دستگاه صنعت بسته بندی

مفهوم منحصر به فردی که با کسب و کار شما مرتبط باشد. ترکیب این رنگ با سبک وینتِیج، علاوه بر قدرتمندی، قدمت و ریشهدار بودن برندتان را به خوبی نشان میدهد. این سبک به اسکومورفیسم معروف است. حتی بعضی از لوگوهای برندهای معروف سالهای سال است که تغییر نکردهاند (مثل لوگوی تمساح لاکوست یا لوگوی ۲ حرف C برند Chanel). لوگوهای قبلی طراح و هویت های شرکتی را که در آن لوگو و آرم طراحی کرده اند را در نظر بگیرید. بدانید که بازار هدف مورد نظرتان از نظر فرهنگی طالب چه چیزهایی است، و هرگونه معانی فرهنگی از رنگی که میخواهید انتخاب کنید را بدانید. بخش مهمی از سوالات به صورت رایگان است و نیازی نیست هزینه ای برای دانلود آن صرف کنید. امیدواریم مقاله آموزش رایگان ساخت لوگو ساده و حرفه ای با فتوشاپ لذت برده باشید. با اینکه فونتهای کلاسیک انعطاف پذیری بالایی دارند و میتوانند با تمامی انواع لوگو به کار برده شوند، ترکیب آنها با سبکهای کلاسیک و وینتِیج سازگاری بیشتری دارد.

نمونه طراحی بسته بندی با فتوشاپ

انتخاب رنگهای سهگانه برای لوگو، انتخابی جسورانه و تاثیرگذار است. یک لوگوی تاثیرگذار جلوهای حرفهای و یکپارچه دارد. ترکیب رنگهای مکمل در طراحی لوگو، جلوهای پویا به آن میبخشد. یعنی اینکه باید از رنگهای رسمیتر استفاده کنید. برای کمترشدن هزینهها هم میتوانید محصولات را عمده تهیه کنید. این چند حرف میتوانند کوتاه شده نام اصلی شرکت یا نام اصلیای باشد که معنا خاصی ندارد و تنها چند حرف در کنار هم دارد. در لیست بالا از هشت شرکت برتر طراحی لوگو حرفه ای آورده شده است.

نمونه طراحی بسته بندی به انگلیسی لوگوی برندتان را ساده و قابل فهم انتخاب کنید. یکی از نکات مفید در طراحی لوگو که باید رعایت شود این است که باید آن را به یاد ماندنی کنید. طراحی عالی آرم نیاز به ترکیبی پیچیده از مهارت های طراحی، خلاقیت و به روز بودن دارد. لوگوهای پیچیده درک نمیشوند، پس در ذهن ماندگار نیستند و فراموش میشوند. ابتدا سایر لوگوهای اطراف خود را بررسی کنید. نکته مهمی که در همان ابتدا به آن اشاره کردیم این هست که شما بتوانید طرح دو بعدی که در حال طراحی آن هستید را بصورت سه بعدی تصور کنید، چون بیشتر نرم افزارهای طراحی برای تولید تصاویر دوبعدی ساخته شده اند هرچند می توانید افزونه ها یا برنامه های مختلفی را بیابید که می توانند در این بخش به شما کمک کند. در ادامه ۱۳ تا از بهترین سایتهای طراحی لوگو رایگان را به شما عزیزان معرفی میکنیم که در برخی از این سایتها میتوانید لوگوی خودتان را به صورت کاملا رایگان طراحی کنید، اما برای دانلود آن باید مقداری هزینه بپردازید، همچنین در برخی از این سایتها میتوانید طرح نهایی را به سادگی و کاملا رایگان دانلود کنید.

