صرافی کوکوین-آموزش جامع ثبت نام در صرافی کوکوین

اگر اعضایی برای معرفی ندارید، برای افزایش شانس برندهشدن میتوانید در تیمهای دیگر عضو شوید. اگر اینتروال (فاصله زمانی) ما روی 12 ساعت تنظیم شده باشد، فرض کنیم در 12 ساعت آینده، BTC افزایش مییابد، در حالی که ETH کاهش خواهد یافت. برای مشاهده کارمزد سطحی که در آن قرار دارید میتوانید پس از ورود به صفحه اصلی در قسمت مشخصشده وارد شده و بر گزینه کارمزد معاملات یا Trading Fees کلیک کنید. پلتفرم کوینکس می تواند معاملات خارج از بورس یا همان Over-The-Counter را با سرعت بسیار بالایی پردازش کند.

هم هزینه سازنده و هم خریدار ۰.۱ درصد است. DCA یک ربات است که از استراتژی سرمایهگذاری موسوم به میانگین هزینه دلاری استفاده میکند. به عبارت دیگر، می توانید چند هزار دلار واریز کنید و سپس به ربات دستور دهید هر روز یا یک روز در میان 50 دلار بیتکوین بخرد و به آرامی، میانگین نقطه ورود خود را بهبود ببخشید. شما می توانید بیت کوین (یا هر ارز دیگر) موردنظر خود را به این آدرس واریز کنید تا موجودی کوینکس شما شارژ شود. خرید ارز دیجیتال در این صرافی بسیار راحت بوده و با انواع کارت اعتباری می توان حساب را شارژ کرده و ارز مورد نظر را خریداری کرد. به این ترتیب نمیتوانید حساب خود را به کمک ارزهای فیات شارژ کنید یا برداشت وجه را در قالب ارزهای فیات انجام دهید. در این بخش برای هر یک از ارزهای دیجیتال قابل استیک کردن، مجموعهای از اطلاعات مهم ثبت میشود.

پیشنهاد می شود همیشه برای ورود به حسابهای کاربری یا اپلیکیشن ها یا شبکه اجتماعی ها(تلگرام و اینستاگرام) یا سایت ها یا اکسچنج ها و صرافی ها حتما از این اپلیکیشن و از این کد ۲FA استفاده کنید تا کسی نتواند شما را هک کند. برای این منظور بعد از ورود به حساب کاربری باید از طریق منوی اصلی گزینه Main Account را انتخاب کنید. تا بهترین نقطه ورود و خروج را انتخاب نمایید. معمولا برای هر کوین قابل ذخیره کردن در این بخش، درصد بازده سالانه مرجعی در نظر گرفته میشود که با مشاهده و مقایسه این عدد برای رمز ارزهای مختلف میتوانید نسبت به انتخاب گزینه مطلوب خود اقدام کنید.

برای بدست آوردن توکن کوینکس کافی است که مقداری ارز دیجیتال را که در کیف پول خودتان دارید به توکن کوینکس تبدیل کنید و در کیف پول آن نگهداری و ذخیره کنید. صرافی که همه اینها را در کنار هم داشته باشد وجود ندارد. از جمله ویژگیهای اصلی این صرافی هستند. پیش از این که به صرافی کوکوین و نحوه ثبت نام در آن بپردازیم، ابتدا یک توضیح مختصر و کامل در مورد صرافیها، انواع آن و نوع فعالیتهایی که در هر کدام از آنها انجام میشود را در اختیارتان بگذاریم. ولی همانطور که قول داده بودم، نحوه فعال کردن این را هم برای بعضی از شما که به نظرتان فعال کردن آن مهم هست آموزش میدهم.

بله در حال حاضر افراد بسیار زیادی رباتهای خود را سودآور یافتهاند. زمانبندی در ترید بسیار مهم است و هر یک از معاملات شما، تأثیر زیادی بر سود بالقوهتان خواهد داشت. علاوه بر تمام ویژگی های بالا باید گفت، صرافی کوینکس در حفظ سرمایه کاربران بسیار مطمئن عمل کرده و امنیت فوق العاده بالایی را برای تمام دارایی ها در نظر می گیرد. اما برای برداشت ارز دیحیتال از حساب کاربری خود در کوکوین باید هزینهای تحت عنوان کمیسیون پرداخت نمایید. به عنوان برای برداشت بیت کوین از حساب کاربری در کوکوین باید معادل 0.00021 بیت کوین به عنوان کمیسیون پرداخت کنید.

