین دلیل او برای رمان نویسی هم کسب درآمد و گذراندن زندگی بوده است.

سایت ثبت نام قرعه کشی سایپا

دونه به دونه بهترین کتاب‌های دنیارو بهتون معرفی میکنیم و از نظر میزان فروش، محبوبیت و خط داستانی کتاب هارو بررسی میکنیم. انسان خردمند کتابی که باراک اوباما و بیل گیتس خواندن آن را به همه توصیه کرده‌اند. نوح هراری در این کتاب تاریخ زندگانی انسان‌ها را از آغاز پیدایش تاکنون به شیوه‌ای جذاب و گیرا بیان کرده است. همین شیوه خاص روایت هراری است که کتاب او را از سایر کتاب‌های تاریخ جدا می‌کند و به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سراسر جهان تبدیل کرده است. این کتاب اثر زیبا و خواندنی مریم حسینیان یکی از نویسنده های خوب ایران است. بانو گوزن به عنوان یکی از زیباترین و جذاب ترین کتاب های سال 1400 شناخته شده است و داستان یک زن را برای رسیدن به آرزوها و پا پس کشیدن او را بیان می کند.