بهعنوان مثال، بسته بندی و طراحی محصولی که بهصورت آنلاین فروخته میشود باید بسیار فشرده و محکم باشد تا در برابر حمل و نقل مقاومت کند. با وجود مقاومت نسبی آن تخم مرغ محصولی بسیار شکننده است. کتاب “موادشناسی و تکنیک های چاپ در بسته بندی”، در جهت پوشش دهی این بخش از اطلاعات برای طراحان صنعتی تدوین گردیده است و در این راستا، ضمن معرفی کاربردی مزایا و محدودیت های تکنیک های مختلف چاپ های متداول در داخل کشور برای اجرایی نمودن طرح های بسته بندی، و بیان الزاماتی که لازم است جهت حفظ کیفیت اجرای طراحی گرافیک در طرح نهایی لحاظ گردند، به ارائه طیف گسترده ای از نمونه های واقعی بسته بندی و تعیین نوع مواد و چاپ و عملیات تکمیلی آنها پرداخته که این نمونه ها می توانند به عنوان نمونه های راهنما، در طراحی بسته بندی های پلاستیکی، فلزی، شیشه ای، کاغذی، مقوایی، چندلایه، تتراپک، دوی پک، ساشه، پاچ، مواد غذایی، ادکلن، آرایشی و بهداشتی با تکنیک های افست، فلکسوگرافی، روتوگراوور، سیلک اسکرین، پدپرینتیگ، ضدجعل و غیره مورد استفاده واقع گردند.

چاپ و بستهبندی کارتن در انواع طرحهای مختلف میباشد که میتوان بر اساس سلیقه و نظر مشتری آنان را تغییر داد. در تمامی مراحل ارزیابی از بالا به مساله نگاه کنید و ابعاد جامعتری از مساله را در نظر بگیرید. ارزیابی طرح اولیه احتمالا یکی از سختترین مراحل طراحی لوگو است. همچنین در پایان مقاله من خوام چند تا نکته در خصوص طراحی لوگو به شما بگم که امیدوارم در طی مراحل طراحی لوگو به شما کمک کنه. این محصولات با توجه به ضخامت کمی که دارند از استحکام و انعطاف بسیار بالایی برخوردار می باشند، تعداد رشته ها باعث مقاومت بیشتر این کالاها می گردد و کاربرد آنها متفاوت است، بر اساس مغزی این محصولات این کاربردها بررسی می شوند برای تولید این محصولات از پول فولاد و کنف استفاده می شود، هر دو جنس این محصولات دارای استفاده زیادی هستند، بهترین نوع این محصولات به صورت فولادی بوده و دارای طول عمر زیادی هستند، البته انواع تقلبی این محصولات در بازار وجود دارد ولی هنگام خرید این کالاها باید دقت کنید که نوع اصلی و درجه یک را خریداری نمایید.

نمونه طراحی بسته بندی و جعبه

همان طور که در ابتدای مقاله گفتیم نرم افزار فتوشاپ قابلیت های دیگری دارد و بهتر است برای ساخت لوگو حرفه ای از نرم افزار های ایلوستریتور و کورل طراحی لوگو استفاده کنید. یکی از آن­ها را انتخاب کنید و به سلیقه خود شخصی­سازی نمایید. بازخوردهایی که شفاف و شامل جزئیات باشند، به طراح کمک میکنند که درک درستی از سلیقه و انتظارات شما داشته باشند ممکن است شعاری به نظر برسد اما حقیقت است: بهترین طراح زمانی خلق میشود که شما و طراحتان درکنار هم کار کنید.

نمونه طراحی بسته بندی صنعتی

5. آیا ماندکار است یا به زودی نیاز به بازطراحی و تغییر آن خواهید داشت؟ شما یک دندانپزشک هستید، آیا حتما باید از تصویر یک دندان در لوگوی خود استفاده کنید؟ برای مخاطب هدف جذاب است: مخاطب هدفتان را بشناسید و از دریچهی چشم او به لوگو نگاه کنید. همانطور که از نام این فونتها پیداست، به صورت نمایشی طراحی شدهاند و بسیار چشمگیر هستند. اگر میخواهید لوگوی شما هارمونی طیفهای مختلف یک رنگ را در خود داشتهباشد، این دسته از رنگها در کنار هم تاثیر فوقالعادهای بر مخاطب میگذارند. گاه نقش و نگاره های تاریخی یا فرهنگی یک ملت که در گذشته بسیار محبوب بوده و امروزه کمتر اثری از آن دیده می شود می تواند برای مخاطب قابل توجه باشد.

