صرافی کوکوین معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در این صرافی ایران متا

اگه بخوایم این صرافی رو بطور خلاصه معرفی کنیم باید بگیم که صرافی کوکوین به عنوان یکی از خوشنام ترین و محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در بین فعالان بازار کریپتوکارنسی مطرح هستش. صرافی کوکوین برای کاربران خودش ارزش زیادی قائله و سعی کرده حدااقل سخت گیری ها رو داشته باشه. در این مقاله به معرفی صرافی کوکوین پرداختیم و ویژگی های مهم اون رو شرح دادیم. ثبت نام در این صرافی هم بسیار ساده هستش و به راحتی می تونید در بستر این صرافی به معامله و خرید و فروش بپردازین.

قبل از ثبت‌نام در کوکوین بخوانید!

اگر میخواهید از تخفیف ها و اعلانات ما در لحظه با خبر شوید گزینه بله و سپس گزینه Allow را کلیک کنید. جدا از این هم با فرض ثابت بودن آی پی و … دقت کنید امنیت سرور مجازی و سرور اشتراکی زمین تا آسمان می باشد . دلیل هم مشخص هست و بارها و بارها تاکید کردیم که شاید الان موردی پیش نیاد اما دیتای شما نزد اون سایت مقصد حفظ می شود و خیلی راحت در آینده ممکن هست شناسایی و به وقتش بلاک شوید . به دلیل میزان نقدینگی بالا در این صرافی، معاملات با سرعت بالا در جریان است. خدمات‌رسانی به بیش از ۶ میلیون کاربر فعال از ۲۰۰ کشور مختلف جهان.

و 456 نوع جفت ارز مختلف پشتیبانی می شود.

در صورتی که قصد فروش ارز دیجیتال داشته باشید طبیعتاً منتظر قیمت بالاتر خواهید ماند؛ بنابراین، باید قیمت را از قیمت لحظه ای رمز ارز بالاتر در نظر بگیرد. در صرافی کوکوین علاوه بر روش های معاملاتی معمول، ابزارهای معاملاتی پیشرفته مانند پنل معاملاتی فیوچرز و معاملات مارجین نیز ارائه شده است. در صرافی کوکوین از ارزهای فیات و بیش از 600 نوع ارز دیجیتال متنوع مانند Bitcoin ، Dogecoin ، Ethereum ، Shiba Inu ، XRP و… و 456 نوع جفت ارز مختلف پشتیبانی می شود. صرافی Kucoin یک صرافی متمرکز در حوزه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ثبت نام در صرافی کوکوین وب سایت خود باشید.

صرافی کوکوین معرفی صرافی کوکوین و آموزش ثبت نام در این صرافی ایران متا

پس از وارد کردن کد فوق در نرم افزار گوگل آسنتیکیتور، کد 6 رقمی این نرم افزار را در بخش 2FA Code وارد کنید. توجه داشته باشید کد های این نرم افزار بعد از 60 ثانیه منقضی شده و باید کد جدید دریافت گردد. در انتها نیز بر روی دکمه آبی انتهای صفحه کلیک کنید تا فرایند فعالسازی شناسایی دو عاملی تکمیل گردد. برای افزایش امنیت حساب خود، به قسمت پروفایل بروید و بر روی گزینه «Account security» کلیک کنید.

خوشحالم که عضوی از تیم بزرگ تالار ارزدیجیتال هستم و امیدوارم مطالبی که میذارم مفید واقع بشه. سپس Deposit Address خود را کپی کرده و در قسمت مشخص شده PASTE کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. کلیه مقالات این وبسایت، متعلق به ایتسکا بوده و هرگونه کپی برداری از آن منع قانونی دارد. وبسایت ایتسکا، یکی از منابع آموزش فارکس و معرفی بروکر های فارکس است.

هنگامی که Google Authenticator و حساب KuCoin شما متصل شد، یک کد ۶ رقمی منحصر به فرد برای دسترسی به حساب خود دریافت خواهید کرد. این کد برای یک بار استفاده معتبر است و هر ۳۰ ثانیه یکبار تغییر خواهد کرد. هنگامی که کلید مخفی ۲ مرحله ای را ذخیره کردید، لطفاً برای ادامه روی دکمه “Enable” کلیک کنید. حالا باید تأیید صحت کد ۲ مرحله‌ای Google را به صرافی خود متصل کنید. ۱- اگر رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید، لطفا روی “Forget my password” کلیک کنید. برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید و برای شروع روی دکمه “Sign up” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

محدودیت‌های ثبت نام بدون احراز هویت در صرافی کوکوین

ارز هایدرا با ۷۶ درصد در سال بیشترین مقدار سود سالیانه را داراست و ارزهای دیگر مانند پولکادات با ۱۳.۴۵ درصد و کاردانو با ۴.۳۸ درصد در سال سود می‌دهند. البته این درصدها در زمان‌های مختلف تغییر می‌کنند و ممکن است در برخی شرایط اعداد متفاوتی ببینید. برای استیک کردن در کوکوین لازم است از استخر استیک صرافی به نام Pool-X استفاده کنید که امکاناتی بیشتر از استیک کردن هم دارد.

در جدول زیر می‌توانید شرایط برداشت صرافی کوکوین را مشاهده کنید. لیست شدن یک صرافی در سایت معتبر کوین مارکت کپ امتیاز بسیار مهمی محسوب می‌شود و می‌تواند اعتبار مهمی به یک صرافی ببخشد و باعث جذب سرمایه بیشتر شود. در زمان تالیف این مقاله (شهریور ۱۴۰۱) تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر کلاهبراری و پولشویی صرافی ارز دیجیتال کوکوین منتشر نشده است. با توجه به اعتبار این صرافی و لیست شدن آن در کوین مارکت کپ، می‌توانید از خدمات ارائه شده در این پلتفرم استفاده کنید.

آموزش عضویت در سایت بایننس