فروش باتری یو پی اس UPS صبا باتری قیمت باتری ups صبا باتری با گارانتی معتبر-مستر انرژی پلاس

فروش باتری یو پی اس UPS صبا باتری قیمت باتری ups صبا باتری با گارانتی معتبر-مستر انرژی پلاس

این پارامتر با توجه به تعداد باتری های یو پی اس بکار رفته و همچنین ظرفیت انها تعیین می شود. خوشبختانه امروزه تکنولوژی به قدری پیش رفت کرده است که ما دیگر نیازی نیست برای خرید محصولی به خیابان ها رفته و وقت و هزینه خود را صرف چنین موضوعاتی کنیم. با کمی گشت و گذار و اینترنت نیز می توان مراکز و نمایندگی های هر آن چه می خواهیم را بیابیم و سفارش خود را ثبت کنیم. در گروه کیان صنعت ما قابلیت تحویل در محل را برای مشتریان خود قرار داده ایم که می توانند باتری یو پی اس خود را در همان برند و اندازه ای که مد نظر داشتند تحویل بگیرند. ما در گروه کیان صنعت شما را راهنمایی خواهیم نمود و با توجه به نوع تأسیساتی که دارید، بهترین باتری یو پی اس را در اختیارتان خواهیم گذاشت. تعویض باتری یو پی اس صبا باتری خود را به کارشناسان ما بسپارید تا با رعایت نکات فنی، این کار را به صحیح ترین شکل برای شما انجام دهند.

فروشگاه زیپا آماده ارائه محصولات برندهای GreenPower، Mega، مگامکس و … ما سعی کردیم در کوتاه ترین زمان ممکن این اطلاعات را صادقانه در خدمت شما قرار دهیم. اگر شما از دانش فنی و یا زمان کافی جهت تحقیق و یا فراگیری موضوع را ندارید. تنها کافی است با ما در تماس باشید تا اطلاعات و تجربیات خود را صادقانه و به صورت رتیگان، در کمترین زمان ممکن در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ارسال مرسوله ها می تواند بسته به خواست و نیاز مشتری از پست صورت گرفته و یا به وسیله تیپاکس، باربری و حتی اتوبوس انجام شود. علاوه بر این ما برای مشتریان مان که به صورت عمده و در حجم بالا خرید می کنند خدماتی نظیر ارسال رایگان را نیز عرضه می کنیم.

در این نوع باتری تأمین نیرو مستقیم توسط توان ورودی انجام شده و مدار توان پشتیبان، در زمانی که برق قطع می‌شود، به کار گرفته می‌شود. باطری UPS آفلاین در حالت عادی از برق شهر استفاده کرده و زمانی که برق قطع شود، جریان الکتریکی وارد مدار شده و برق دستگاه‌ها را تأمین می‌کند. کل فرآیند جایگزینی منبع تغذیه، در زمانی حدود 2 میلی ثانیه انجام می‌شود. در صورتی که شما به یک ارائه دهنده تخصصی خدمات تعمیر یو پی اس دسترسی نداشته باشید، سرویس و تعمیر یو پی اس می تواند یک ریسک بسیار بزرگ با… الکترود­های باتری نیکل کادمیم از نیکل هیدروکسید (صفحه مثبت) و کادمیم هیدروکسید (صفحه منفی) ساخته شده­‌اند. باتری‌های نیکل کادمیم دارای طول عمر بالا (عموماً20 سال به بالا) و توانایی سازگاری با تغییرات زیاد دما (20- درجه تا 40+ درجه) می‌باشند.

  • روش فعال دربرگیرنده یک برنامه جامع و کامل از روش های مختلف تعمیر و نگهداری مانند ارزیابی قطعات و طرح تعویض باطری، می شود.
  • زمانی که قصد دارید باطری یو پی اس را به منظور شناسایی و عدم خرابی آن تست کنید، می توانید از این روش استفاده کنید.
  • طول عمر اینگونه باتری ­ها کمتر از 2 سال می­باشد و خرابی بسیار بالایی دارند.
  • این مدل می تواند قطع برق را تشخیص داده و به طور خودکار به برق باتری تغییر حالت دهد.

یو پی اس Apc اسمارت 3000 وات با 4 عدد باطری 12 ولت 55 آمپر 5 سال برای کامپیوتر استفاده کردم کاملا هم راضی هستم هیچگونه مشکلی نداشت حتی مدت زمان بیشتری برق دهی داشت. باتری را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید و فاصله موردنیاز باتری را با تجهیزات دیگر حفظ کنید. هرچه قدر دفعات و عمق دشارژ (که به‌طورمعمول به آن DOD میگویند) باتری بیشتر باشد، باعث کم شدن طول عمر باتری می‌شود.

