خرید شلوار زنانه مجلسی و اسپرت در فردوس انلاین | jaco-clothes

برای انتخاب و خرید این نوع لباس باید حتما به موضوعاتی مانند قواره، سایز، اندازه فاق، رنگ و جنس پارچه توجه بسیاری داشته باشید. هر فرد بسته به قد و استایل خود می تواند شلوار مد نظر خود را خریداری کند. شلوار زنانه قد 100، شلوار زنانه قد 90، شلوار زنانه قد 110 برای خانم های قد بلند و قد کوتاه عرضه می شوند.

http://cctvipcamera.ir

پارچه‌های مورداستفاده در دوخت شلوار رکابی اغلب کشسان و استرچ است. این شلوارها دقیقاً شبیه شلوارهای جذب هستند با این تفاوت که قسمت مچ‌ آن‌ها زیر پاشنه قرار می‌گیرد. جالب است بدانید که در ابتدا تنها ژیمناستیک کارها و شناگران از شلوار رکابی استفاده می‌کردند، اما با گذشت زمان این شلوارها موردتوجه دنیای مد قرار گرفت.

شلوار زنانه در کنار پارچه‌های متنوعی که دارد، طرح و رنگ‌های متنوعی را هم در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و می‌توانید از ست‌های جذابی برای انواع جلسات و دورهمی‌ها استفاده کنید. خرید از فروشگاه‌های آنلاین پوشاک هم این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین طرح و رنگ را انتخاب و در کنار سایر محصولات مقایسه هم انجام دهید. همچنین شلوارها معمولا قواره‌های متفاوتی دارند که به شلوار جذب، راسته، چسبان و آزاد تقسیم می‌شود. زمانی که شما نسبت به اندازه خود آگاهی داشته باشید به راحتی می‌توانید قواره مناسب آن را هم پیدا کنید. حال که برش‌های مختلف و نقش آن در انواع شلوار زنانه را شناختید، سراغ مدل‌های مختلف و معروف این شلوارها می‌رویم. یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های زمستانی در میان مدل‌های مختلف انواع شلوارهای زنانه پارچه‌های چرمی است.

شلوار فاستونی 075

این مدل مشابه شلوارک مردانه، برای استفاده در منزل است و حالت گشاد دارد. مدل های راحتی تابستانه، غالباً نخی هستند تا از مشکلاتی مثل عرق سوز شدن جلوگیری کنند. در ادامه به بررسی انواع شلوار و سرهمی مردانه، جنس و رنگ آن‌ها و معرفی برندهای معروف در این زمینه می‌پردازیم.

خرید جدیدترین مدل‌های شلوار مردانه

مجله خبری پوشاک ژاکو اینترنتی شلوار مردانه با کیفیت و با قیمت مناسب را فقط با چند کلیک در سارابارا تجربه کنید. در صورت عدم رضایت از جنس خریداری شده می توانید آن را طی 7 روز مرجوع فرمایید. برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد.

  • شلوارهای چرم، لوله‌تفنگی و لگ‌های ورزشی برخی از انواع شلوار زنانه دوخته‌شده با این برش هستند.
  • هر فرد بسته به قد و استایل خود می تواند شلوار مد نظر خود را خریداری کند.
  • در این برش قسمت کمر تا زانو کاملاً اندازه پا است و آن قسمت به پایین گشاد می‌شود.
  • برخی خانم ها به دنبال شلوار پارچه ای ترک اصل هستند چرا که شلوارهای پارچه ای برای حاضر شدن در مجالس رسمی مناسب تر هستند.