دستگاه ایکس ری حافظ 7 گیت مترو، گیت مترویی، کارتخوان مترو، سيستم جمع آوری خودکار کرايه AFC، سیستم های کنترل تردد، حفاظتی هوشمند، تاسیسات و تهویه، afc مترو، گیت تردد | zoomfing

در مواقعی که اندازه ، حجم و میزان فلز به کار رفته در اجسام مورد بررسی مهم است ضریب تشخیص دستگاه ایکس ری X ray بسیار قابل توجه قرار میگیرد. به طور کلی قابلیت شناسایی و اسکن کالا و نوع آن ها در حالتی که با یک سطح فلزی پوشیده شده است را ضریب نفوذ در فلز میگویند. دستگاه ایکس ری 6040 علاوه بر کاربری در فرودگاه ، در کلیه اماکن عمومی و نهادهای امنیتی همچون ادارات، دادگاه، خطوط مرزی و محل برگزاری مراسم‌های مهم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما می‌توانید با ورود به مقاله 6 نکته مهم برای خرید دستگاه ایکس ری ، اطلاعات مفیدی در این باره کسب کنید.

  • ساخت شرکت دانش بنیان فیدار آروند سپاهان تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در بندرعباس…
  • در برخی دیگر از نمونه های دستگاه های ایکس ری، مهمات و اسلحه های فلزی به رنگ سیاه نمایش داده می شوند.
  • البته لازم به ذکر است که عده ای این تکنولوژی را خلاف حقوق بشر میشمارند مخصوصا در مورد هایی خاص که باید این تصویر برداری ایکس ری X ray از بدن انسان صورت بگیرد.
  • یک مدار کامپیوتری پیک‌آپ‌های دو آشکارساز را برای نمایش بهتر اجسام کم انرژی، مانند بیشتر مواد ارگانیک، مقایسه می‌کند.
  • از دستگاه ایکس ری مواد غذایی برای بررسی آلودگی مواد غذایی و تشخیص موادی مانند فلزات، شیشه، سنگ، پلاستیک و … در آنها استفاده می‌شود.

فروشگاه آنلاین ثانی تن با هدف رونق تولید داخلی، ارتقاء جایگاه تولید تجهیزات داخلی در سطح منطقه و بهره مندی از دانش جوانان ایرانی شروع به تولید محصولات حفاظتی، امنیتی، و کنترل تردد کرده است. بهتر هست قبل از انتخاب دستگاه ایکسی ری مناسب شرکتتون با مشاوران ما در واحد فروش صحبت کنید. سیستم های بازرسی ایکس ری عرضه شده توسط آگسا دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش هستند. از طرفی دستگاه های بازرسی ایکس ری به دسته های نفر رو، بازرسی بار و بازرسی خودرویی تقسیم بندی می‌شوند. همچنین قابلیت تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره با اعلام هشدار صوتی و تصویری، قابلیت اتصال به شبکه جهت بازبینی تصاویر همزمان توسط بازرسان دیگر و توانایی منحصر به فرد در شناسایی مواد داخل محفظه های فلزی و… از دیگر مزیت های این دستگاه است. دهانه تونل این دستگاه برای بازرسی اجسام کوچک و متوسط مانند چمدان و کیف دستی مناسب است.

دستگاه ایکس ری چه چیزی را نشان می دهد و چه چیزی را نشان نمی دهد ؟

دستگاه ایکس ری کامیونی در محل ورودی گمرک‌ها، مرزها، ‌تأسیسات نظامی و … مورد بهره برداری قرار می‌گیرند. بررسی انسانی در این محل ها نیازمند وقت و تعداد نیروی بسیار است، از طرفی این بررسی‌ها دقیق نیست و ممکن است نتواند موارد مشکوک را پیدا کند. به همین دلیل از این دستگاه‌ها با هدف اسکن وسایل نقلیه در حال عبور و بار آن‌ها استفاده می‌شود. دستگاه ایکس ری کامیونی توانایی اسکن وسایل در حال حرکت با سرعت تا 40 کیلومتر را دارد. این سامانه با ساختاری قدرتمند با استفاده از دو مولد ایکس برای نمایش تصاویر از دو زاویه مختلف برای بررسی دقیق تر محموله‌ها، ابعاد بهینه و وزن مناسب نسبت به ابعاد دستگاه ساخته و تولید شده است. قیمت دستگاه های بازرسی ایکس ری با توجه به دقت تصویربرداری، ضریب نفوذ، جهت های اسکن و… متغیر است.

دستگاه ایکس ری حافظ 7 گیت مترو، گیت مترویی، کارتخوان مترو، سيستم جمع آوری خودکار کرايه AFC، سیستم های کنترل تردد، حفاظتی هوشمند، تاسیسات و تهویه، afc مترو، گیت تردد | zoomfing

همچنین تعداد محدودی انواع برد دستگاه بازرسی ایکس ری هایمن آلمان و گیت وی فلزیاب METOR 300 RAPISCAN با قیمت مناسب بفروش می رسد . سیستم های بازرسی بار ایکس ری دستگاه هایی هستند که با استفاده از اشعه ایکس اقدام به بازرسی کیف های دستی ، چمدانی ها ، و … میکنند و در نهایت منجر به شناسایی موارد مشکوک مانند سلاح گرم ، سلاح سرد ، مایعات ، چاقو ، مواد سمی ، بمب، مواد سمی ، مهمات و سایر اشیاء خطرناک میشود .

در ساختار این دستگاه برای اسکن محتویات بسته‌ها از یک منبع تابش اشعه X که در زیر نوار نقاله تعبیه شده است استفاده شده است. بر اساس نوع بسته مورد نظر شما بسته توسط نوار نقاله به درون تونل دستگاه هدایت می‌شود و پس از ورود بسته به تونل، منبع تولید کننده اشعه شروع به تاباندن اشعه X به بسته می‌کند. بخشی از اشعه‌های X از اجسام درون بسته عبور کرده و به دیودهایی که در سطح بالایی تونل قرار دارند می‌رسند و بخشی نیز توسط اجسام جذب می‌شوند.

تامین انواع تجهیزات بازرسی ایکس ری