سیستم قفسه قفسه فلزی قفسه فلزی قفسه قفسه بندی انبار سفارشی سازی انبار-فورژ مدرن

سیستم قفسه قفسه فلزی قفسه فلزی قفسه قفسه بندی انبار سفارشی سازی انبار-فورژ مدرن

همچنین ما کفی هایی به شکل مثلث و ذوزنقه داریم که برای استفاده در کنج ها و گوشه ها مناسب هست همچنین طبقه سبد شکل داریم که در واقع دارای لبه بلند در کنارها هست که برای میوه یا اجناس دیگر بسیار خرید قفسه انباری مناسب است. همچنین لازم به ذکر است که دسترسی آسان به کالا ها کار با لیفتراک را برای شما راحت تر خواهد کرد همچنین زمان کمتری از کارکنان گرفته می شود. همچنین لازم به ذکر است که دسترسی آسان به کالا ها کار با لیفتراک را برای شما راحت تر خواهد کرد همچنین وقت کمتری از کارگران شما گرفته می شود. معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود.

  • قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی .
  • شرکت قفسه بندی فلزی مدرن سازان یک شرکت ثبت شده رسمی بوده و در صورت تمایل مشتریان گرامی فاکتور فروش قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی به صورت کاملا رسمی صادر خواهد شد.
  • جهت سفارش خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نمایید .
  • در صورتیکه قفسه چرخدار درست می کنید و بخصوص اگر قفسه شما زیاد قرار است جابجا شود (مثلا در ترولی ها) می توانید چرخ ها را به ضربه گیر مجهز کنید تا در زمان برخورد احتمالی خسارتی وارد نشود .
  • سیستم قفسه بندی مشبک یا قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از متداولترین انواعقفسهفلزی است.

ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است. جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد. در اینجا به معرفی مختصر انواع قفسه فلزی میپردازیم و هر یک را بطور جداگانه در نوشته های دیگری بطور کامل معرفی میکنیم. بزرگ ترین فایده استفاده از قفسه فلزی صرفه جویی در فضا در محیط های کمجا می باشد.

بازویی قفسه زاویه طبقه

شرکت آرین شلف فروشنده کلیه تجهیزات فروشگاهی جهت تجهیز فروشگاهها و هایپرمارکت ها میباشد . تنوع تجهیزات فروشگاهی آرین قفسه بالا بوده و دارای استانداردهای روز میباشد.انواع تجهیزات فروشگاهی آرین شلف شامل چرخ خرید فروشگاهی ، میز صندوق فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی ، راه بند فروشگاهی ،سبد خرید فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی میباشد . انواع قفسه پیچ و مهره ای با کیفیت در فروشگاه قفسه فلزی قفسه سازان موجود میباشد و مشتریان گرامی میتوانند انواع قفسه پیچ و مهره ای طوسی و قفسه پیچ و مهره ای رنگی را با قیمت های عالی خرید نمایند . این نوع قفسه فلزی کاربردهای فراوانی در تجهیز انواع انبار کوچک و بزرگ دارد.

قفسه شیبدار در ابعاد 45 در 100 قیمت 300 هزار تومان تقدیم شما می گردد. اگرچه قفسه های پیچدار زیبا نیستند ، اما این نوع قفسه یکی از مطمئن ترین ، با دوام ترین و راحت ترین نوع قفسه های صنعتی است. همچنین به عنوان قفسه های پیچ دار کمتر شناخته می شود ، قفسه های پرچ از مجموعه ای از پرچ های به هم پیوسته و گرانش برای ایجاد بستری برای مواد استفاده می کند. پرچ ها روی قفسه چسبانده می شوند و به شکاف های از پیش ساخته شده در قاب قفسه می چسبند.

بهترین قفسه فلزی

پایین ترین قیمت قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی همراه با ارائه بهترین کیفیت خدمات قفسه بندی موجب رضایت حداکثری شما مشتری گرامی خواهد شد . صنایع قفسه فلزی قفسه سازان باتوجه به نیاز بازار، هم گستره محصولات خود را افزایش داده و هم میکوشد کیفیت و کمیت خدمات خود را نیز افزایش دهد . با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی ، تجهیز و پیاده سازی سیستم های قفسه فلزی سبک ، سنگین و فوق سنگین آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی در جای جای میهن عزیزمان هستیم . اگر مایلید سیستم قفسه بندی انبار کالا ها و محصولات خود و همچنین فروشگاه و یا هایپرمارکت خود را با بهینه ترین و به صرفه ترین سیستم قفسه بندی تجهیز نمایید فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید . شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد .

