سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

اگر بخواهیم نگاه کلی به کاربرد کناف ها داشته باشیم، نسل توسعه یافته گچ ها هستند که به دلیل تنوع در طراحی و مقرون به صرفه بودن شان نسبت به گچ، مورد استفاده انبوه سازندگان قرار می گیرند. معمولا شرکت ها بر اساس تعداد نفرات و دستمزد آنها، مدل کناف، متراژ سقف، تعداد تایل های گچی استفاده شده، نوع مصالح درزگیر، هزینه ایاب و ذهاب و غیره هزینه را بر اساس هر مترمربع از شما اخذ می کنند. اما گاها دیده شده که سقف کناف، باب طبع مشتری از آب در نمیاد.

نگاهی به ۲۰ مدل کناف سقف مدرن و جذاب

در صورتی که تمایل داشته باشید که کناف سقف اتاق خواب را به ویژه کلاسیک طراحی کنید از لوسترهای پر زرق و برق باید استفاده کنید. برای طرح کناف سقف اتاق خواب طرح های مختلف بسیاری وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می کنیم از طرح های زیبا و خلاقانه برای سقف ااق خواب استفاده کنید. اجرای سقف کاذب در فضا ها مزایای زیادی به همراه دارد که در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد. اگر در هنگام ساخت سقف، استانداردهای لازم استفاده و به کار گرفته نشوند، زیبایی سقف را آنطور که باید نمی توانید مشاهده کنید و عملا جنبه زیبایی کار از بین می رود. هم چنین اگر اکیپ های اجرایی ناکارآمد برای ساخت سقف به کار گرفته شود، در آن صورت شاهد ترک خوردگی هایی در سقف خواهیم بود. همین مورد می تواند ایمنی کار را تا درصد بالایی پایین بیاورد، که این امر سبب عدم رعایت استانداردهای شرکت کناف می شود.

سقف کاذب آکوستیک

باید دقت کرد که این نوع در مقابل ضربه مقاوم نیست و برای اجرا کردن آن باید به این نکته دقت کرد. قابلیت رنگ آمیزی و استفاده به صورت تلفیقی به همراه چوب، ام دی اف یا فلز را دارد. نوع ضد آب آن برای مکان هایی مانند استخر و سرویس های بهداشتی بسیار مناسب است.

کاربرد سقف کاذب کناف

اجرای نورپردازی های متنوع از نوع مخفی و هالوژنی در آن قابل اجرا است و دردسر کمتری نسبت به روش های سنتی دارد. نصب کناف سقف آسان، سریع و تمیز تر از سایر روش های تزیین سقف است. در نوع اول ابتدا پروفیل های F47 باربر به فاصله 80 سانتی متر از یکدیگر و با استفاده از آویز U36 که از سقف اصلی گرفته شده، قرار می گیرند.

سازه سیستم سقف کناف شامل نبشی و سازه F کناف و سازه U کناف و براکت و کلیپس است. همچنین سازه سیستم کناف دیوار دیوار نیز شامل رانر و استاد است که متناسب با ضخامت دیوار استفاده میشود. از آنجایی که سقف های کاذب به صورت پانل ساخته میشوند با ضربه احتمال آسیب دارند و نیاز به نگهداری و مراقبت دارند. تیم های نصب و اجرای سمیران آماده ارائه خدمات اجرای محیط های دکوراسیون شما هستند. مهم‌ترین دلیل دریافت بیعانه قرار دادن سفارش مشتری در لیست انجام و اجرای کار میباشد پرداخت بیعانه باعث در اولویت قرار دادن سفارش مشتری میشود.

این نوع سقف می‌تواند معماری داخلی خانه یا محل کارتان را تغییر دهد و آن را به یک مکان منحصر به فرد تبدیل نماید. به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله به کاربرد و مزایای سقف کناف بپردازیم و ببینیم نصب سقف کاذب به چه صورت بوده و هزینه آن چقدر است. مدل های کناف چند لایه که فاصله ای با لایه های زیرین دارد را می توان جدیدترین طرح كناف سقف دانست. کناف سقف پذیرایی مستطیلی جدید با این ایده اجرا می شود که بعد دیگری به سقف اضافه کند و نورپردازی تنها به منظور روشن کردن فضا نباشد بلکه نور بخشی از روح معماری در فضای سازه در نظر گرفته شود. در صورت استفاده از لوستر طرح کناف حاشیه دیوار انتخاب مناسبی است.

فقط وقتی سقفتان کناف است باید یک کمی حواستون رو جمع سقف کناف تر کنین. اگه شما روی انتخاب پیمانکار، متریال و سایر نکاتی که آوردیم دقت نظر داشته باشین، در کار کناف شما مشکلی پیش نمیاد و از مزایای متعدد اون بهره مند می‌شین. چراکه معایب کناف عمدتاً در اجرای کناف و حواشی کار است و نه در ذات سقف کناف. به بیان بهتر، معایب کناف بیشتر مشکلات اجرایی سقف است تا عیب خود اون. اگر از این نوع سقف کناف در تزیین سقف استفاده کنید مقاومت آن را در مقابل بخار آب افزایش خواهید داد. سقف‌های کنافی چند برابر سبک‌تر از دیوارهای گچی هستند؛ به همین دلیل در زمان زلزله خطرات کمتری خواهند داشت.

  • عمر و زیبایی این سازه ها معمولا بین ۷-۹ سال در نظر گرفته میشود و بعد از آن نیاز به تغییرات دارند.
  • شرکت آکس طرح و ساخت به صورت تخصصی در امر طراحی و اجرا سقف، دیوار کناف و انواع دیگر سازه های کاذب فعالیت دارد.
  • ۳- هزینه کناف نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله گچ ، رابیتس ،چوب و … کمتر است .
  • اما باید بگوییم نحوه صحیح طراحی نورپردازی سقف ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، اینکه چگونه فضای خود را نورپردازی کنیم می تواند در شیک بودن منزل ما تاثیر بسزایی داشته باشد.
  • قبل از اجرا کاربرد کناف در سقف سعی کنید با مشاوران سقف کاذب gst تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.