این استراتژی یک استراتژی جدید در دنیای سرمایهگذاری نیست و بسیاری از معاملهگران با آن آشنایی کامل دارند. مثلا فرض کنید 1000 دلار در حساب فیوچرز خود داشته باشید و با 100 دلار آن وارد یک پوزیشن می شوید. فرمی به نمایش در میآید که از طریق آن ابتدا باید نام ارز دیجیتال مورد نظر خود برای واریز به حساب کاربری را تعیین کنید. توصیه می کنیم که حتما ادامه آموزش را مطالعه کرده تا هم بتوانید امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید و هم نکاتی که باعث می شود کارمزد کمتری در صرافی پرداخت کنید را یاد بگیرید.

در بخش پشتیبانی، کوکوین بسیار خوب عمل نموده و این بخش از فعال ترین بخش های این صرافی می باشد. حالا به اندازه کافی در مورد ربات کلاسیک کوکوین اطلاعات دارید. پس از آن باید در کادر دیگر مقدار ارز مورد نظر برای برداشت را تعیین نمایید. در پایان آموزش کار با صرافی Kucoin اشاره به دو نکته دیگر خالی از لطف نیست. ما در این مقاله از مجموعه مقالات بررسی صرافیهای مشهور سایت دنیای ترید، به تمامی این پرسشها و سایت ایران ارز دیجیتال دغدغهها پاسخ میدهیم.

یا بهتر بگوییم، مقدار معینی از وجوه واریز شده را، برای خرید ارزی خاص، در بازه زمانی مشخصی، هزینه کند. صرافی coinex با در اختیار قرار دادن یک سیستم معامله اختصاصی به کاربران کمک می کند تا معاملات پایدار و ایمن داشته باشند. یکی از اصلیترین موضوعاتی که هر تریدری در زمان کار کردن با یک صرافی باید در این خصوص اطلاعات کافی داشته باشد، مسئله نحوه واریز و برداشت وجه است. در ادامه بحث نحوه برداشت از صرافی کوکوین بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بر خلاف تراکنشها در این صرافی که کارمزدهای ثابتی دارد، کمیسیون برداشت وجه برای هر ارز دیجیتال متفاوت در نظر گرفته میشود.

سپس این تریدرها هستند که با بررسی شرایط هر یک از استخرها نسبت به استیک کردن دارایی خود در آنها اقدام میکنند. اما در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی روی موضوع نحوه برداشت از صرافی کوکوین تمرکز کنیم. در این مقاله به آموزش نحوه برداشت از صرافی کوکوین و همچنین واریز به حساب کاربری پرداختیم. چنانچه آیپی سیستم شما مدام تغییر کند، این امکان وجود دارد که اوپراتورهای صرافی کوکوین نسبت به مسدود کردن حساب کاربری شما اقدام کنند. مطمئن شوید که وجوه کافی در حساب اسپات شما برای معاملات اسپات وجود دارد. در مطلب امروز میخواهیم به بررسی کشور های غیر مجاز در صرافی کوکوین بپردازیم. در همین راستا قصد داریم در ادامه آموزش برداشت از صرافی کوکوین بپردازیم. اکنون در مورد ربات ‘Smart Rebalance’ چیزهای زیادی یاد گرفتهاید، همین حالا میتوانید شروع کنید و آن را امتحان کنید. در این فرم ابتدا باید نوع ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در قسمت Telegram شما می توانید با کلیک بر روی Bind عضو گروه تلگرام کوینکس شوید. اگر شما اطلاعات دیگری دارید می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. پس لازم به ذکر است برای فعالیت در صرافی کوکوین می توانید با برنامه های تغییر آی پی وارد شده و حساب کاربری ابتدایی برای خود بسازید، اما نمی توانید از خدمات کامل این صرافی استفاده کنید. برای واریز به حساب کاربری در کوکوین به هیچ عنوان نیازی به پرداخت کارمزد ندارید.