بسته به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود. قیمت کلیه محصولات جنرال فلز کاملا منصفانه میباشد.لیست قیمت های جنرال فلز را قبل از خرید دریافت نمایید. زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود. از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. صفحه های سوپرمارکتی در دو ضخامت 0.7 میل و 0.6 میل قابل انتخاب هستند که هردو تحمل بالایی داشته و مناسب کار سوپرمارکت ها و فروشگاه ها هستند.

قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . قفسه‌ بندی فلزی راک کفپوشدار سنگین یا قفسه فلزی بالکی راک جهت نگهداری اقلام دارای حجم نیمه سنگین و سنگین مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم قفسه بندی فلزی حرکت بین طبقات از طریق پلکان و یا بالابر انجام می‌شود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و به‌صورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخ‌دستی و کانوایر صورت می‌گیرد. قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد.

قفسه فروشگاهی قفسه بندی 09128100537 قفسه بندی فروشگاهی قفسه انباری قفسه بندی انباری پالت راک-فورژ مدرن

هر شرکت و کارخانه تولیدی که در زمینه تولید محصولات مختلف در سطح کشور های مختلف دنیا فعالیت می کند، برای این که محصولات تولیدی خود را بتواند در یک مکان ایمن برای مدت زمان خاصی نگهداری کند، به یک مکان تحت عنوان انباری نیاز دارند. به عبارت دیگر، انباری قسمتی مهم در شرکت ها و کارخانجات می باشد که برای نگهداری محصولات تولید شده در آن شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. قفسه انباری، یکی از مهم ترین وسایل و ابزار مورد استفاده در انباری ها می باشد که از آن ها جهت نگهداری از محصولات تولید شده در کارخانه و شرکت مورد نظر استفاده می شود. از قفسه انباری همچنین برای منظم کردن انبار استفاده می شود.

  • نکته دیگر اینکه در طراحی قفسه‌ها سعی شده تا فضای مناسب برای دسترسی به محصولات و جای دادن بسته بندی‌های متنوع در نظر گرفته شود.
  • اگر این محصول را قبلا خریداری کرده باشید، دیدگاه شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.
  • قفسه بندی فلزی متحرک جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد.
  • قفسه پیچ و مهره ای | قفسه انباری مشبک قدیمی | شلف بایگانی .
  • ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.

ارتفاع استاندارد قفسه بندی انبار سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. یکی دیگر از انواع قفسه های انباری، قفسه انباری متحرک می باشد. در این نوع قفسه ها، اجزای آن ها متحرک می باشد و به راحتی می توان این نوع قفسه ها و اجزای آن را جا به جا نمود. از جمله ی این نوع قفسه های انبار، می توان به قفسه های انبار شاتل، قفسه های خود برگشت و خود تغذیه اشاره کرد. امروزه استفاده از این نوع قفسه ها نسبت به قفسه های ثابت رایج تر می باشد که این موضوع به دلیل قابلیت جا به جایی این نوع قفسه های انباری می باشد. به طوری که در صورتی که نیاز باشد انباری از مکانی به مکان دیگر منتقل شود و یا قفسه ها در داخل انباری جا به جا شوند، این کار در این نوع قفسه ها به راحتی انجام می شود.

قفسه بندی انباری درایوین راک

انبارها از لحاظ کاربری انواع گوناگونی دارند و قفسه بندی فلزی پانل راک میتواند نیاز های بسیاری از انبارهای کالاهای سنگین و نیمه سنگین را برآورده سازد. قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . قفسه بندی انباری خود تغذیه یا قفسه بندی انباری غلتکی اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی انباری خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی انجام می گیرد.

