خرید تیشرت آستین کوتاه و بلند و تی شرت لانگ مردانه بابی مد | jaco-clothes

با شنیدن نام تیشرت همه ی ما یک استایل راحت و غیر رسمی در تابستان را به یاد می آوریم. این لباس ها به قدری متداول اند و سابقه استفاده از آن ها چنان طولانی است که تقریبا همه آن را می شناسند. در برچسب مراقبت اطلاعتی دیگر از جمله میزان ثبات رنگ، نحوه شستشو یا شیوه اتوکشی تیشرت هم ذکر می شود. پس اگر می خواهید اطلاعات خوبی در مورد تیشرتی که قرار است بخرید به دست آورید، به برچسب مراقبت آن توجه کنید. قیمت تیشرت تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله جنس پارچه، کیفیت دوخت، برند بودن تیشرت و در آخر انصاف فروشنده می باشد و هیچ وقت نباید کیفیت را فدای ارزانی کرد.

  • یکی از ملاک های اینکه یک تیشرت ساده باشد این است که تیشرت ساده بدون طرح باشد.
  • این لباس ها به قدری متداول اند و سابقه استفاده از آن ها چنان طولانی است که تقریبا همه آن را می شناسند.
  • بیانیه های سیاسی و اجتماعی که غالبا، از دهه اول قرن بست و یکم، بر روی تیشرت ها نشان داده می شوند.
  • تیشرت ها در ابتدا به عنوان لباس زیر دوخته می شدند، اما در حال حاضر اغلب به عنوان یک تکه لباس برای پوشش بالاتنه، پوشیده می شوند.
  • تیشرتی که برای ست مانتو پوشیده می شود باید تیشرت ساده دخترانه و ترجیحا یک تیشرت ساده سفید زنانه باشد.
تیشرت های نخ پنبه را می توان جز پرفروش ترین و پرکاربرد ترین محصولات و لباس های راحتی دانست. برای خرید تیشرت نخ پنبه زنانه می بایست به چند عامل دقت و توجه نمود. اول اینکه به توضیحات محصول در بخش توضیحات دقت نموده و مطالعه نمایید.

انواع تیشرت زنانه

پولوشرت‌ها علاوه بر قواره کلاسیک (آزاد) و جذب، یقه‌های مدل برگردان دارند و معمولا با دو یا سه دکمه بسته می‌شوند. تیشرت‌ها هم باتوجه‌به کاربرد گسترده و محبوبیت آن‌ها نیازی به توضیح اضافی ندارند. با این‌حال می‌توان گفت تیشرت‌ها در انواع آستین بلند و کوتاه و با انواع یقه‌های هفت و گرد راهی بازار می‌گردند.

http://cctvipcamera.ir

این تیشرت‌ها عموما سرشانه‌های افتاده دارند و آستین‌ها گاها تا پایین آرنج میرسند. ۳۳ اشتباه که مانع خوش‌ تیپی مردان | تیشرت با شلوار لی مردانه و … اگر شما علاقه مندید که بدانید اصولا تیشرت چیست یا چه فرقی با دیگر پوشاک دارد این مقاله را مطالعه کنید، زیرا از نکات جالبی از جمله ماهیت تیشرت، تاریخچه تیشرت و … مطلع خواهید شد.

تی شرت آستین کوتاه مردانه 27 مدل انیمه کد WN1039

کلمه “مجله خبری پوشاک ژاکوشرت” در دهه 1920 به یک واژه انگلیسی آمریکایی تبدیل شد و در فرهنگ لغت مریام وبستر قرار گرفت. تیشرت برگرفته شده از لباس زیر استفاده شده در قرن نوزدهم است که به صورت یکسره طراحی شده بود. ابتدا، لباس زیر یکسره به دو قسمت بالاتنه و پایین تنه تقسیم شد، به شکلی که قسمت بالاتنه به حد کافی بلند بود تا به زیر خط کمربند برسد.

تیشرت مردانه مدل I.M