خرید و فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز + بهترین قیمت + پشتیبانی فنی | ایران کاپ

با دستگاه های تولید لیوان کاغذی ایران لیوان می توانید هر روز با 12 ساعت کارکرد حدودا 30 هزار تعداد لیوان و در 24 ساعت تقریبا حدود 50 هزار تعداد تولید کنید. این دستگاه ها تماما خودکار بوده و توانایی کار به صورت 24 ساعته را دارند. روزمره 1 میلیون و پانصد هزار تومان منفعت برای شما می ماند و همچنین ماهانه بر مبنا میزان روزهای کارکردی که انجام داده اید ما بین 30 تا 40 میلیون تومان می شود. مواد اولیه استفاده شده در تشکیل لیوان کاغذی، کاغذ پلی اتیلن و کاغذ روکش دار از پلی اتیلن می باشد که این مواد اولیه در ایران توسط تعدادی از کارخانه های کاغذ سازی تولید می شود. این کاغذ های تولید شده در سایزها و ابعادهای گوناگون لیوان کاغذی ابتدا برش می دهند سپس مدل های متفاوت را روی آن ها چاپ می کنند به این کار معمولا استروک می گویند.

دستگاه لیوان کاغذی

همچنین برای جذابیت بیشتر می توانید این لیوان های را با طرح های مختلف چاپ نمایید. لیوان های کاغذی دو جداره، به علت ساختاری که دارند، در مصارف روزانه افراد بسیاری قرار می‌ گیرند. این لیوان های پرطرفدار، دو لایه ای بوده و مابین این لایه ها هوا قرار می گیرد. بنابراین، شما می توانید این دستگاه را در پارکینگ خانه، حیاط و … شما میتونید برای اگاهی از قیمت دستگاه با کارشناسان ما تماس بگیرید .

  • با راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی می توانید مطمئن باشید که درامد عالی و مناسب انتظارتان را می کشد.
  • یکی از مهم ترین مواردی که پیش از هر اقدامی در این زمینه توجه افراد را به خود جلب می کند، سود تولید لیوان کاغذی است که بنا بر شرایط و موارد خاصی متفاوت خواهد بود.
  • قابلیت تولید لیوان در اندازه های 3 تا 18 اونس حجمی (90 تا 550 سی سی).
  • ماده سازنده این لیوان همان طور از اسمش پیداست از کاغذ تولید می‌شود.
  • بعضی از آن ها کوچک هستند و جای زیادی را اشغال نمی کنند و می توان در یک کارگاه کوچک نیز آن را نصب کرد.

وارداتی بودن مواد اولیه، امکان تولید فقط یک نوع ظروف یکبار مصرف گیاهی با یک دستگاه ( برای هر ظرفی باید دستگاه جداگانه نصب کرد)، بالا بودن قیمت این ظروف نسبت به نوع پلیمری، در صنایع لبنی و بستنی نمی توان از این ظروف استفاده کرد. تولید لیوان کاغذی و چاپ روی لیوان به این صورت است که پس از انجام طراحی مورد نظر و تطابق طرح با قالب تیغ زنی،کار بر… لیوان های کاغذی به صورت تک جداره و دو جداره چاپ و تولید می شوند. لیوان های تک جداره برای استفاده عموم مردم تولید می شوند زیرا قیمت مناسبی داشته و مقرون به صرفه می باشند . کلیه دستگاه های تولید لیوان کاغذی نو و کارکرده توسط شرکت ایران لیوان ضمانت شده.این شرکت خدمات پس از فروش آن ها را تضمین مینماید.

دستگاه تولید نی آشامیدنی

خرید و فروش دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز + بهترین قیمت + پشتیبانی فنی | ایران کاپ چرا که فرآیند تولید لیوان های کاغذی، به شکلی است که آنها را در مقابل حرارت مقاوم می کند. به همین دلیل در اینجا صفر تا صد مراحل تولید لیوان کاغذی را بررسی می کنیم. زباله های ناشی از این ظروف می توانند آسیب جدی به محیط وارد کنند، پس بدون شک باید از ورود آن ها به محیط زیست به طور سرسختانه جلوگیری شود. راه دیگر برای حل این مسئله استفاده از لوازم یکبار مصرف کاغذی است که به طور کلی مشکل را از پایه و اساس حل می کند. دستگاه‌های تولید لیوان در یک ساعت قادر به تولید چند تا لیوان هستند؟ … عدد لیوان در ساعت می‌باشد و متناسب با ظرفیت تولیدی لیوان‌ها قیمت آن‌ها با هم فرق می‌کند … گروه دیگر از انواع تولید لیوان، لیوان‌های یک بار مصرف کاغذی می‌باشد. در دستگاه پرس ترموفرمینگ ظروف یکبارمصرف پلاستیکی از جنس پلاستیک پلی پروپیلن و پلی استایرن قابل تولید میباشد .

درآمد ماهانه 25 الی 35 میلیون

اغلب افرادی که می‌خواهند به پیک‌نیک دسته‌جمعی بروند، حمل لیوان‌های شیشه‌ای یا فلزی و شستشوی آن‌ها را دشوار می‌دانند؛ به همین دلیل ترجیح می‌دهند از لیوان‌های یک‌بار مصرف کاغذی استفاده کنند. جالب است بدانید، فرایند تولید این لیوان‌ها توسط یک دستگاه انجام می‌شود که حتی امروزه به شکل خانگی نیز به فروش می‌رسد تا برای افراد مختلف، حرفه ایجاد شود. مسئله مهمی که برای افراد، پیش از خرید این دستگاه مطرح است؛ قیمت و مشخصات دستگاه تولید لیوان کاغذی است. این دستگاه‌ها ابعاد و وزن متفاوتی دارند و بسته به شرکت تولیدکننده آن‌ها، ویژگی‌های متفاوتی دارند. با این‌حال، در اغلب این دستگاه‌ها چند مرحله اصلی برای تولید لیوان کاغذی وجود دارد که شامل تولید رول کاغذی، چاپ ماشینی، پرینت کاغذی، برش، فرم‌دهی به لیوان کاغذی، خنک کردن کاغذ و دریافت محصول نهایی است.