دکور مغازه شال و روسری که هر چشمی را خیره می کند

بهداشتی اغلب دارای بسته بندی های جالب و رنگارنگ هستند، پس طراحی داخلی مغازه نباید به گونه ای باشد که حواس خریدار را از محصولات انتخابی اش پرت دکوراسیون داخلی مغازه ارایشی بهداشتی کند. اصل دیگری که باید در طراحی داخلی مغازه رعایت نمود، استفاده مناسب از رنگ است. محصولات را طبق اصول چیدمان کنید.یکی از کارهایی که می توان نجام داد استفاده از علامت ها یا تابلوها است که سرعت گیر محسوب می شود. پس برای کاهش این سرعت چه باید کرد؟ ترکیب رنگها، نورپردازی و رنگ اجناس درون ویترین، یک ترکیب رنگی برای ارائه به مشتری را تشکیل میدهند که میتواند عامل جلب نظر یا ایجاد دید منفی در وی باشد. ویترین در بوتیکزنانه اولین بخش است که به چشم می خورد، پس ویترین را با اجناس شیک و متنوع و با اکسسوری ها تزیین کنید. دقت کنید اجناس به صورت منظم و ترتیب خاصی چیده شوند و تمام اجناس به راحتی در معرض دید و لمس افراد باشند، رگالها و اتاق پرو را در جایی قرار دهید که مشکلی برای رفت و آمد افراد به وجود نیاید. به این ترتیب که مغازه های کوچک ۵ قدم در نظر می گیرند و مغازه های بزرگ ۱۵ قدم در نظر می گیرند. با توجه به سلیقه افراد برخی سرامیک دیوار و سرامیک کف تراس منزل یا مکان مورد نظر خودرا با کف ترکیب می کنند که طرح زیبا و جالبی به دست می آید.

سپس با کارفا جهت تبادل نظر و آگاهی از سلیقه مشتری و ارائه نمونه کارها صحبت کرده و با در اختیار قرار دادن کالرچارد رنگ بندی ورق های کامپوزیت نظر مشتری در مورد نوع ورق و رنگ اصلی نمای کامپوزیت مغاز ه را بدست می آورد. مغازه هایی که اجناس و کالا های زیادی دارند اگر چه شاید برای مشتری ها جذاب باشد و دست آن ها را در انتخاب باز می گذارد، اما دقت کنید که یک مغازه نباید مملو از جنس باشد به گونه ای که مشتری ها حتی نتوانند به آسانی در مسیر رفت و آمد کرده و در میان اجناس بگردند و با توقف در جلوی قفسه ها، از میان آن ها مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایند. البته این را در نظر داشته باشید این طراحی باید متناسب با محلی باشد که قصد دارید در آن جا شیرینی خود را برپا کنید یا می خواهید تغییر دکوراسیون دهید. دکوراسیون لوازم ارایشی بهداشتی باید نور کافی آیینه های جذاب و با کیفیت، صندلی های راحت. با توجه به قانون دیوار قدرت و ترجیح سمت راست برای مشتری ها، می توان از فضا استفاده هوشمندانه ای کرد و مشتری ها را به طور پادساعتگرد در فروشگاه تشویق به طی مسیر کرد و با قرار دادن اجناس مختلف در دید آنها، آنها را تشویق به خرید از فروشگاه کرد.

این نوع سرامیک استفاده پیشرفته و به خصوصی ندارد. ویترین مهم ترین عامل برای مشتری به مغازه می باشد. حالا سوال مهم تر اینست که “ویترین مغازه و دکور فروشگاه شما این ارزان فروشی یا لوکس فروشی را در نگاه اول به بیینده انتقال میدهد؟ توجه به نحوه چیدمان اجناس، از دیگر پارامتر های مهم در دکوراسیون داخلی مغازه یا فروشگاه می باشد. برخلاف برخی فروشندگان که تصور می کنند جنس و کالای با کیفیت و قیمت مناسب در جذب مشتریان کافیست، دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه مهمترین عامل در جذب مشتریان است چون ارائه جنس و کالای با کیفیت یک امر مسلم محسوب می شود. شما میتوانید بر اساس نیاز و طرحی که در ذهن دارید ایدههای خود را با ما به اشتراک بگذارید و یک محصول ناب و منحصربهفرد را از ما تحویل بگیرید.

تاثیر یک ویترین چشمگیر و جذاب نسبت به دکور داخلی در جذب مشتری تاثیر دارد. مشتریانی که قادر به تعامل با کالاها باشند، به نحوی احساس مالکیت بر آن می کنند و انگیزه پنهانی دارند تا با انجام خرید، این حس مالکیت را به واقعیت تبدیل کنند. ای امکان را مشتریان می دهد که آزادانه در فروشگاه گردش کنند و با هر گردشی که انجام می دهد یک محصول نظر مشتری را جلب کند. ویترین مغازه رابطی بین مغازه و محیط بیرون است پس هر چه این رابط با مخاطبان قوی تر ارتباط برقرار کند مشتری بیشتری جذب کرده ، بنابراین تاثیر زیادی در میزان فروش شما می گذارد.در طراحی و دکور ویترین مغازه به نورپردازی و رنگبندی آن توجه کنید. اگر فروشگاه بزرگ است سیرکولاسیون طوری تعزیف کنید که مشتری از یک طرف وارد شده و از طرف دیگر خارج شود.

