صرافی سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران-تترفا

صرافی سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران-تترفا

تتر در ابتدا Realcoin نامیده می‌ شد، با این حال، این علامت تجاری در سال 2014 تغییر نام داد و در سال 2015 فعالیت خود را با نام تتر آغاز کرد. هنگام خرید تتر ارزش هر واحد آن همواره برابر با 1 دلار ایالات متحده آمریکا است. این ارز دیجیتال یکی از ده‌ ها ارز دیجیتال باثبات (استیبل کوین – Stable Coin) در بازار ارزهای دیجیتال است. این رمزارز پایدار به سرعت در حال رشد است و به یکی از محبوب‌ ترین و شناخته شده‌ ترین ارزهای دیجیتال در سال های اخیر تبدیل شده است. تتر را به راحتی می‌ توانید در کیف پول‌ های دیجیتالی روی موبایل یا کامپیوتر خود و یا کیف پول‌ های موجود در صرافی‌ ها ذخیره کنید.

این بخشی از یک استراتژی بزرگتر است تا اطمینان حاصل شود که Tether دارای یک سبد متنوع با محدودیت هایی برای قرار گرفتن در معرض ناشران یا دارایی های فردی است. فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد. در نوبیتکس امکان خرید تتر را در سطوح کاربری مختلف فراهم کرده‌ایم تا به‌راحتی بتوانید فرایند خرید و فروش Tether را انجام دهید.

  • البته با این حال هنوز هم هستند افرادی که به دلیل اشتباهات قبلی به آن اعتماد ندارند.
  • با این حال بیت کوین کامالا شفاف عمل کرده و تمام کاربران می توانند تراکنش های هر کیف پول را به دقت و با جزئیات کامل مشاهده نمایند.
  • تتر همچنین دارای یک شبکه بلاک چین ۱۰۰ درصد ایمن و آزمایش شده است و از این رو برای سرمایه‌گذاران بسیار ایمن است.
  • کیف پول‌های غیر حضانتی از عناصر امن در دستگاه شما برای ذخیره کلیدهای خصوصی استفاده می‌کنند.
  • نگاه خوش‌بینانه دارندگان تتر و کسانی که می‌دانند تتر چیست حاکی از آن است که طی سال‌های پیش‌رو، تتر، بعد از بیت‌کوین، به دومین رمز ارز باارزش در بازار تبدیل شود.

با توجه به سیستم عامل خود، ابتدا کیف پول خود را روی گوشی یا کامپیوتر نصب کنید. بعد از بررسی قیمت تتر در صرافی های مختلف اقدام به خرید تتر نمایید و در نهایت می توانید ارزهای خود را به آدرسی که کپی کرده اید، انتقال دهید. خیر ممکن نیست، به دلیل مبارزه با پولشویی و جرایم اقتصادی، قوانینی برای صرافی های معتبر وضع شده که امکان خرید تتر بدون احراز هویت برای کاربران را منع کرده است.

آیا ممکن است راهی برای خرید و یا فروش تتر بدون احراز هویت وجود داشته باشد؟ سیستم احراز هویت یک امر کاملا الزامی برای اکثر صرافی های معتبر آنلاین می باشد. چرا که برای انجام تراکنش های مختلف (انتقال، خرید و یا فروش) ضروری است اطلاعات اولیه از هر دو طرف معامله گرفته شود. برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در اکس نوین احراز هویت الزامی است. قیمت تتر به مراتب کمتر از بیت کوین و اتریوم است، و به دلیل ثبات و نوسانات کمتر ارز بهتری برای سرمایه گذاری افرادیست که علاقه مند به ثبات دارایی خود و تجارت می باشند. اما هر کدام از این ارز ها فرصت های سرمایه گذاری مربوط به خود را دارند . در حال حاضر، بازار رمزارزها به بلوغ نسبی رسیده و صرافی‌های مختلفی با کاربردهای متنوع در سراسر دنیا وجود دارند.

تتر اولین ارز دیجیتالی است که مفهوم استیبل کوین را در دنیای ارزهای دیجیتال سایت تتر تحقق بخشید. این ارز دیجیتال ابزاری مناسب برای یک تریدر برای فرار از خطر و ریسک است. اگر تریدری حس کند که نوسانات یک ارز دیجیتال بالا رفته است و رفتارش غیرقابل پیش‌بینی شده است، به راحتی می‌تواند ارز خود را به tether تبدیل کرده و از این نوسانات فرار کند. علاوه بر این فرد می‌تواند در حساب خود تتر نگه داشته و در زمانی که حس می‌کند ارز دیجیتال دیگری مستعد رشد است به سرعت تتر خود را به آن ارز دیجیتال تبدیل کند.

بهترین صرافی های تتر از نظر حجم معاملات

برخی از این صرافی‌ها شامل بایننس و کوین بیس و صرافی داخلی تبدیل هستند. تتر یک استیبل کوین است، نوعی ارز دیجیتال که برای پایدار نگه داشتن ارزش خود از طریق مکانیسم‌های بازار کار می‌کند و به یک دارایی با ارزش متصل می‌شود. در مورد تتر، یک استیبل کوین است که با پشتوانه دلار آمریکا فعالیت می‌کند. نحوه عملکرد تتر به کاهش شکاف بین دارایی‌های بلاک چین و ارزهای فیات کمک می‌کند.

✅ اگر بازار ارزهای رمزنگاری شده به طور کلی یا دارایی دیجیتال مشکلی را حل کند، ارزش خاصی را به دنبال خواهد داشت. کارمزد خرید یا فروش در راستین برای معاملات میکری برابر با صفر و برای معاملات تیکری برابر با ۰.۲٪ است. ۱) تترهای خود را از کیف پولی خارج از صرافی راستین به آدرس کیف پول تتری خود در این صرافی منتقل کنید.

نحوه خرید و فروش تتر

تتر یا USDT یک ارز دیجیتال، به طور دقیق تر یک رمز ارز ثابت می باشد که قیمت آن تقریبا برابر با 1 دلار آمریکا می باشد. به دلیل قیمت ثابت آن، استفاده از صرافی خرید و فروش تتر ممکن است هدف های متفاوتی داشته باشد. همچنین، شبکه های متفاوتی برای انتقال tether وجود دارد که کارمزد هر کدام از آن ها متفاوت است.

اپلیکیشن خرید و فروش تتر

لازم به ذکر است که در ایکس پی اکسچنج خرید و فروش تتر بدون هیچ کارمزدی انجام خواهد پذیرفت. اگر در سایت ایکس پی اکسچنج دارای حساب کاربری هستید، پس خرید تتر برای شما ساده خواهد بود. به همین دلیل امکان داد و ستد سریع و کم هزینه ارز دیجیتال تتر با کمترین کارمزد را به شما می‌‌دهد.

با تتر، لازم نیست به نقل و انتقالات بانکی کند و گران قیمت تکیه کنید، جایی که وجوه شما ممکن است برای چندین روز در یک زمان بسته شود. اولین بار در ماه ژوئن سال 2014 شرکت هنگ کنگی سازندهی USDT این ارز را با نام Real Coin روانه بازار کریپتوکارنسی ها کرد. همچنین این کوین اولین توکنی است که در سال 2015 در پلتفرم بیت کوین توزیع شد. توکنی لایه دوم که با استفاده از پلتفرم Omni بر روی شبکه زنجیره بلوکی قرار گرفت. بعدها نام این کوین به USTether تغییر کرد و در نهایت به USDT تغییر نام یافت.