نوع محصول می تواند خوراکی مانند زعفران، خشکبار، صنایع دستی و یا زیور آلات باشد. امروزه صنایع بسته بندی تبدیل به یک تکنولوژی قدرتمند شده است. در این مقاله می خواهیم به معرفی پالت، کاربرد و فواید آن در صنایع غذایی بپردازیم. یک نشان حرفه ای باید به گونه ای طراحی شود که در راستای برنامه های افزایش درآمد بوده و در ذهن مخاطب ماندگار باشد. هویت برند را منعکس میکند: زمانی که مخاطب لوگوی شما را میبیند، باید بتواند ارتباط آن را با برندتان کشف کند. اینکار باعث می شود اصل جنس و نوع محصول برای مخاطب خوشایند تر باشد. در صورت بروز هرگونه اختلاف بین طرفین این قرارداد موضوع از طریق حکمیت حل و فصل می گردد و آخرین حکم مرضی الطرفین در این قرارداد مراجع ذیصلاح قانونی می باشد . خب نوبت به طراحی سومین و آخرین لوگو رسید. ساده است: ساده بودن دو ویژگی کلیدی لوگو را پوشش میدهد: قابل فهم و به یاد ماندنی بودن!

ویژگی های هر بسته بندی با توجه به نوع محصولی که برای آن جعبه طراحی میکنیم متفاوت است. عوامل مختلفی در انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب دخیل هستند. سوالات طبقه بندی شده که فضایی مناسب برای پاسخگویی به سوالات و یادگیری ایجاد می کند. در دنیای امروز که تنوع بسیار بالایی در انواع طراحی بسته بندی در قفسه های فروشگاه ها وجود داره، ناخودآگاه طراحی بسته بندی مینیمال بخاطر سادگی و زیبایی افراد بیشتری رو به سمت خودش جذب میکنه و این همون هدف طراحی گرافیک در طراحی بسته بندی هست. به مقایسه بهترین راههای طراحی لوگو نگاهی بیاندازید.

تأکید بر بازیافت بزرگترین مؤلفه های اولیه یک بسته بندی متمرکز شده است: فولاد ، آلومینیوم ، مقالات ، پلاستیک ، و غیره. چگونه لوگو یا لوگوهای اولیه را ارزیابی کنید؟ سفید: لوگوهای مدرن و ساده میتوانند به مقدار زیادی رنگ سفید را در خود داشتهباشند. این فونتها به توانایی و پتانسیل بالایی که در نمایش شخصیت برند دارند، مشهورند. مهم تر از زیبایی این است که بتوانید لوگوی خود را در شرکت به نمایش بگذارید. چه ظاهری داشتهباشند. حالا کسب و کار شما آمادهی نمایش چهرهی جدید یک برند است.

ولی در عین حال هزینه ساخت و تولید آن بسیار اندک است و می تواند به عنوان یک لایه اضافی برای محافظت از محصولات بسته بندی مورد استفاده قرار گیرد. محتویات درون آن هیچ تفاوتی با سایر آب ها ندارد، اما بسته بندی عجیب و متنوع آن باعث می شود که توجه خریدار به آن جلب بشود. تجزیه و تحلیل این موارد شما را قادر میسازد تا دریابید که کدام بخش از کاتالوگ شما بیشترین توجه را به خود جلب میکند و کدام بخشها عملکرد ضعیفی داشته و نیاز به بهبود دارند. هر چقدر اطلاعات جامعتری در اختیار او قرار دهید، به او این فرصت را میدهید که لوگوی منحصر به فرد تری را برایتان طراحی کند. پس وقت آن رسیده که تمامی اطلاعات برند خود و ایدههایی را که برای لوگو دارید، با یک متخصص در میان بگذارید. ست شدن این رنگ خنثی با رنگهای دیگر آن را به یک گزینهی کاربردی تبدیل کردهاست.