​تجهیزا​​​​​​​ت فروشگاهی

ابعادقفسه انباری سامان ارتفاع 200 طول 120 عرض 60 سانتیمتر است. قیمت کلیه محصولات جنرال فلز کاملا منصفانه میباشد.لیست قیمت های جنرال فلز را قبل از خرید دریافت نمایید. ​​​​​​​- سیستم قفسه مشبک انبارگستران با سابقه ترین و رایج ترین سیستم قفسه انباریمی باشد. طبقه کامل راک سردخانه کفه قفسه گالوانیزه انبار راک آشپزخانه .

تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… فروشندگان قفسه انباری منزل در تهران با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا در حال ارائه خدمت به مشتریان عزیز می باشد. تقریبا تمامی تولیدکنندگان قفسه بندی منزل در کشور، تهران را به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز فروش جهت ارائه محصولات خود می دانند و همه ساله جدید ترین تولیدات خود را در بازار های این شهر به مشتریان عرضه می کنند. در این نمایندگی ها می توان انواع مدل قفسه انباری با طرح های زیبا و قیمت مناسب خریداری کرد. قفسه های مشبک از استحکام بالایی برخوردار می باشند و نحوه چیدمان در انباری مورد نظر ما و همینطور چگونگی دسترسی به کالاها بسیار آسان خواهد بود، دقیقا به دلیل وجود همین دلایل است که می توان این مدل از قفسه بندی را به عنوان بهترین گزینه در نظر گرفت. قفسه بندی های مشبک، فلزی، پلاستیکی یا حتی چوبی هرکدام دارای کاربردهای فراوانی هستند که با توجه به شرایط بسیاری، مورد انتخاب قرار می گیرند و در محیط های متفاوت از نظر شرایط، قرار داده می شوند و به عبارتی مورد استفاده قرار می یگرند.

قفسه کرج قفسه انباری-فورژ مدرن

جهت سفارش خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نمایید . امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود. راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید . قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه فلزی طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه فلزی میباشد .

  • این حتی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز به گسترش در ساختمان دیگر برای ذخیره سازی یا عدم وجود باشد.
  • قفسه بندی بایگانی یا قفسه بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد.
  • شما عزیزان می توانید جهت خرید هر یک از قفسه ها با شرکت تماس بگیرید.
  • بزرگ ترین فایده استفاده از قفسه فلزی صرفه جویی در فضا در محیط های کمجا می باشد.

قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند. جهت اطلاع از قیمت قفسه و کسب اطلاعات در زمینه خرید انواع قفسه فلزی و یا سفارش قفسه بندی میتوانید از مشاوره رایگان آرین قفسه بهره مند شوید. قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی فلزی باعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.

مدل‌های مختلف قفسه فلزی چطوریه؟

آنها برای ذخیره قطعات ، میخ ، پیچ یا سایر ابزارهایی که باید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از نظر اندازه یا استفاده جدا شوند ، عالی هستند. قفسه سیمی نوعی قفسه فلزی است که از مش سیمی که توسط یک قاب فلزی پشتیبانی می شود ، تشکیل شده است. قفسه های سیم با توجه به ساختار آن نسبت به سایر انواع قفسه های سرقت ، وزن نسبتاً کمی دارند. قفسه های سیمی به دلیل سطح کوچک آن مقاوم در برابر زنگ زدگی و کپک زدن هستند ، معمولاً در مکان هایی که نیاز به محیط های تمیز مانند ذخیره مواد غذایی دارند استفاده می شود. یکی دیگر از مهم ترین فواید استفاده از قفسه های فلزی این است که حتی وسیله ها و محصولاتی که در دور ترین و گوشه ترین قسمت قفسه قرار گرفته است به راحتی در دسترس باشد و شما بتوانید هر زمان که می خواهید بدون هیچ گونه مشکلی به کالا های خود دسترسی پیدا کنید.

آموزش قفسه بندی انباری

زمان هرچه رو به جلو می‌رود ارزش زمین، خانه، فروشگاه و هرفضایی کاربردی، برای سکونت افراد محسوس‌تر می‌شود و متقابلا ارزش این موارد بالاتر رفته و فضاها، چه خانه و یا مغازه هر سال کوچکتر می‌شود. از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد. ولی نوع فلزی آن، هم از لحاظ تحمل وزن و هم از لحاظ قیمت نسبت به موارد دیگر بین خریداران پرطرفدار‌تر است. یکی از رایج ترین مسیرهای چیدمان کالا در صنعت خرده فروشی، قفسه بندی فروشگاه است.

