لیست قیمت کفپوش خودرو خرید کفپوش ماشین 7 آبان

لیست قیمت کفپوش خودرو خرید کفپوش ماشین 7 آبان

نهایتا محل های علامت گذاری شده روی کفپوش را برش دهید و پین هایی که باید در قسمت های برش خورده قرار بگیرند را جا بزنید. نحوه ی خارج کردن صندلی های عقب از صندلی های جلو متفاوت است ، به اینگونه که برای جداگردن پشتی صندلی عقب آن را از قسمت زیر گرفته و به بالا میکشید. همچنین برای خارج کردن قسمت نشیمنگاه صندلی عقب از قسمت انتهایی آن میگیرید و به سمت بالا میکشید. کلیه حقوق برای سایت فروشگاه اینترنتی محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد. • طریقه ی نصب کفپوش های یکپارچه در قسمت توضیحات درج شده است.

کفپوش سه بعدی 3D خودرواز مواد نو و درجه 1 تهیه شده است و دارای بوی خوش است و گارانتی یکساله بیمه ایران در صورت سوراخ شدن بر اثر ساییدگی پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران است. درست است کهکفپوشخودروها در پایین‌ترین قسمت خودرو قرار دارند و معمولا توجه بسیاری به آنان نمی‌شود، اما نباید از اهمیت آن‌ها غافل شد چرا که این محصولات در واقع نقش اساسی در حفظ موکت ماشین دارند. از کاربردهای دیگرکفپاییماشین می‌توان به این موضوع اشاره کرد که علاوه بر آن که زیبایی هر چه بیشتر به خودرو می‌بخشند، باعث تمیز ماندن خودرو نیز می‌شوند.

  • جهت هزینه ارسال مبلغ تومان در زمان خرید نهایی محصول از مشتریان اخذ میگردد.
  • 7 به دلیل اینکه کفی های سه بعدی فضای کامل زیر پا را پر میکنند و همچنین قطعه عقب خودرو به صورت یک تکه طراحی شده از نفوذ آشغال به کف موکتی خودرو جلو گیری میکنند و به راحتی با دستمال نمناک قابل نظافت هستند.
  • برای استفاده از مشاوره رایگان مجموعه می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا بهترین قطعات را برای اتومبیل خود تهیه کنید.
  • فکر کنم از همون پلاستیکهای ضایعاتی که بعضی از هم وطنان عزیز و بزرگوار از سطل های زباله جمع آوری می کنند ساخته شده بود.
  • اگر آنها را در فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل خریداری کنید ، معمولاً نمودار مرجع تولیدکننده در کنار آنها قرار دارد.

کفپوش پژو ۲۰۷ زیرپایی ژله ای یکی از بهترین کفپوش‌هایی است که شما می‌توانید برای اتومبیل خود تهیه کنید. این کفپوش‌ها به صورت سه بعدی طراحی شده‌اند و بافت ژله ای آن‌ها در برابر آسیب‌های حرارتی و فیزیکی بسیار مقاوم است. این کفی دارای سه تکه‌ی مجزا بوده که دو تکه برای قسمت جلوی خودرو بوده و یک‌تکه‌ی بزرگ برای قرارگرفتن در بخش عقبی خودرو طراحی شده است. انتخاب زیرپایی مناسب و شیک می تواند ظاهری فوق العاده زیبا به فضای درون اتومبیل شما بدهد. کفپوش با ظاهری شکیل و بسیار زیبا علاوه بر زیبایی چشمگیری که به خودرو میدهد مانع خوبی برای جلوگیری از نفوذ مایعات ، گرد و غبار و هر چیزی که باعث کثیف شدن موکت های فابریک کف خودرو میشود. بدون نیاز به باز و بسته شدن صندلی های خودرو نصب میشوند و لبه های بلند اطراف باعث محافظت از موکت ها می شود.

یکی از نقاط قوت این کفپوش جنس مواد به‌کار رفته در ساخت آن است. چرم به‌کار رفته در این کفپوش با روکش‌های چرم خودرو همخوانی بالایی خواهد داشت و موجب زیبایی هرچه بیشتر فضای داخل کابین خواهد شد. این کفپوش به‌ خوبی کف خودرو را پوشش می‌دهد و مانع از خوردگی و ساییدگی آن می‌شود. کفپوش فوق را شرکت «سهیل» تولید می‌کند و برای خودروهای پراید مناسب است. بانک روکش صندلی اتومبیل متین بزرگترین و کامل ترین مرکز تخصصی فروش و نصب روکش صندلی و کفپوش خودرو در ایران می باشد. در طول سالهای متمادی هموارهبا در نظر گرفتن حق انتخاب مشتریان ، تلاش نمودیم کیفیت را با تنوع قرین نماییم .درهمین راستا است که برایمشتریان خوش سلیقه خود گلچینی ازمرغوبترین وسایل جانبی ضروری و فابریک هر خودرو را تدارک دیده ایم .

در فصل سرما تا دمای 10- درجه سانتی گراد نرمی خود را حفظ می‌کند. کفپوش فوق برای خودروهای پژو 405 ، پژو پارس ، سمند مناسب است. یکی از نقاط قوت این کفپوش جنس مواد به‌کاررفته در ساخت آن است.

تلفن کفپوش سانا     تلفن کفپوش سانا     تلفن کفپوش سانا     تلفن کفپوش سانا

کاهش یا جلوگیری از وارد آمدن آسیب به کف خودرو به دلیل ممانعت از برخورد آب و سایر مواد خوراکی و غیر خوراکی با کف خودرو که باعث پوسیدگی و خوردگی کف خودرو می­شود. در این بین به کفپوش خودرو توجه کمتری می‌شود؛ درحالی‌ که تاثیر آن را در زیبای خودرو نمی‌توان نادیده گرفت. دارای سه تیکه که شامل زیر پایی راننده و شاگرد و قسمت عقب به صورت یک تکه میباشد. برای کفپوش های با کیفیت اتومبیل بیش از یک ملیون تومان حتما باید ضمانت نامه مورد را داشته باشد.

شما هم می‌توانید با خرید این محصول، بدون نگرانی از سوختگی با زغال یا خراش خوردن در اثر مواجهه با تراکم وزنی بالا از آنها برای مدت‌های طولانی استفاده کنید. این نوع کفپوش نسل بعدی کفپوش سه بعدی است که با افزایش طول لبه ها پوشانندگی بهتری را برای کف خودرو دربر خواهد داشت. کفپایی های سه بعدی علاوه بر زیبایی و تنوع طرح های گوناگون به آسانی قابل نصب می باشند. از مزیت های اصلی این کفپوش ها تمیز کاری ساده آن ها می باشد. شما به آسانی می توانید این کفی ها را از جای خود خارج کرده و اقدام به تمیز کاری آن ها نمایید. جهت جلوگیری از سر خوردن این کف پایی ها در زیر آن نمد کار شده است.

کفپوش موکتی فابریک پژو 207 | بابل