خرید و قیمت دریچه کولر فلزی ترب

اما توجه کنید که این دریچه ها معمولا دارای لبه ها و زوایای تیزی هستند. پس، در هنگام نصب مراقب باشید که دست خود را نبرید و یا آن ها را نیندازید. اما مدل های زیادی نیز وجود دارند که از زیبایی خاصی بر خوردار هستند.

آیا ما محصولی می خواهیم که دارای رنگ بندی است؟ آیا عمر زیاد و مقاومت دریچه کولر برایمان اهمیت دارد؟ دریچه کولر چوبی دارای رنگ بندی های گوناگون است. دریچه کولر آلومینیومی تک رنگ بوده، اما دارای مقاومت و طول عمر بسیار زیادی است. دریچه کولر دمپردار پر مصرف ترین محصول در میان مردم می باشد. این محصول دارای ویژگی ها و کاربردهای متمایزی نسبت به سایر محصولات است. به کمک اهرمی که در کنار دریچه کولر دمپردار طراحی شده است، می توانیم پره های عقبی دریچه را به منظور هدایت هوای کولر به بالا و پایین تنظیم کنیم. یکی دیگر از ویژگی های عالی این مدل، بسته شدن کامل پره ها در زمستان می باشد.

افراد در محیط ها به منظور انجام اینکار می بایست ابتدا دمپر روی دریچه کولر را کاملا ببندند. برای جلوگیری از ورود هوای 20 درصد باقیمانده روی دریچه کولرها را با مقوا و درپوش مخصوص می بندیم. بدین ترتیب دیگر هیچ هوایی به درون محیط مان نفوذ نخواهد کرد. این مدل از دریچه های تنظیم هوا به وسیله ی کنترل از راه دور تنظیم می شوند.

دریچه کولر خطی کله قندی

دریچه کولر آهنی دارای دمپر بوده و پره های آن نیز مشابه نوع آلومینیومی آن به صورت افقی در پشت و عمودی در جلو قرار گرفته است. حرکت این پره ها به تغییر مسیر حرکت هوا در صورت لزوم کمک می کنند. دریچه آهنی می تواند هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی استفاده شود. ورق های آهنی مورد استفاده در تهیه آن حتما باید ضخیم باشد که از ایجاد هرگونه صدای اضافی و آلودگی صوتی جلوگیری کند. دریچه کولر آبی متجرکمحبوب ترین و پر مصرف ترین مدل در بازار است. این کالا در بیشتر مواقع برای محیط هایی که دستگاه آنها کولر آبیمی باشد، کاربرد دارد.

شرکت صنعتی رحمتی در زمانی بسیار کوتاه انواع دریچه کولر دیواری را با بهترین ‌کیفیت تولید و عرضه می نماید. این شرکت برای بالا بردن کیفیت محصولات خود و نیز افزایش طول عمر مفید دریچه تنظیم هوا از ورق با ضخامت مناسب استفاده می نماید. شرکت تهران دما برای تولید دریچه کولر از ورق با ضخامت 1 میل بهره می برد.

خرید و قیمت دریچه کولر فلزی ترب

با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری نموده و سوالات خود را در بخش (پرسش و پاسخ) مطرح نمایید. در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه نظر درباره کالا ارائه اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است. از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارائه اطلاعات شخصی خود مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.

دریچه بازدید با قفل زیمنس

طریقه نصب این هولدر به این صورت است که ابتدا موبایل خود را به نگهدارنده متصل می‌کنید و سپس هولدر را بر روی دریچه کولر تنظیم و نصب می کنید. با انجام این کار، می‌توانید با دیدی کاملا مستقیم، هم به رانندگی خود ادامه دهید و هم از موبایل خود استفاده کنید. برای محاسبه خلاصی دریچه ها ی کولری ابعاد داخل کانال یکی از مهمترین عوامل موثر برای در نظر گرفتن خلاصی می باشد. با توجه به اینکه فریم قاب قابل تغییر می باشد بهترین گزینه یا خلاصی برای دریچه های کولر از نیم سانت تا یک و نیم سانتی متر می باشد. دریچه ی کولر چهار طرفه هم در سقف های معمولی و هم در سقف های تایلی قابل نصب هستند. اگر هوای وارده در این دریچه از یک کانال یا دهانه باشد نیازی به نصب دمپر در قسمت پشت آن نیست.

دریچه کولر آهنی (گالوانیزه)

کاربرد جای پیچ دریچه دریچه کولری کولر چیست؟ جای پیچ دریچه کولرها برای استفاده در هنگام نصب طراحی شده اند. پیچ ها نگهدارنده ی دریچه کولر بر روی دهانه ی کانال کولر هستند. پیچ ها درون جای پیچ دریچه هوا قرار گرفته و درون چهارچوب ها درج می شوند. تعداد جای پیچ ها برای دریچه کولرهای آبی دیواری 2 عدد می باشد. همچنین تعداد پیچ ها در دریچه های بزرگی مانند زیر فن کوئلی بیشتر می باشد. زمان مورد نیاز برای تولید دریچه کولر با توجه به عوامل مختلفی متفاوت می باشد.

  • نحوه ی پخش دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار بسیار خوب و زیاد است.
  • نیاز به تعمیر و یا سرویس دارند، بهترین محصول کاربردی، دریچه کولر زیر فن کوئلی دسترسی می باشد.
  • این نوع از دریچه کولر بهترین و مناسبترین محصول کاربردی برای استفاده در کانال هایی است که دهانه ی آن ها در سقف قرار دارد.

این محصول در متریال های آلومینیومی،آهنی،چوبی و پلاستیکی تولید می شود. هر یک از دریچه تنظیم هوای آلومینیومی میانگین 30 سال عمر مفید دارند. دریچه کولر درپوش دار پلاستیکی علاقه مندان زیادی در سراسر ایران دارد. این محصول در فصل زمستان با توجه به ویژگی ای که دارد مانع نفوذ سرما به داخل محیط می شود. دریچه کولر پلاستیکی در دو نوع بی دمپر و دمپردار تولید و عرضه می گردد.