با توجه به تجربه کاری 19 ساله در زمینه طراحی کارتن طراحی جعبه چاپ کارتن و طراحی بسته بندی بیش از 1000 نمونه طراحی در این زمینه بهترین نتیجه را برای شما با مناسب ترین هزینه ها مهیا خواهد کرد. این نرم افزار مناسب کسانی است که طرح های دستی را به طرح های گرافیکی ترجیح می دهند و طراحی با قلم و خودکار برایشان لذت بخش تر است. سبز: سبز به شدت انعطافپذیر است و واقعا برای هر برندی مناسب است. به یاد داشته باشید که تبلیغات خود را در روزنامه ها، مجلات، اعلامیه ها و غیره تبلیغ کنید. در طراحی بسته بندی حبوبات مانند هر نوع طراحی بسته بندی دیگر نکاتی وجود دارد که باید رعایت شوند از جمله جنس بسته بندی، چگونگی طراحی و رنگ بندی، نوع تبلیغات پشت پرده یک محصول و غیره. جعبه بسته بندی مقوایی پشت طوسی (Grey Back Box) : این نوع جعبه بسته بندی ها از مقوای پشت طوسی تولید می گردند.

نمونه طراحی لوگو نوشتاری

این برند نیز از رنگ های روشن و جذابی مانند صورتی ، سفید و نقره ای به عنوان پس زمینه و تایپوگرافی بهره برده است. بسته بندی مواد غذایی باید قابل اعتماد باشد.قابلیت اعتماد نشان دهنده نظر مثبت مصرف کننده نسبت به سخت محصول است. باعث میشود منحصربفرد به نظر برسید. اگر هم جعبه محصول کوچک باشد کوچکترین ضربه و فشاری که به جعبه وارد شود کالای داخل آن را خراب میکند. سیستم نمایشگر در داخل هر طبقه از نوع دات ماتریکس با رنگ آبی می باشد . هنگامی که رقبای مشتریان شما همگی از یک سبک تایپوگرافی خاص با همان رنگ و نمادی که در سمت چپ نام تجاری قرار دارد استفاده میکنند شما باید کاری متفاوت انجام دهید. یک لوگوی سفید-مشکی در سبک ساده و مینیمال میتواند به خوبی این حس را منتقل کند. خیلی از افراد به این مورد اصلا توجه نمیکنند و خیلی ساده از آن میگذرند.

نمونه طراحی بسته بندی ادویه جات خانگی

خدمات: از دیدگاه خدمات، تجارت الکترونیکی ابزاری است که در جهت اهداف دولتها، مؤسسات، مصرف کنندگان و مدیران عمل کرده، هزینه های خدمات را کاهش داده و در عین حال کیفیت خدمات به مشتریان را افزایش داده و زمان تحویل آن را تسریع می کند. حالا برای تکمیل لوگو به انتخاب یک فونت درست نیاز دارید. به عنوان مثال، هدر در وب سایت شما و تصویر نمایه در حساب های رسانه های اجتماعی شما ممکن است به اندازه های بسیار متفاوتی نیاز داشته باشد. یک حساب سرگرم کننده است که میتوانید در آن بسیاری از لوگو هایی که توسط افراد آماتور و حرفه ای طراحی شده اند را مشاهده کنید.بیشتر پست های این صفحه حول محور مفهوم آرم ها میچرخد.بنابر این میتوانید درباره چگونگی طراحی لوگو اطلاعات بیشتری کسب کنید. ۱ – طرفین ملزم شدند که تمام سرمایه و سود مربوط به این مشارکت را در حساب شماره …

سارا دستمالچیان

همچنین بعضی از محصولات شرکت لگو با تمهایی از قبیل بتمن، جنگ ستارگان و ایندیانا جونز به بازار ارائه شدهاند. هر چقدر ارتباط مفهومی لوگو و برند بیشتر و جالبتر باشد، به شکل قویتری در ذهن مخاطب ثبت میشود. 4. آیا متناسب با مخاطب هدفتان طراحی شده و برای او جذاب است؟ آیا لوگوی شما قابلیت چاپ بر روی تمامی آنها را در ابعاد دلخواه دارد؟ زیباترین لوگوها هم اگر قابلیت چاپ در ابعاد یک کارت ویزیت کوچک را نداشته باشند، بی ارزش میشوند. استفاده از جنس نامرغوب و چاپ جعبه بی کیفیت باعث می شود، علاوه بر اینکه می تواند روی کیفیت نهایی تاثیر منفی بگذارد، بلکه روی تصمیم خریدار هم اثرگذار خواهد بود.

نمونه طراحی بسته بندی در ایلوستریتور