تمامی کالاهای ارائه شده در این پایگاه بدون واسطه از تولیدکنندگان دریافت و برخی از محصولات نیز توسط کارگاه خود فروشگاه تولید و به‌فروش می‌رسد. شعار فروشگاه فیکت هزینه کمتر، خرید بیشتر است که با کمک شما مشتریان عزیز توانسته‌ایم تمامی محصولات خود را با اختلاف چشمگیری نسبت به سایر رقبا در بازار عرضه کنیم و رضایت ۹۸٪ مشتریان را بدست بیاوریم. سیسم قفسه بندی خود تغذیه اغلب در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی فلزی خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلت و بارگذاری کالا در این نوعقفسه بندی فلزیبصورت دستی انجام می گیرد.

وقتی صحبت از ذخیره سازی فایل های و به فکر ذخیره ‎سازی بسیاری از فایل ‎های کاغذی مهم هستید و احساس می نمایید که برای ذخیره سازی این فایل های کاغذی … در طول زمان همواره یک چالش مهم برای بشریت، حفظ اطلاعات یا همان بایگانی فیزیکی بوده است، با وجود پیشرفت های تکنولوژیکی ما هنوز نتوانسته ایم شکل حفاظتی … در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد. و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود.

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. مشتریان گرامی میتوانند قیمت روز انواع قفسه فلزی را از طریق این وبسایت دریافت نموده و در صورت تمایل به سفارش انواع قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی کافی است ضمن تماس پیش فاکتور رسمی شرکت را دریافت نمایند . اگر قصد خرید قفسه فلزی و یا نصب انواع قفسه فلزی را دارید مشاوران با تجربه صنایع قفسه بندی مدرن سازان آماده اند تا اطلاعات مفید و باارزشی را به شما مشتری گرامی ارائه نمایند. فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تهیه و پخش انواع قفسه های فلزی و فروشگاهی و هایپرمارکتی، و قفسه های راک صنعتی در انواع مختلف ارائه محصول می نماید. کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد استفاده خوب است.

شلف فروشگاهی وسط دوطرفه

از فروشگاه های مواد غذایی تا فروشگاه های سخت افزاری، همه این روش را … قفسه به هر سازه ای اعم از فلزی، چوبی و یا پلاستیکی گفته می شود که دارای سطوح قابل بارگذاری و یا دسترسی باشد، قفسه بندی نقش بسزایی در جهت ساماندهی و … در ویدیو زیر نحوه اسمبل کردن قفسه های فلزی را می بینید که بسیار آسان و بدون پیچ و مهره سرهم می شوند. این سیستم های قفسه بندی دارای سابقه و تجربه ی زیادی است و این سازه ها دارای تحمل بار بالایی هستند. ۴- سیستم مشبک نیمه سنگین به واقع همان هارمونی و سنکرون سیستم بالکی راک در ابعاد کوچکتر است. رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است.

قفسه انبار ریلییا قفسه انبار متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده می باشد. قفسه بندی انبار ریلی جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط یا نیمه سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی استفاده می گردد. میزانکاران تولید کننده قفسه بندی های جدیدی می باشد که دارای تکنولوژی پیشرفته صنعتی بوده و استفاده از آن بلا استثناء در هرجا و مکانی که نیاز به انبار کردن و نظم بخشیدن باشد کاربرد دارد. از مزایای این سیستم قفسه بندی ، راحتی مونتاژ، جابجایی و امکان تبدیل از حالتی به حالت دیگر میباشد. با استفاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید.

به عنوان مثال ، اگر قفسه های شما در یک منطقه عمومی مستعد فعالیت لرزه ای مانند یک کتابخانه عمومی قرار دارند ، باید استانداردهای طراحی و نصب FEMA را برآورده کنند. هر قفسه ذخیره سازی برای استفاده در صنعت پزشکی یا صنایع غذایی و آشامیدنی باید دارای استانداردهای FDA باشد. برای موارد کوچک ، سیستم Bin راهی عالی برای بهینه سازی فضای ذخیره سازی شما است. سیستم های binو wire امکان ذخیره سازی اقلام کوچکتر و سطل های قابل جابجایی را برای بازیابی و حرکت سریع فراهم می کند.