یا مثالهایی دیگر درمورد فضاهایی که میخواهیم در آنجا به مشتری آفرهای ویژه ای در کنار خریدش بدهیم تا خدمات یا محصولات دیگری را در کنار محصولی که خریداری کرده است، بخرد. البته می توانید پیشنهادات ویژه مناسبتی فصلی و طرحهای تخفیف خود را وارد سبد نمایید تا شرایطی ایجاد شود که مشتریان علاقه زیادی به حضور در مغازه شما داشته باشند. علاقه های مشتری باید عامل اصلی در تعیین استراتژی تجارت لوازم آرایشی شما باشد. حتی چیدمان لوازم و اکسسوری مغازه نیز باید از نظم و ترتیب خاصی پیروی کند. نکته ظریفی که باید در چیدمان کالاها با توجه به تراز دید مشتری در نظر داشته باشید آن است که اگر در فروشگاه اقلامی داریم که مشتری هدف آن، کودکان هستند (مثل اسباب بازی و اکسسوری کودکان)، باید این اقلام را با توجه به تراز دید آنها در فروشگاه قرار دهیم.

تاثیر چشم نواز اکسسوری در طراحی داخلی… ویترین مغازه را نیز با توجه به نوع محصولات طراحی نمایید و از آنها نهایت استفاده را ببرید. معمولاً در اطراف این کالاها، اجناس مرتبط با آن قرار میگیرند تا احتمال فروش بالاتر رود. چیزی که در دکوراسیون داخلی مغازه باید به آن توجه کرد به خصوص رنگ ها در خدمت اجناس هستند. اما لازم است بدانید که دیوارها در بدو ورود کاملا واضح به چشم می خورند و زیبایی آنها و یا استفاده از دکوراسیون خاص و منحصر به فرد برای دیوارها می تواند نمای مغازهی شما را بسیار چشمگیر کند. در طراحی قسمت ورودی باید به نکاتی همچون استفاده از لامپ مناسب برای نور پردازی مناسب توجه کرد.

مراحل طراحی نمای کامپوزیت به ترتیبی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم. مغازه با طراحی داخلی زیبا باعث جذب مشتریان می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در راستای طراحی و اجرای ویترین و دکوراسیون انواع مغازه به شما پیشنهاد میکنیم تا مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید. دریچه های کوچک یا بزرگی که برای ورود نور طبیعی به داخل مغازه در نظر گرفته می شود تفاوت چشمگیری را در دکوراسیون داخلی مغازه خواهند داشت. دیوارهای پوشیده از گیاهان و سبز جلوه بسیار خوبی را در بدو ورود به مغازه خواهند داشت. به عنوان مثال کالاهای تک و بسیار ارزشمند حتما نیاز به یک تم و دکور لوکس و لاکچری دارند. اگر صاحب یک برند هستید و در فضای دیجیتال هم فعالیت دارید، حتما رنگ برندتان باید در طراحی تم و فضای داخلی فروشگاه استفاده شود در غیر این صورت فقط باعث تخریب برندتان خواهید شد. در کنار دکوراسیون مغازه، ایده های جذاب برای اجرای دکوراسیون و طراحی زیبا و با کیفیت مغازه و نحوه ی چیدمان اجناس و وسایل بسیار مهم و ضروری می باشد تا بتواند به بهبود روند فروش و جذب مشتری بیشتر کمک نماید. در انتخاب رنگ برای دکوراسیون مغازه، توجه کنید که رنگ ها باید به گونه ای در خدمت اجناس باشند و به فروش بیشتر آن ها کمک کنند.

لباس های بسیار شیک و پرفروش خود را با نورپردازی تأکیدی بولد کنید که همان استفاده از چراغ های مخصوص حرفه ای در بالای قفسه لباس هاست. دکور بوتیک مردانه اصولا با چیدمان تعریف می شود. اما به طور کلی هم ویتیرین و هم نوه چیدمان و قفسه بندی برای کالا باید به گونه ای باشد که در عین شاخص و جالب توجه بودن، باعث شلوغی بصری مغازه نشود. از ویژگی های چیدمان آزاد راهروهایی مستقیم به چشم نمی آید و محدودیتی برای رفت آمد وجود ندارد . نکته مهمی که در دکوراسیون داخلی مغازه است، سیرکولاسیون و مسیر رفت و آمد است. ویترین همان عاملی است که تعیین میکند مشتری به داخل مغازه شما خواهد آمد يا خیر. مسیر مشتری به سمت خرید همان مسیر حرکت اوست: این مورد یکی از جملات معروفی است که برای طراحی دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه و مردان بیان می شود. برای طراحی دکوراسیون اینگونه فروشگاه ها بهتر است به این نکته توجه نمایید که دکوراسیون باید به گونه ایی باشد که انواع پوشاک نمایش خوبی داشته باشند و به راحتی طرح و مدل آنها قابل رویت باشد و همچنین فضای دسترسی مشتری نیز فراهم آمده باشد تا موجب رضایت مشتری و همچنین خرید مناسب وی شود.