انتخاب بهترین باتری یو پی اس

این شرکت با نزدیک به 40 سال سابقه در تولید انواع باطری صنعتی مفتخر است محصولات خود را با استانداردهای بین المللی عرضه شده در بازارهای داخلی و خارجی معرفی نماید. شرایط باعث شد شرکت صبا در سال 1355 کارخانه دیگری را برای تولید انبوه برای صادرات به کشورهای خارجی راه اندازی کند تا علاوه بر تامین نیازهای داخلی اقدام کند. هدف از یو پی اس های تبدیل آنلاین یا دوبل تبدیل برق AC ورودی به DC یا DC به AC است. زیرا سیستم این یو پی اس اتوماتیک است و نیازی به تعویض چندباره نداریم.

شما می توانید با استفاده از باتری یو پی اس که در دستگاه یو پی اس استفاده می شود، در مواقعی که برق و جریان سیستم ها الکتریکی شما قطع می شود، پشتیبانی کنید تا بتوانید به طور پیوسته، به کار خود ادامه دهید. به هنگام تهیه باتری یو پی اس خود هرگز نگران تحویل گرفتن آن در شهر های مختلف از کشور نباشید، زیرا کارشناسان ما باتری سفارش داده شما را به تمام نقاط کشور، در کمترین زمان ارسال می کنند. با خرید باتری یو پی اس از نمایندگی باتری یو پی اس ، می توانید در کمترین زمان، باتری های سفارش داده شده خود را تحویل بگیرید. شرکت پویا توسعه افزار افتخار دارد به پشتوانه سالها تجربه در زمینه تولید ، واردات، فروش و خدمات پشتیبانی باتری های یو پی اس، با برند انحصاری LT با قیمت مناسب برای مشتریان محترم عرضه نماید. بی توجهی به اختلالات باتری یو پی اس می تواند باعث بروز مشکلات زیاد و خطرناکی مانند فرار حرارتی شود.

تاریخ تولید

در مواقعی که به هر دلیلی برق شهر قطع میشود، ولتاژ 12 ولت باتری را به ولتاژ 220 ولت (در مدلهای تکفاز) و 380 ولت (در مدلهای سه فاز) تبدیل کرده و مصرف کننده مورد نظر ما را تغذیه میکند. که ظرفیت و نوع باتری با توجه به شرایط آب و هوایی، شرایط فیزیکی، نوع مصرف کننده ها و میزان ذخیره انرژی الکتریکی مورد نیاز باید انتخاب شوند. محفظه بسته بندی باتری یو پی اس VRLA دارای یک دریچه ای است که معمولا به این دریچه سوپاپ تنظیم شده می گویند و در صورت افزایش فشار و جو در باتری، گاز های جمع شده را آزاد می کند. باتری یو پی اس VRLA به عنوان باتری UPS مهر و موم شده نیز شناخته می شود.

لازم به ذکر است که هرچه سطح ولتاژ قطع پایین­تر باشد باتری می­تواند توان بیشتری تحویل دهد. همه تولید کنندگان باتری عملکرد یو پی اس باتری را متناسب با محدودیت قطع مشخص می­کنند. در صورتیکه برای تامین برق مصرف کنند های خود نیاز به خرید یو پی اس دارید توصیه می کنیم حتما قبل از خرید یا ارتقاء دستگاه، با چند کارشناس برق اضطراری در این زمینه مشورت کنید. فروشگاه آنلاین زیپا برند ثبت شده متعلق به شرکت زیرساخت ایرانیان پشتیبان میباشد که با هدف واردات یو پی اس و دیگر تجهیزات برق اضطراری و باکمک نیروی متخصص و جوان اقدام به فروش این محصول در فضای مجازی نمود.

بدیهی است باتری های متفرقه و یا حتی باطری هایی که مدت زمان گارانتی آنها تمام شده است. البته ما همیشه پیشنهاد می کنیم که فقط و فقط از محصولاتی خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند. شاید شما وقتی نام باتری را می شنوید تنها باتری های قلمی و یا نهایتا باتری خودرو به ذهنتان بیاید، اما خوب است بدانید باتری ها بسیار متنوع هستند. یکی از انواع باتری هایی که احتمالا افرادی که آن را می شناسند خیلی گسترده نیستند باتری ups است. Ups ها می توانند دربرابر برق متناوب در حد رایانه های شخصی و یا در حد مراکز بزرگ داده از سیستم های شما محافظت کنند.

از صفحات جداکننده در باتری سیلد اسید برای جذب الکترولیت استفاده می گردد تا به این شکل بتوان مانع از اتصال یون های مثبت و منفی در آن ها شد. UPS آفلاین – پشتیبان مدل اصلی این سه مدل است و به طور معمول از منبع تغذیه اصلی تغذیه می کند و بین منبع تغذیه و باتری جا به مستر انرژی پلاس جا می شود. این مدل می تواند قطع برق را تشخیص داده و به طور خودکار به برق باتری تغییر حالت دهد.