قفسه های ذخیره سازی سفارشی شده OEM قفسه فولادی انبار-فورژ مدرن

قفسه‌بندی با دهانه عریض به دلیل ظرفیت پرتوی بالای آن، محبوب‌ترین طیف ما از قفسه‌بندی دهانه بلند است – می‌توانید تا 1000 کیلوگرم در هر سطح ذخیره کنید! بسته به کاربرد خود، می توانید از بین ارتفاعات و عرض دهانه و همچنین مواد قفسه بندی نئوپان یا فولاد گالوانیزه انتخاب کنید.این برای انبارها، انبارها و عمده فروشان عالی است. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده قرار میگیرد.

بیشترین موارد استفاده این سیستم در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی فلزی باعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. بسته به میزان طول پروژه و نیز نوع قفسه متفاوت است مثلا (در یک طول کار یکسان) زمان نصب اصولی قفسه پیچی 3 برابر زمان نصب قفسه فروشگاهی می‌باشد یا قفسه‌های سردخانه پانلی 3 برابر زمان نصب قفسه پیچی (9 برابر نصب قفسه فروشگاهی) طول می‌کشه.

امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید. قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد. انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد.

  • سیستم قفسه بندی با دهانه بلند IRONSTONE ظرفیت قاب بالایی دارد، به این معنی که می توانید سطوح زیادی را در یک قسمت ترکیب کنید.این قفسه‌بندی طولانی مدت به‌ویژه هنگام ساختن جایگاه‌هایی که به هم متصل می‌شوند مقرون به صرفه است.تنها چیزی که نیاز دارید یک محل استارت و هر تعداد جایگاه اضافی است که نیاز دارید.
  • قفسه‌ بندی بازویی یا اصطلاحا قفسه بندی فلزی کانتیلور جهت نگهداری بارهای سنگین، حجیم لوله‌ای، شاخه‌ای و یا رولی و ورقی که توسط لیفتراک جابجا می‌شوند مورد استفاده قرار میگیرد.
  • قفسه راک صنعتی جهت انبار های بزرگ با تحمل بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • چرخه تولید ما حدود 25 روز کاری پس از دریافت هزینه برای مبالغ استاندارد ما خواهد بود.
  • تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)…

قفسه راک صنعتی جهت انبار های بزرگ با تحمل بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. قفسه بندی دهانه بلند آهنی با فولاد مرغوب خریداری شده از کارخانه بزرگ فولاد ملی تولید می شود.با سیستم های پیشرفته پوشش پودری خود، می توانیم ظاهر جذاب ضد خوردگی را با رنگ سفارشی به شما ارائه دهیم.با کنترل کیفیت دقیق، قفسه بندی بلند ما برای سوء استفاده طولانی مدت قوی، پایدار و بادوام است. قفسه بندی با دهانه بلند راه حل مناسبی برای نگهداری کالاهای دستی سنگین یا کالاهای حجیم در پالت های زیر آن است.به دلیل طراحی قوی، سیستم قفسه بندی با دهانه بلند نیازی به سطح قفسه پایینی ندارد، به این معنی که پالت های سطح زمین را می توان ذخیره کرد.