اینکه شما سعی در جذب مشتریان جوان دارید یا افراد میانسال در نوع طراحی تاثیر زیادی دارد. نمای داخلی مغازه و فروشگاه علاوه بر اینکه باید مقاوم و ماندگار باشد، بسیار مهم است که جذابیت و زیبایی بالایی نیز داشته باشد تا باعث ایجاد فضایی گرم و جذب مشتری شود. به این صورت که باید یک سر آن ها را به میله گره بزنید و سر دیگر را رها کنید؛ گره را زیاد محکم نزنید که هم چروک نشوند و هم اینکه به هنگام تحویل آن به مشتری به راحتی آن را باز کنید. همچنین می توانید خریدهای خود را اینترنتی انجام دهید و خریدی ایمن را تجربه کنید.

می توانید با استفاده از گیاهان یا استفاده از یک رنگ یا نورپردازی خاص ورودی مغازه تان را شاخص کنید تا حس دعوت شوندگی از سوی مشتریانتان دریافت شود. علاوه بر این در صورتی که روی دیوارها قسمتی را برای نشیمن درست کنید و در واقع نوعی نیمکت روی دیوار تعبیه کنید، هم از فضا استفاده بهینه صورت می گیرد و هم ایده ای خوب و کاربردی برای طراحی داخلی باغ مغازه خواهد بود. طراحی داخلی باید به گونه ای انجام شود که مشتریان بتوانند به راحتی انجام بگیرد. شما باید متناسب با نوع محصولاتی که در مغازه به فروش میرسانید؛ این طراحی را انجام دهید. اگر دوست دارید محصولات خود را با توجه به مد روز در معرض دید مشتریان قرار دهید، می توانید از این طراحی استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که افراد از ویترین های شما بدون جلب توجه عبور نمی کنند. در این قسمت به بررسی نکاتی جالب و کاربردی در طراحی دکوراسیون فروشگاه می پردازیم که رعایت هر یک از این اصول تاثیر بسزایی در میزان جلب رضایت مشتری و در نهایت خرید او دارد. دکوراسیون دیوار مغازه و در واقع محوطه ای که برای ورود به ساختمان ابتدا وارد آن می شوید، بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از آجر نما برای مغازه و فروشگاه، به علت کیفیت بالای آجر و مقاومت خوب این عنصر در برابر فشار، ضربه و تغییرات دمایی و همچنین ماندگاری بالای آن بسیار رونق داشته است. در ضمن استفاده از کفپوش های چوبی و یا سنگ می تواند گزینه مناسبی برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی باشد. دکوراسیون مغازه شامل طراحی سقف و قفسه بندی و نورپردازی و کفپوش و کاغذ دیواری و ویترین و… هرکسی که قصد طراحی داخلی مغازه را دارد، باید از قانون صحیح آن نیز آگاه باشد. اما نکتهای که در این موقعیت حائز اهمیت است این است که طراحی نمای ین طور مغازه ها کار هرکسی نیست. از آجر نما نسوز علاوه بر صنعت ساختمان و طراحی داخلی آن، در طراحی فضای های کوچک تر نیز استفاده می شود. استفاده از منابع آنلاین و مجلات دکوراسیون داخلی نیز می تواند به شما در رسیدن به این مهم کمک کند.

بعد از طراحی ویترین مغازه بوتیک که پل ارتباطی بین مغازه و نمای بیرون از مغازه است نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بوتیک می رسد که با طراحی دکوراسیون بوتیک زیبا و ایده آل می توانید مشتری بیشتری داشته باشید. در اغلب بوتیک های مردانه علاوه بر انواع لباس، کفش و سایر ملزومات مورد نیاز آقایان نیز به فروش می رسد، بر همین اساس لازم است برای طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک دقت زیادی شود و فضایی را ایجاد نمایید که از هر لحاظ مناسب و ایده آل باشد. برای یک مغازه و فروشگاه یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه داشت انتخاب دکوراسیون زیبا است. با رعایت این موارد قطعاً میزان فروش بالا خواهد رفت زیرا مشتری به خوبی به تمامی وسیلهها دسترسی خواهد داشت که در این صورت تمامی پوشاک و وسایل مورد نیاز خود را تهیه میکند. همگی در دکوراسیون مغازه تاثیر چشمگیری خواهد داشت. اصولی که در اینجا به عنوان نکات طلایی طراحی دکور مغازه پوشاک بیان خواهیم کرد حاصل سال ها تجربه و اجرای پروژه موفق است که توسط بهترین طراح دکوراسیون داخلی ایده پردازی شده است. در عرصه طراحی دکوراسیون مغازه ابتدا باید وسایلی که اساسی و مهم هستند را در ویترین یا جایی که خلوت است قرار بدهید تا در معرض دید قرار بگیرند.