صرافی کوکوین نسخه تحت وب کیف پول خود با نام کوکوین والت را راه اندازی کرد کوین سرا

کاربران حرفه ای لازم است با دقت میزان اهرم و شرایط معامله را انتخاب کنند که دچار ضرر نگردند. به این معنا که اگر مبلغ کافی برای اجرای سفارش وجود نداشته باشد، امکان لغو سفارشات وجود دارد. به همین دلیل صرافی کوکوین پیشنهاد می کند که در صورتی که امکان سفارش توقف را ندارید، از این ریسک ها چشم پوشی نکنید.

  • صرافی بایننس یکی از پرطرفدارترین و برترین صرافی های آنلاین حوزه ارزهای دیجیتال بوده و هست.
  • پس ورود به صفحه معاملات فیوچرز کافی است روی گزینه Lite در منوی بالا کلیک کنید تا وارد پنل معاملات Futures Pro شوید.
  • ۲-جفت ارز معاملاتی را که می خواهید معامله کنید را در صرافی کوکوین پیدا کنید.
  • در اینجا آدرسی که می خواهید به آن واریز کنید را در فیلد تعیین شده کپی نموده و عملیات واریز را کامل کنید.
  • این صرافی برای پذیرش اولیه رمز ارزهای دیجیتالی جدید شناخته می‌شود.

خوشبختانه، دارایی ها توسط یک صندوق بیمه پوشش داده شد، اما این مشکل امنیتی کاملا بر طرف شده است و هم اکنون با تمهیداتی که در این زمینه انجام داده است هیچگونه مشکلی از نظر امنیتی دیده نمیشود. یکی از امکانات رایگانی که صرافی ارز دیجیتال کوکوین در اختیار کاربران خود قرار داده است ، ربات اتو تریدر کوکوین می باشد که در بخش های مختلف به صورت هوشمند برای شما ترید و خرید و فروش می کند. این ربات قابلیت کار در بخش اسپات ، فیوچرز و حتی سبد گردانی و خرید پله ای را دارا می باشد.

برای نخستین بار در تاریخ اسلام کل قرآن کریم با دستخط منسوب به پیامبر اکرم (ص) منتشر شد

برنامه صرافی کوکوین را باز کنید و کد QR را اسکن کنید تا وارد شوید. روی پیوند کلیک کنید تا مستقیماً به برنامه صرافی KuCoin بروید. همچنین، “KuCoin” را در فروشگاه Google Play جستجو کنید و “App KuCoin” در صفحه نتیجه جستجو نمایش داده خواهد شد. بسیاری از معامله‌گران ارز دیجیتال ترجیح می‌دهند از اپلیکیشن Kucoin استفاده کنند. زیرا به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و هر مکان معامله کنید. کاربران صرافی می توانند از طریق یک پورتال آنلاین یا اپلیکیشن تلفن همراه، که برای اندروید و iOS در دسترس هستند، به حساب های خود دسترسی داشته باشند.

آموزش خرید و فروش در کوکوین با موبایل

مطابق تصویر زیر در این مرحله برای افزایش امنیت حساب کاربری وارد قسمت “Account Security” شوید. صرافی رمزارز کوکوین توانست هویت کسانی که این صرافی را به ارزش 281 میلیون دلار هک کرده بودند، پیدا کند. از زمان وقوع این حمله، صرافی کوکوین در حال همکاری با صادرکنندگان ارز‌دیجیتال و صرافی‌ها می‌باشد تا از انتقال کوین‌های دزدیده شده جلوگیری کند. صرافی کوکوین بعد از هک شدن ۱۵۰ میلیون دلاری خود در روز جمعه، اعلام کرد که سرمایه کاربرانش را کاملا بر‌می‌گرداند. کوینس به جز ارزهای فیات از تعداد بیشماری رمز ارز پشتیبانی می‌کند. KuCoin اظهار داشته که در سراسر جهان از هر ۴ دارنده ارز دیجیتال ۱ از خدمات آن استفاده می‌کند.

  • من تازه واردم منظور از این رو متوجه نمیشم لطفا راهنمایی کنیدشرط برخورداری از این پاداش‌ها، آن است که حداقل شش توکن KCS را به مدت یک روز کامل نگهداری کنید.
  • اگر این کار را انجام دهید، پیش از اینکه بتوانید وارد شوید و معامله‌ای انجام دهید باید کد فعال‌سازی را که به تلفن همراه‌ شما فرستاده می‌شود، در وب سایت کو‌کوین وارد کنید.
  • هم به وسیله ی موبایل و هم به وسیله ی کامپیوتر قادر هستید از آن استفاده کنید و محدودیتی از نظر دیوایس مورد استفاده ندارید.
  • نوبه این رسیده تا در این قسمت از مقاله معرفی صرافی کوکوین، اطلاعاتی در مورد نحوه کار این صرافی برای شما ارائه کنیم.
  • این رمزارز یک توکن به اشتراک‌گذاری سود Profit Sharing است که به معامله‌گران امکان دریافت سود از صرافی کوکوین را می‌دهد.
  • صرافی کوکوین متعهد به ارائه یک بازار معاملات شفاف و منصفانه برای همه کاربران است.
صرافی کوکوین نسخه تحت وب کیف پول خود با نام کوکوین والت را راه اندازی کرد کوین سرا

در حساب کاربری صرافی کوکوین از گزینه Assets می‌توانید برای انتقال یا واریز دارایی استفاده کنید. برای ترید رمزارز نیز باید به بخش Markets بروید و حالت معاملاتی خود را انتخاب کنید. برای فعالیت در کریپتو کارنسی می‌توان از صرافی‌ها یا کیف‌پول‌های رمزارزی کوکوین ایران ارز دیجیتال استفاده کرد. صرافی‌ها معمولا امکانات و قابلیت‌های بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهند. در میان پلتفرم‌های معاملاتی موجود، صرافی کوکوین توانسته ظرف مدت نسبتا کوتاهی محبوبیت قابل توجهی را برای خود کسب کند. کاربران می‌توانند در فهرست این صرافی اسامی بیشتر ارزهای دیجیتال معروف مانند اتریوم، لایت کوین، بیت کوین، بیت کوین کش و… را دارد.

  • در حالی که سپرده گذاری در KuCoin رایگان است، هزینه های برداشت بسته به ارز دیجیتال مورد نظر متفاوت است.
  • در صرافی کوکوین علاوه بر انجام معاملات معمول در بخش Spot، امکان خرید و فروش در پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته‌ای مانند معاملات قراردادهای آتی (فیوچرز) و معاملات مارجین نیز فراهم شده است.
  • پنجره بازارها، که به شما کمک می کند در عرض چند ثانیه بین جفت های مختلف ترید جابجا شوید.
  • صرافی در این سال ورژن 2.0 پلتفرم خود را ارتقا داد و تغییراتی در رابط کاربری خود به وجود آورد.