آیا به دنبال یک محلول ذخیره سازی سنگین هستید که فضای زیادی را اشغال نکند؟4-ShelfPantry Rack می تواند از قوطی های مواد غذایی گرفته تا قوطی های رنگ حمل کند.فضای ذخیره سازی عمودی قابل دسترسی و موارد دیگر را بدون اشغال فضای کف زیاد فراهم می کند. فروش مستقیم کارخانه ویکتوری قفسه نیم طبقه فلزی چند سطحی ب… در بسته بندی جامبوبگ مهمترین امر ایمنی در بحث بسته بندی و سلامت بار تا مقصد مورد نظر میباشد به طوری که اگر جامبو ها دچار نشتی یا آسیب شوند خسارت غیر قابل جبرانی به وجود خواهد آورد. خدمات، طرح بندی طرح، تولید، زمان تحویل، همه رضایت بخش هستند، پس از نصب ما در محلی، طبقه ماzzanine ما بسیار خوب است. قفسه بندی با وظیفه متوسط ​​انبارهای صنعتی قابل تنظیم سفار… شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. این شرکت با هدف طراحی و اجرای واحدهای عملیاتی قیر و همچنین ساخت انواع دستگاهای پرکن اتوماتیک جامبوبگ و همچنین ساخت و تهیه متریال مناسب جهت بسته بندی به صورت ارزان و اصولی ازجمله ساخت پالت های چوبی و ساخت قفسه های استاندارد فلزی به صورت انبوه و مقرون به صرفه تاسیس گردیده است. رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… قفسه پالت بسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت ذخیره سازی بالا و دسترسی آسان به تمام پالت ها را فراهم می کند که برای انواع کالاها مناسب است. ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در طراحی شده است.

اگر مایلید سیستم قفسه بندی انبار کالا ها و محصولات خود و همچنین فروشگاه و یا هایپرمارکت خود را با بهینه ترین و به صرفه ترین سیستم قفسه بندی تجهیز نمایید فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید . شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد . محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه سازان بزرگترین مرکز فروش انواع قفسه انباری سبک و سنگین با کیفیت برتر و قیمت عالی میباشد . انواع قفسه فلزی انباری راک ،قفسه پالت راک ، قفسه نیم طبقه مزنین ، قفسه سردخانه ای ، قفسه بازویی، قفسه انباری پیچ و مهره ای ، قفسه انباری مشبک و… قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه فلزی طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه فلزی میباشد .

​قفسه بندی انباری

این نوع قفسه بندی فلزی به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . انواع قفسه پیچ و مهره ای با کیفیت در فروشگاه قفسه فلزی قفسه سازان موجود میباشد و مشتریان گرامی میتوانند انواع قفسه پیچ و مهره ای طوسی و قفسه پیچ و مهره ای رنگی را با قیمت های عالی خرید نمایند . این نوع قفسه فلزی کاربردهای فراوانی در تجهیز انواع انبار کوچک و بزرگ دارد. قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . امروزه نقش فروشگاههای زنجیره ای در افزایش رفاه شهروندان هر کشوری غیر قابل انکار است.حال آنکه بخشی از موفقیت یک فروشگاه زنجیره ای و یا یک هایپرمارکت بزرگ مدیون تجهیزات آن فروشگاه میباشد . یکی دیگر از خدمات صنایع قفسه بندی آرین عرضه انواع قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انباری کارکرده با بهترین قیمت میباشد.

سازنده آشپزخانه رول قوی، بدون نیاز به ابزار لازم برای آشپزخانه ساز چاقو

معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود. مناسب برای قرار دادن انواع قالب و اتصالات مکانیکی مناسب است. قفسه ها را می توان از طریق آداپتورها / قلاب ها به سمت راست متصل کرد. لطفا با ما تماس بگیرید ، و ما به شما قیمت دقیق و فاکتور Proforma را می دهیم.

ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در کارخانه های صنعتی طراحی شده است. یا انبارهایی برای ذخیره و نگهداری مواد خام در انتظار ارسال. جدیدترین و با کیفیت ترین انواع قفسه فروشگاهی را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید . انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و… قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد.

خرید اینترنتی قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی فروشگاه آنلاین دیجی قفسه-فورژ مدرن

در این سایت میتوانید با انواع روشهای طراحی و چیدمان منزل ، دفتر کار و یا دکوراسیون مغازه و فروشگاه آشنا شده و از روشها و متدهای نوین طراحی داخلی و دکوراسیون الگو برداری کرده و از آنها در طراحی های خود استفاده نمایید. اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید. از این مدل قفسه ها که به صورت اختصاصی تولید شده اند می توان برای نگهداری برخی از محصولاتی که به فروشگاه می آید در انبار نیز استفاده کرد. از آنجایی که وزن بلند شده با توجه به دوام قفسه متفاوت خواهد بود ، قبل از خرید باید نحوه انتخاب قفسه فروشگاهی به وضوح مشخص شود. فروشگاه قفسه فلزی این اطمینان را به شما میدهد که در خرید خود رضایت کامل کسب نمایید.

