خرید تیشرت و پولوشرت مردانه با بهترین قیمت سله بن | jaco-clothes

، تیشرت فانتزیتقسیم بندی می شوند که مورد پسند انواع سلیقه ها در سنین مختلف می باشند. ایجاد طرح روی این نوع تیشرت ها به دو صورت چاپ روی تیشرت و گلدوزی روی تیشرت انجام می شود. تیشرت های ساده نیز مورد علاقه ی بسیاری از خانم ها بوده و در رنگ های مختلف در بازار عرضه می شوند. تیشرت ها از نظر قدی به سه مدل تیشرت کراپ، تیشرت لانگ و تیشرت معمولی تقسیم بندی می شوند. اگر بالا تنه ی باریک و لاغری دارید تیشرت کراپ یک گزینه مناسب برای شماست. در فروشگاه بیگ کارن بیشتر از ۴۰ مدل مختلف تیشرت موجود هست از جدید ترین مدل ها تا طرح های ساده تیشرت.

تیشرت یقه گرد مردانه Nika مدل 36180

، آستین رگلان، سرشانه افتاده، راه‌راه و بدون آستین برخی از مدل‌های متداول می‌باشند. دایان شاپ با تامین کنندگان به صورت مستقیم سر و کار دارد و حاشیه سود خود را کم در نظر می گیرد تا منصفانه ترین قیمت ها را در اختیارتان قرار دهد. تیشرت های فیلم و برنامه های تلویزیونی می توانند تصاویر بازیگران، آرم ها و نقل قول های خنده دار از فیلم یا برنامه تلویزیون را داشته باشد.

http://cctvipcamera.irلباس‌های مردانه بخصوص تی شرت و پلوشرت درسله بن چهارفصل هستند. در اینجا همیشه می‌توانید فرصت دیدن مجموعه‌ی متنوعی از تی‌شرت و پلوشرت شلوارک‌ های خنک تابستانی و بهاری یا هودی و پلیورهای گرم زمستانی و پاییزی را داشته باشید. همچنین شما می توانید با استفاده از شعب سله بن در سراسر ایران نیز به خرید پوشاک ارزان و با کیفیت و راحت بپردازید . همیشه اولویت سله بن در این بود که بتواند بهترین کیفیت پارچه و طراحی و با پایین ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد . اکسسوری و لباس های مردانه با کیفیت از جمله تی شرت ، پلوشرت سله بن مفتخر است که عضو بهترین و با کیفیت ترین تولید کنندگان می باشد . اگر می خواهید تیشرت مردانه بخرید، باید فروشگاهی را انتخاب کنید که تنوع محصولاتش زیاد باشد.

انواع طرح، رنگ و جنس تیشرت ها

اغلب پسران تیشرت را هنگام انجام کارهای روزمره یا بازی در خارج از منزل می پوشیدند و در نهایت پوشیدن تیشرت به عنوان لباس همه منظوره غیر رسمی به ایده ای همگانی تبدیل شد. در دوره رکود بزرگ، تیشرت لباس غالبی بود که در هنگام انجام کارهای مربوط به مزرعه یا مرتع ، و همچنین زمان های دیگری که حجب و حیا ایجاب می کرد که اندام تحتانی دیده نشود، پوشیده می شد. همگی برای رفع نیاز شما عزیزان طراحی و تولید می‌شوند تا با هر سلیقه و نیازی که داشته باشید، بتوانید به‌راحتی آن‌ها را تهیه و استفاده نمایید. پارچه‌های پنبه‌ای یا نخی در دو نوع دوخته می‌شوند؛ نوع یک‌ روی آن، برای استفاده در تابستان و نوع دوروی آن، جهت استفاده در زمستان تولید می‌شوند.

  • تیشرت های نخ پنبه را می توان جز پرفروش ترین و پرکاربرد ترین محصولات و لباس های راحتی دانست.
  • پولوشرت ها معمولا دارای یقه با چند دکمه هستند و معمولا در با پارچه جودون ساخته می شوند.
  • یک تیشرت شیک مردانه قابلیت هماهنگی با شلوار ورزشی، شلوار مجلسی یا لباس خانه را دارد.
  • تی‌شرت مردانه T-shirt یکی از پرمصرف‌ترین لباس‌های حال حاضر در تمام دنیا است.
  • امروزه پیراهن‌های یقه‌دار یا پولوشرت یک انتخاب محبوب برای هرکسی است که می‌خواهد ظاهری جذاب داشته باشد و سطح خاصی از کلاس و اعتبار را حفظ کند.

گرچه تاریخچه این مجله خبری پوشاک ژاکو نشان می‌دهد که این پوشینه، چندان هم قدیمی نیست. اما به دلیل استقبال روزافزون از این لباس در سراسر جهان، گویی هزاران سال است که انسان‌ها تی‌شرت را به‌عنوان یکی از اصلی ‌ترین لباس‌های خود می‌پوشند. مجموعه تک تیشرت ارائه محصولات با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو تمامی محصولات ارائه شده در سایت ، پیج اینستاگرام و فروشگاه تک تیشرت از محصولات با کیفیت می باشند. خدا را شاکریم که در طول این سالها توانستیم رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنیم. های مد روز که همیشه تازگی دارند و سن‌وسال نمی‌شناسند؛ تیشرت‌ها و پولوشرت ها هستند.

تی‌شرت اکو