آیا سودهایی که در LeaderBoard ربات کردهاند واقعیت دارد؟ در نهایت، هر سرمایهگذار سبک و ترجیح خود را در مورد نحوه معاملهگری دارد و اگر ندارید، باید این را بدانید که نداشتن استراتژی و سبک معاملهگری به این معناست که شما زمان کافی را برای تحقیق و مطالعه صرف نکردهاید. در ادامه آموزش نحوه استیک کردن در صرافی کوکوین، نوبت به بخش اصلی یعنی استیکینگ میرسد. در بخش Stop Market به جای انکه کاربر محدوده قیمت (Price) را مشخص کند، قیمت خرید و فروش بیت کوین به صورت خودکار بر روی بهترین قیمت بازار (Best Market Price) تنظیم شده است.

بار دیگر لازم است در انتها به این نکته اشاره کنیم که برای استفاده از صرافیهای خارجی که ایران را در لیست تحریمی قرار دادهاند، حتما باید ملاحظات ویژهای را در نظر داشته باشید. را از طریق سایت های خارجی انجام دهند. در بین صرافیهای خارجی که فعلا با ایرانیها مشکلی نداشته و خدمات زیادی ارائه میدهد و ارزهای زیادی را هم پشتیبانی میکند، کوینکس بهترین انتخاب است. در کوتاهمدت، فروش در قله و خرید در کف، سهم برخی از کوینها را بیشتر میکند، در همین حال سهم برخی کمتر میشود. این ربات معاملهگر، سرمایه کاربران را به چندین شبکه تقسیم میکند و همچنان خرید در کف و فروش در سقف را ادامه میدهد. وارد کردن ارزی به حساب این صرافی کارمزدی برای شما در بر نخواهد داشت.

هدف اصلی این استراتژی، افزایش مقدار داراییهای سرمایهگذار، از طریق فروش در قله و خرید در کف است؛ در همین حال، پورتفوی ما تغییری اساسی نمیکند. هنگامی که زمان تعدیل مجدد 12 ساعته فرا میرسد، اسمارت ریبلنس آغاز میشود؛ که به این معنی است که مقدار بیش از حد BTC فروخته میشود، تا نسبت پورتفوی برای هر کدام از چهار کوین، دوباره به 25 درصد برسد. هنگامی که معاملات اسپات فعال میشود، سیستم به طور خودکار وجوهی را که قصد دارید به حساب اسپات خود اختصاص دهید را به حساب تریدینگ بات (Trading Bot Account) منتقل میکند. برای دسترسی به آن کافیست بات Futures Grid را انتخاب نمایید.

از جمله ویژگیهای اصلی این صرافی هستند.

یکی از این گزینهها “APP” است، با کلیک بر روی این گزینه میتوانید اپلیکیشن موبایلی صرافی Kucoin را بر روی سیستمعامل تلفن همراه خود دانلود و اجرا کنید. زیرا با استفاده از این اپلیکیشن ها می توان تغییرات قیمت ها را بصورت مداوم بررسی کرد. رباتهای معاملاتی برای ردیابی و استفاده حداکثری از نوسانات بازار عالی هستند، زیرا به انجام آربیتراژ با جریان بازار ادامه میدهند. از آنجا که معامله شبکهای (Grid Trading) به دنبال شکار نوسانات بازار است، نوسان بیشتر بازده بالاتری را نیز به همراه خواهد داشت.

ثبت نام با شماره همراه که در آن طبق معمول برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام وجود ندارد و ثبت نام با ایمیل که کاربران ایرانی با استفاده از وی پی ان میتوانند به راحتی در این صرافی ثبت نام کنند. 2. در کادر دوم باید کد تایید ارسال شده از طرف سایت کوکوین به ایمیل خود را در آن وارد کنید. صرافی eToroX نیز نزدیک به ۱۴ میلیون بازدید در هر هفته را دارد. این امکان نیز وجود دارد که همه استراتژیهای بالا در دور نمای کلی معاملاتی شما بگنجد.