  • از این رو اکثر افراد بدنباله وسیله‌ای برای افزایش گنجایش، محیطی که در آن ساکن هستند دارند و قفسه اولین و پر کاربرد وسیله‌ای است که به فکر این اشخاص می‌رسد.
  • اگر کسب و کار شما عمدتا سفید یا قرمز است ، رنگ قفسه فروشگاهی های شما را می توان از این طریق تعیین کرد.
  • قفسه بندی صنعتی با استفاده از محصولات فلزی دوام و استقامت بالایی را بوجود می آورد که نگهداری و مدیریت کالاهای سنگین وزن را ممکن میسازد.
  • و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه.

امروزه انواع قفسه های فلزی ، قفسه های چوبی و همچنین قفسه های پلاستیکی در بازار وجود دارد. با این حال، اگر بگویید کدام یک از این نوع قفسه فروشگاهی ببهتر است ، قفسه های فلزی را توصیه می کنیم. قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی ، ارتفاع 150 سانتیمتر در 4 طبقه 30 سانتیمتری است.

چرخ خرید فروشگاهی 60 لیتری – کد 3500

مزیت اصلی قفسه فلزی تحمل وزن چند برابری نسبت به قفسه‌های MDF و چوبی می‌باشد، که همین مقاومت بالای قفسه نسبت به بقیه باعث میشه که فاصله پایه‌ها یا همون ستون‌های قفسه از هم زیادتر بوده و فضای فروشگاه بازتر بنظر بیاید. در خرید قفسه موضوع وزن فلز یک زمینه حساس در تصمیم گیری را ایجاد می نماید. قفسه های فلزی انتخابی مناسب برای بارگیری محصولات حجیم و نیز سنگین وزن هستند که از این طریق نگهداری و مدیریت انبار را آسان می نمایند. استفاده از قفسه فلزی موثرترین راهکار برای طبقه بندی و ایجاد فضای مناسب جهت نگهداری کالا میباشد.

فروش انواع قفسه بندی با قیمت بازار تهران

پایه های قفسه فروشگاهی از ناودانی ST37 با ضخامت 2 میلی متر . جنس قفسه فلز – ضخامت پایه ، ستون قفسه و بازویی ، لچکی و زاویه قفسه 2 میلی متر . قفسه ارزان دیوارکوب فروشگاهی با پیچ و رولپلاک به دیوار متصل می شود ( قبل از تهیه این نوع قفسه از استحکام دیوار مطمئن شوید). جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد. اولین موضوعی مهم و ضروری برای هر فروشگاه و کارخانه ای، تهیه و ساخت قفسه مناسب و مقاوم است که این امر بودجه مالی خاص خود را طلب می کند و باعث می شود قیمت روز قفسه برای صاحبان کسب و کار بسیار حائض اهمیت باشد.

هنگام ایجاد سیستم قفسه باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قفسه های فلزی صنعتی امروزه در انواع و اقسام متفاوتی طراحی و تولید می شوند. قیمت هرکدام از این قفسه ها بسته به سایز، جنس و میزان استفاده از ورق های فلزی و یا چوبی با دیگری متفاوت است. قفسه هایپری، دارای لیبل بوده و همچنین با دارابودن مقاومت زیر صفحه و نگهدارنده‌های خاص، برای فروشگاه‌های لوکس‌تر و بزرگ‌تر استفاده می‌شود و کیفیت متریال این نوع قفسه بهتر و در نتیجه کمی گران‌تر است. قفسه‌های پانلی گالوانیزه، تحمل وزن بالای 150 کیلو در هر طبقه آن بهمراه ضدزنگ بودن آن مناسب‌ترین قفسه برای سردخانه و گلخانه می‌باشد. افرادی که به دنبال ایجاد کسب و کارهای کوچک یا به اصطلاح خرد هستند گاهی به دنبال گزینه های ارزان تر مانند خرید قفسه دست دوم یا همان کارکرده می باشند.