فروشگاه پوشاک مارتا | jaco-clothes

بادی بغل باز از جنس نخ و پنبه لاکراست. این کار فری سایز است و مناسب برای سایز 32 تا 38 می باشد. شلوار جین مام فیت کمربند دار زغالی است. این کار تک رنگ زغالی می باشد و مناسب برای خانم ها است. شلوار جین مام فیت کمربند دار از سایز 36 تا 44 است.

پنبه در مقایسه با ابریشم عمر بیشتری دارد لاکن در قیاس با پشم از عمر کوتاه تری برخوردار است. در عین حال مستعد پرزدهی شکافته شدن و پارگیست. پنبه آب زیادی جذب می‌کند و سریع خشک می‌شود.

لباس راحتی

ولی برای مجله خبری پوشاک ژاکو این نوع پارچه بد نیست که اطلاعاتی در مورد انواع نخ‌های پنبه داشته باشیم. این پارچه از ترکیب دو نخ پنبه و پلی استر ساخته می‌شود و قیمت کمتری نصبت به پارچه جودون پنبه دارد. در این پارچه همچنان حس خنکی در فصل گرما وجود دارد ولی طبعاً برای خنک نگه داشتن بدن بافت جودون پنبه کیفیت بهتری دارد. نخ پلی استری که در این بافت استفاده می‌شود باعث شده تا کمی حالت براقی که پارچه داده شود.

http://cctvipcamera.ir

سله بن مفتخر است که یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی است که با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت پوشاک در فروشگاه اینترنتی سله بن با افتخار ساخت ایران میتوانید خرید خود را در سراسر کشور ثبت کنید. سله بن مفتخر است که عضو بهترین تولیدکنندگان پوشاک ایرانی می باشد . همچنین شما می توانید با استفاده از شعب سله بن در سراسر ایران نیز به خرید پوشاک ارزان و با کیفیت و راحت بپردازید . همیشه اولویت سله بن در این بود که بتواند بهترین کیفیت پارچه و طراحی و با پایین ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد .

تاپ پایین کش دار کد 914

تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به پوشاک های تن می باشد. میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید. تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به پوشاک بزرگی میباشد.

  • مانتو کتان لینن فری سایز می باشد و مناسب برای سایز 44 تا 48 است.
  • این کار تک رنگ زغالی می باشد و مناسب برای خانم ها است.
  • توصیه می کنیم پیش از هر کاری یک حساب کاربری در سایت برای خود ایجاد کنید.شما می توانید بدون ساخت حساب کاربری محصولات سایت سله بن را مشاهده کنید ولی برای خرید حتما به حساب کاربری نیاز دارید.
  • بادی آستین بلند یقه گرد از جنس نخ و پنبه لاکراست.