راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی و دانش‌آموزی؛ شهریور 1401 دیجی‌کالا مگ | behtarin-laptop

SurfaceBook 2 یکی دیگر از پیشنهادهای ما برای بهترین لپ تاپ های دانشجویی تا 30 میلیون است که بهترین مدل نیز به شمار می رود. لپ تاپ مایکروسافت SurfaceBook 2 با بهره گیری از صفحه نمایش 15 اینچ، پردازنده Core i7 اینتل، 16 گیگابایت رم و گرافیک GTX 1060 بهترین گزینه ای است که می توانید با قیمت 30 میلیون تومان تهیه کنید. ThinkBook 15 G2 Core i5 سومین مدلی است که در لیست بهترین لپ تاپ های دانشجویی تا 20 میلیون در این مقاله معرفی می کنیم.

مشخصات لپ تاپ VivoBook R545FJ – D:

زمانی که 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه داخلی HDD را نیز در کنار این سخت افزار قرار دهیم متوجه خواهیم شد که این مدل قوی‌ترین نسخه این لیست تا به این بخش است. خوشبختانه می‌توانید حافظه داخلی و رم را نیز بهبود ببخشید و ارتقاء دهید. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 I5 صفحه نمایشی 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD دارد و از دیگر مشخصات این لپ تاپ می‌توان به وزن 1.65 کیلوگرمی، حافظه کش 8 مگابایتی و باتری 2 سلولی 38 وات ساعت اشاره کرد. به نظر می‌رسد که لپ‌تاپ Pavilion 14 برای بیشتر دانشجویان، بهترین لپ تاپ دانشجویی موجود است. اگر بودجه کافی داشته باشید، بهترین لپ تاپ دانشجویی قیمت مناسب که می‌توانید خریداری کنید ایسوس ویووبوک پرو است. ایسوس این مدل را با پردازنده نسل یازدهم Core i5 و گرافیک GTX 1650 همراه کرده و در کنار آن 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD هم ارائه می‌کند.

این محصول زیبا و سبک دارای صفحه نمایشی به اندازه ۱۴ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ می باشد که تصاویر را با کیفیت FullHD به شما نمایش می دهد. این رشته به دلیل کار با نرم افزار های حرفه ای مانند فتوشاپ، پریمیر، افترافکت و…نیازمند به یک سخت افزار قدرتمند است تا بتواند فعالیت های مختلف افراد را پشتیبانی کند. لپ تاپ مناسب فعالیت های گرافیکی از نظر سی پی یو مانند لپ تاپ های رشته معماری نیازمند سی پی یو نسل ۱۰ یا ۱۱ از سری لپ تاپ Core i7 و Core i5 است تا بتواند فعالیت‌های مختلف کاربران را پشتیبانی کند.

دیدگاه دربارهٔ «بهترین لپ تاپ دانشجویی»

اما به‌طور کلی برندهایی مثل لنوو و ایسر محصولات اقتصادی جذابی با مشخصات خوب و کافی به مینی لپ تاپ بازار عرضه می‌کنند. از نقاط ضعف این لپ‌تاپ این است که اگر می‌خواهید کارهای گرافیکی انجام دهید، شاید عملکرد ضعیفی را مشاهده کنید. همچنین کیفیت ساخت بدنه ممکن است نسبت به سایر مدل‌ها با قیمت بالاتر، کمتر باشد.

  • لپ تاپ مناسب دانشجوی معماری باید مجهز به شاخصه های متعددی باشد که مهم ترین آنها شامل پردازنده قدرتمند، گرافیک بالا و صفحه نمایش بزرگ است.
  • سری اسپکتر اچ پی برای سالیان متوالی به عنوان بهترین لپ تاپ‌های ویندوزی شناخته می‌شدند و مدل اسپکتر X360 نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  • این قدرت بالا در لپ تاپ سبب نمی‌شود که انرژی زیادی مصرف شده و شارژ باتری سریع‌تر تمام شود.
  • این لپ تاپ هنوز هم سبک وزن بودن و می‌توانید راحت‌تر آن را به دانشگاه و مدرسه حمل کنید.
راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی و دانش‌آموزی؛ شهریور 1401 دیجی‌کالا مگ | behtarin-laptop