لیست قیمت شلوار رسمی و راحتی مردانه، ۲۴ بهمن ترب | jaco-clothes

مجله خبری پوشاک ژاکوهای جین و چرم مخصوصا مدل مام فیت نیز برای داشتن استایل اسپرت و نیمه رسمی یا غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. شلوارهای جین یکی دیگر از انواع شلوارهای زنانه هستند که بیشتر برای استایل ها و تیپ های اسپرت یا نیمه رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این روزها در کمد و کشوی شلوارهای هر خانم حداقل یک شلوار جین وجود دارد چون خیلی راحت با هر مانتو و کفشی ست می‌شود. شلوار جین شما را کمی اسپرت تر نشان می‌دهد و شلوار کتان در استایل کژوال تعریف بیشتری دارد.

یعنی شما اگر الان شلوار دمپا بخرید می‌توانید حتی ۱۰ سال بعد هم آن را بپوشید و با کمک آن یک استایل شیک و زیبا داشته باشید. این مدل شلوار یکی از ساده‌ترین مدل‌های شلوارهای جذب و چسبان است. در دوخت این مدل‌ها سایزبندی بسیار اهمیت دارد؛ چراکه کاملاً به بدن می‌چسبند. اگر سایزبندی در دوخت این مدل‌ها رعایت نشود، شکل ظاهری شلوار زیبا به نظر نمی‌رسد. برش این شلوار به‌صورت مخروطی است که مقطع آن در بخش کمر شلوار قرار می‌گیرد.

http://cctvipcamera.ir

پارچه‌های مورداستفاده در دوخت شلوار رکابی اغلب کشسان و استرچ است. این شلوارها دقیقاً شبیه شلوارهای جذب هستند با این تفاوت که قسمت مچ‌ آن‌ها زیر پاشنه قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که در ابتدا تنها ژیمناستیک کارها و شناگران از شلوار رکابی استفاده می‌کردند، اما با گذشت زمان این شلوارها موردتوجه دنیای مد قرار گرفت.

شلوار دمپا کش فاق بلند گشاد زنانه کراوا

شلوارها از لحاظ اندازه فاق، گشادی، فیت و جنس پارچه دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. برخی از مدل‌ها مناسب استایل و موقعیتی خاص و برخی مدل‌‌ها مناسب استفاده روزانه هستند. بعضی شلوار‌ها کمک به رفع عیوب اندامی می‌کنند و بعضی، عیب‌های پاهای شما را برجسته‌تر نشان می‌دهند.

  • اگر از مادربزرگ های خود بپرسید حتما تعریف خواهند کرد که در زمان های قدیم دامن پوشش اصلی خانم ها بود و هیچ خانمی از شلوار استفاده نمی‌کرد، حتی تا چند سال اخیر از نظر برخی از افراد کهنسال پوشیدن شلوار برای یک خانم عیب بود.
  • در ادامه قصد داریم انواع شلوار زنانه را به شما معرفی کنیم.
  • شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که برش‌های شلوار با شکل نهایی آن چه رابطه‌ای دارد؟ در اینجا باید بگوییم که برش‌های شلوار اسکلت اصلی آن را طراحی می‌کند.
  • گروه توليدي هاليدي در سال 1374 با هدف توليد و پخش پوشاک تاسيس گرديد.
  • شلوار دم پا تنگ شیری یکی از انواع شلوار زنانه که به هر لباس مجلسی یا اسپرت هم‌خوانی خواهد داشت.
خرید اینترنتی شلوار مردانه با کیفیت و با قیمت مناسب را فقط با چند کلیک در سارابارا تجربه کنید. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید. برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد.

شلوار جین آبی زاپ دار کد 6301