شلوار مردانه خرید شلوار جین و لی مردانه شلوار کتان مردانه | jaco-clothes

دسترسی از IP یا منطقه‌ی جغرافیایی شما، به دلیل برخی تنظیمات امنیتی وب‌سایت، محدود شده است. با ثبت نام و تکمیل پروفایل خود، از 10 درصد تخفیف اولین خرید برخوردار شوید. شلوار فاق کوتاه، کمر این شلوار پایین‌تر از خط کمر قرار می‌گیرد و بیشتر مناسب افرادی با شکم تخت و لاغر است. شلواری که از کمر تا مچ پا به یک اندازه و بسیار گشاد است و ظاهری شبیه به دامن دارد. اولین قومی که از شلوار استفاده کرده و به عبارتی نولید کرده، آریائیان بودند.

http://cctvipcamera.ir

بنابراین به هنگام خرید تمام ویژگی های مورد علاقه خود از شلوار را در محصول جدید بررسی کنید. یکی از پرتکرار ترین پرسش هایی که از جانب مشتریان عزیز هنگام خرید شلوار زنانه از فروشگاه فردوس آنلاین مطرح می‌شود، سوال درباره بهترین جنس شلوار است. نام اصلی این مدل، جین است اما در ایران با نام لی بیشتر شناخته می شود. مدل جین به واسطه جذابیت فوق العاده اش، تقریباً مورد پسند تمام سلیقه ها است و ترکیب آن با لباس های مناسب، استایل کژوال زیبایی خلق می کند. مدل جین خود دسته بندی مختلفی از جمله راسته، زاپ دار (پاره)، سنگشور، لوله تفنگی و… با مراجعه به وب سایت دیجی استایل می‌توانید انواع مدل‌های شلوار مردانه جدید از جمله لباس سرهمی مردانه را ببینید.

خرید شلوار جین ترک اصل زنانه

این روزها الیاف متنوعی با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف نساجی در تولید انواع شلوار مجلسی مدل دار یا راسته و غیره به کار گرفته می‌شود. نخ این الیاف دارای درصدهای مختلف بوده و با توجه به نیاز مصرف کنندگان در بافت پارچه استفاده می‌شود. بهتر است بدانید که شلوار مردانه مجلسی و سرهمی مردانه، اغلب پارچه‌هایی با الیاف پلی‌آمید، پنبه، پلی استر، نایلون، ویسکوز، کتان یا ترکیبی از این نوع الیاف دارند. شلوار جین یکی از انواع شلوار زنانه است که هرکدام از آن اتیکتی مخصوص دارد. ازآنجایی‌که تاروپود این پارچه به‌صورت جناغی به یکدیگر بافته می‌شود، شلوارهایی با برش‌های متنوع با آن دوخته می‌شود. شلوارهای جین متنوعی در بازار با مدل‌های کوتاه، راسته، جذب، پیلی‌دار، ملوانی و انواع مختلف دیگر موجود است.

  • این مدل شلوار زنانه طرفداران زیادی در بین نوجوانان و جوانان دارد.
  • پارچه های مورد استفاده برای تولید مدل پارچه ای، متفاوت هستند و می توانند براق یا مات باشند.
  • شلوار چرم مشکی یکی از انواع شلوار زنانه که به شما ظاهری بی‌نظیر می‌بخشد.
  • شلوارهای جین و چرم مخصوصا مدل مام فیت نیز برای داشتن استایل اسپرت و نیمه رسمی یا غیر رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • امروزه به دلیل مد بودن شلوارهای قد 90 با ورود به فروشگاه ها انواع شلوار زنانه قد 90 در رنگ بندی و جنس های مختلف به مشتریان عرضه می شود.

ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

جنس و رنگ شلوار مردانه

شما می‌توانید کالای مجله خبری پوشاک ژاکوردنظر خود را انتخاب و سفارش خود را در سایت ثبت نمایید و یا در ساعات10 الی 14 و 16 الی 23 بصورت حضوری خرید خود را انجام دهید. اگر دقت کرده باشید، شلوارهای سندبادی فاقی به بلندی زانو دارند. دلیل اصلی نام‌گذاری این شلوارها به نام حرم این است که خواستگاه آن خاورمیانه و از حرم‌سراها بوده است. شلوارهای بگی اغلب از کمر مطابق سایز افراد هستند و در ادامه اندک‌اندک گشاد می‌شوند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این شلوارها به دلیل جنس خوب آن‌ها برای کارگران طراحی و دوخته شد.

شلوار جین مردانه ال سی وایکیکی مدل 760 skinny fit – W34-L32