دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

در صنعت کانال سازی کولر هر ساله دریچه کولر آبی جدید تولید و به بازار عرضه می شود. این مهم بخاطر تقاضای هر ساله ی مردم افزایش چشم گیری داشته است. به دلیل رشد و پیشرفت صنعت ساختمان سازی تولید دریچه کولر آبی جدید نیز هر ساله رو به افزایش است. ویژگی های دریچه کولر می بایست با استانداردهای روز مطابقت داشته باشد.

موسسه فنی مهندسی مشایخیبا تولیددریچه های استیلدر اصفهان صفحه ای جدید در صنعت تولید گشوده است. کولر گازی به کولری گفته می‌شود که برای تولید سرما از تبدیل گاز به مایع و مایع به گاز استفاده می‌کند. که این مدل از کولر را شخصی به نام ویلیس کریر در سال ۱۹۰۲ اولین کولر گازی را اختراع کرد. دريچه هاي كولر شركت سني پلاستيك با تنوع در تمامي سايزها و آسودگي در حركت دادن پره ها و نصب آسان انتخاب را براي شما آسوده مي كند.

به صورت کلی قیمت دریچه های آهنی یا همان گالوانیزه نسبت به دریچه های آلومینیومی ارزان تر می باشد. در هنگام قیمت گذاری بر روی دریچه هوا ابعاد (طول و عرض) و ضخامت ورق بکار رفته در محصول نیز تأثیر گذار است. ضخامت ورق دریچه کولر در شرکت صنعتی رحمتی استاندارد و با ضخامت 1 میل می باشد. این نوع محصول به دلیل متریال آن، قیمت کم تری نسبت به سایر کالاها دارد.

از این رو می توان گفت کاربرد دریچه کولر اسلوت در مکان هایی است که ما نیاز به ایجاد هوای یکدست داریم. شرکت تهران دما برای جلوگیری از ورود هوای سرد از دریچه کولر به محیط ها ارائه ی راهکار نموده است. افراد در محیط ها به منظور انجام اینکار می بایست ابتدا دمپر روی دریچه کولر را کاملا ببندند. برای جلوگیری از ورود هوای 20 درصد باقیمانده روی دریچه کولرها را با مقوا و درپوش مخصوص می بندیم. بدین ترتیب دیگر هیچ هوایی به درون محیط مان نفوذ نخواهد کرد. کاربرد این دریچه کولر در زمان هایی است که از دستگاه های داکت اسپیلت و زیر فن کوئلی استفاده می گردد.

ویژگی های دریچه آهنی

دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

ساختار چند منظوره ی آن که از پره های عمودی در جلو و پره های افقی در پشت تشکیل شده، باعث شده این این محصول از قدیم مورد توجه کاربران و کارفرمایان باشد. سیستم هوارسانی از دو بخش مجزا قطعات داخلی و بیرونی کانال هوا تقسیم شده است. دریچه هوا در بخش نهایی کار وظیفه دریافت هوا از سایر بخش‌ها را داشته و باید بر اساس مدل تعبیه شده به پخش جریان هوا در محیط داخلی بپردازد. کیفیت ابزار ساختمانی در بازار مصرف متفاوت بوده و هر کدام از آلیاژهای به‌کار رفته در سیستم هوارسانی امکان خردگی و فرسایش در فضاهای خاص را خواهند داشت. در این بین دریچه هوا پلاستیکی دارای توان مقاومتی بالایی در برابر انواع ضربه، فشار و خوردگی بوده و از انتخاب‌های بی‌چون و چرا معماران ساختمانی است. تهویه نظری با سابقه ی چندین ساله در صنعت ساخت انواع دریچه توزیع هوا ، انواع دریچه کولر جدید و کانالساری (کانال سازی) و دریچه فن کویل و … را تولید مینماید.

دریچه کولر پلاستیکی با عرض 25 سانتی متر

همچنین این نوع از دریچه‌ها قابلیت مسدود کردن هوا بصورت کامل را نیز دارا است. شاید دریچه‌هایی را دیده باشید که در آن‌ها امکان مسدود کردن هوا بصورت کامل وجود نداشته باشد و شما را دچار مشکل کند اما این نوع دریچه، این قابلیت را بصورت کامل دارد. همچنین لازم به ذکر است که گفته شود، این دریچه‌ها دارای قالب پروفیل آلومینیومی هستند، همچنین پره‌های آن‌ها نیز از همین جنس تهیه گشته است. اگر بخواهیم راجع به رنگ آن نیز اظهارنظر کنیم، می‌توان گفت که رنگ نهایی آن، کوره‌ای است.

در نسخه‌های اولیه این دریچه از پره‌ها ثابت جهت پخش هوای خنک بهره برده می‌شد. اما در صورتی که ساکن منطقه آب و هوایی خشک هستید؛ با نصب این دریچه در قسمت پایانی سیستم خنک‌سازی هوا از کیفیت مناسب آن بهره‌مند شوید. هر چند با توجه به قیمت پایین این دریچه به نسبت دیگر انواع دریچه سیستم خنک‌سازی شاهد به‌کارگیری از آن توسط معماران ساختمانی در بناهای پیش فروش شده خواهید بود. در صورت عدم‌رضایت از کیفیت، زیبایی و کارایی هر کدام از دریچه‌ها امکان سفارش و تعویض آن‌ها نیز وجود دارد. قابلیت نصب دمپر در پشت این نوع از دریچه نیز وجود داشته و امکان استفاده از آن در سیستم گرمایش نیز وجود دارد.

  • دریچه کولرهای آلومینیومی به دلیل کیفیت متریال مصرفی و طول عمر بالایشان، نسبت به دریچه هوای آهنی قیمت بالاتری دارند.
  • می توان دریچه های هوای کولری را براساس خواست و نیاز مشتری با رنگ کاور کرد.
  • تنها یک تفاوت وجود دارد و آن وجود گریل در حاشیه و یا در وسط این محصول دریچه کولر است.
  • دریچه کولر با قابلیت های متفاوتی که دارند یکی از کاربردی ترین و پرمصرف ترین دریچه های تهویه هوا به شمار می روند.