لوله فلکسیبل قیمت لوله فلکسی تولید کننده

این نوع از لوله‌های فلکسی طبق استاندارد جهانی EN و با مواد اولیه گالوانیزه و شیلد آلومینیومی ساخته شده است. اصلی‌ترین قابلیت این نوع از فلکسیبل حفاظت از سیم و کابل‌ها در قسمت‌های صنعتی با حرارت و فشار مکانیکی بالا بوده و از ایجاد اختلال نویز یا امواج مزاحم جلوگیری خواهد کرد. به طور معمول از لوله فلکسی فلزی در شرکت‌ تولیدی، سیستم‌های هوایی، ریلی و دریایی به‌همراه صنایع نظامی استفاده خواهد شد. تحمل دمایی این لوله فلکسی نیز بین منفی 30 الی مثبت 245 درجه سانتی‌گراد است. به‌دلیل قابلیت مقاومت بالا، استفاده آسان و قابلیت حمل بی‌دردسر به‌کارگیری از انواع لوله فلکسی در بخش کشاورزی نیز مرسوم شده است.

داکت نیم گرد زمینی 12*50 دانوب چسبدار کف خواب

در این مقاله اطلاعاتی را در رابطه با لوله فلکسی به دست خواهید اورد. این شرکت محصولاتش را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. تابان پارس در انجام پروژه‌های خود و تولید و فروش محصولاتش از افراد متخصص و کار آزموده استفاده می‌کند و یکی از برترین و با کیفیت‌ترین شرکت‌های خدماتی در زمینه انواع تجهیزات برقی است. در حال حاضر شرکت تابان پارس دارای 101پروژه در حال انجام است و 55 پروژه خود را تکمیل کرده است. همچنین دارای 212 مشتری ثابت است که خود گواه کیفیت کار و خدمات ارائه شده شرکت تابان پارس است. در صنعت ساختمان سازی امروزه فلکسی بل را روکشی محافظتی به منظور جلوگیری از آسیب های وارده به کابل و سیم های به کار رفته در سیم کشی ساختمانی می شناسند.

لوله فلکسیبل قیمت لوله فلکسی تولید کننده

این نوع لوله همانطور که از نامش پیداست روکش PVC ندارد و مقاومت آنها در برابر آسیب‌های بیرونی کمتر است به همین دلیل از لوله فلکسیبل بدون روکش اغلب در فضاهای داخلی استفاده می‌شود. همچنین مقاومت بالا در محیط‌های قلیایی و اسیدی و قابلیت تحمل فشار بالا و تخلیه‌ی خودکار الکتریسیته‌ی ساکن و سادگی در نصب از دیگر لوله فلکسی ویژگی‌های آن است. بنابراین لوله فلکسیبل در برابر هر نوع چرخش یا کششی هنگام نصب مقاوم است.

لوله خرطومی فلکسی فلزی سایز 11

با توجه به داشتن روکش پی‌وی‌سی می‌توان از این لوله‌ها حتی در مکان‌های مرطوب نیز بهره برد هرچند که استفاده در محیط‌های خشک می‌تواند طول عمر آن را بالا ببرد. همچنین این لوله هم قابلیت استفاده به صورت روکار و هم توکار را دارند و می‌توانند در صنایع مختلف به کار برده شوند. همان‌گونه که از اسم آن‌ ها مشخص است، این لوله‌ها از هیچ روکشی استفاده نمی‌کنند و همین امر دلیلی است که معمولاً از این لوله‌ ها در فضاهای داخلی و برای عبور کابل و سیم‌ها از استفاده می‌شود. هرچند که پوشش گالوانیزه می‌تواند مقاومت خوبی در برابر رطوبت داشته باشد اما بهتر است از لوله‌های فلکسی بدون روکش در محیط‌ های مرطوب استفاده نشود. در صنایع مختلف همواره جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی فلزات یک دغدغه و بحث مورد توجه بوده است و تا امروز روش‌های متنوعی برای این امر استفاده شده است (پوشش دهید با رنگ، پلاستیک، PVC و انواع پوشش‌های دیگر). یکی از مرسوم‌ترین پوشش‌ها برای محافظت بیشتر از فلزات پوششی به نام گالوانیزه است که تقریباً ۶ دهه است در ایران حضور دارد و جایگاه ویژه‌ای در صنایع مختلف دارد.

لوله فلکسی کومبی ساده (بدون عایق)

از دیگر کاربرد های لوله فلکسی برق، می توان به محافظت سیم ها و کابل های تجهیزاتی اشاره کرده که دائما در حال لرزش و حرکت هستند. به طور کلی زمانی که دستگاهی در حال حرکت و یا ارتعاش باشد، تمامی تجهیزات ثابت موجود در سیستم به خصوص لوله های برقی را تحت بارهای نوسانی و ارتعاش قرار می دهد. در صورتی که در این تجهیزات ار لوله ای معمولی به عنوان محافظی برای کابل ها و سیم های برقی استفاده شود، پس از مدتی این لوله ها آسیب دیده و باید تعویض گردند.

  • جهت جلوگیری از چنین حالتی می‌توانید با ارتباط با شرکت تهویه سان از نوع سفارشی محصول لوله فلکسی در متراژ بالاتر بهره ببرید.
  • لوله‌های فلکسی بل، در حال حاضر بخش مهمی از صنعت برق را تشکیل می‌دهند.
  • روکش نسوز موجود در برخی از انواع لوله خرطومی موجب محافظت از محتویات داخلی لوله شده و خطر آسیب بیشتر به دیگر نقاط را کاهش خواهد داد.
  • همچنین قبل از خرید و استفاده از این لوله‌ها باید از اندازه و سایز آن اطمینان داشته باشید.
  • در ادامه‌ی مطلب به تعریف لوله فلکسیبل می‌پردازیم و همچنین کاربردها، ویژگیهای مهم و انواع مختلف آن را توضیح خواهیم داد.

دو بخش داخلی و خارجی لوله خرطومی پشم شیشه عایق دار را آلومینیوم تشکیل داده و قسمت میانی با پشم شیشه پر شده است. به‌کارگیری از این فلکسیبل در سیستم تهویه هوای گرم کارگاه و شرکت‌ها مرسوم بوده و از توان حرارتی مابین منفی 30 الی مثبت 250 درجه سانتی‌گراد برخوردار است. تنوع سایز، انعطاف‌پذیری، وزن کم و نصب آسان از دیگر دلایل مصرف لوله فلکسی با عایق پشم شیشه است.