خرید انواع شلوار زنانه ایواز پلاس | jaco-clothes

یعنی شما اگر الان شلوار دمپا بخرید می‌توانید حتی ۱۰ سال بعد هم آن را بپوشید و با کمک آن یک استایل شیک و زیبا داشته باشید. این مدل شلوار یکی از ساده‌ترین مدل‌های شلوارهای جذب و چسبان است. در دوخت این مدل‌ها سایزبندی بسیار اهمیت دارد؛ چراکه کاملاً به بدن می‌چسبند. اگر سایزبندی در دوخت این مدل‌ها رعایت نشود، شکل ظاهری شلوار زیبا به نظر نمی‌رسد. برش این شلوار به‌صورت مخروطی است که مقطع آن در بخش کمر شلوار قرار می‌گیرد.

قیمت شلوار مردانه – خر ید شلوار جین، کتان و پارچه ای مردانه (24 بهمن)

مجله خبری پوشاک ژاکوها از لحاظ اندازه فاق، گشادی، فیت و جنس پارچه دسته‌بندی‌های مختلفی دارند. برخی از مدل‌ها مناسب استایل و موقعیتی خاص و برخی مدل‌‌ها مناسب استفاده روزانه هستند. بعضی شلوار‌ها کمک به رفع عیوب اندامی می‌کنند و بعضی، عیب‌های پاهای شما را برجسته‌تر نشان می‌دهند.

http://cctvipcamera.ir

احتمالاً این سوال برای شما پیش می‌آید که تفاوت شلوار لگ با شلوار لوله تفنگی چیست؟ در جواب باید بگوییم که این دو شلوار بسیار شبیه هم به نظر می‌رسند و تنها مدل برش آن‌هاست که با یکدیگر تفاوت دارد. شلوارهای لوله‌تفنگی برشی مخروطی دارند و از زانو به بالا حالت جذب بودن آن‌ها اندکی کم می‌شود. برای طراحی الگو برش‌ها باید اندازه‌ها به‌درستی رعایت شود، به صورتی که شلوار بعد از دوخته شدن بر اساس این الگوها در هیچ قسمتی حالت چروک و کشیدگی نداشته باشد.

ورزشی

البته این پوشش تنها ویژه جلسات رسمی نیست و میتواند به صورت روزمره و یا به عنوان پوشش مورد استفاده برای کاربری روزانه در محل کار نیز انتخاب مناسبی باشد. تنها مورد مهم که در این میان تفاوت ایجاد میکند، فرم و نوع برش شلوار پارچه‌ای است که در دو نوع رگولار (کلاسیک) و اسلیم فیت موجود است. همانطور که قابل حدس است نوع اول که بیشتر در کت و شلوارهای مردانه رسمی و کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرد دارای نوع برش آزادتر بوده که کمی با فاصله از بدن می‌ایستد. اما نوع دوم، یعنی شلوار پارچه‌ای اسلیم فیت، که به صورت شلوار پارچه ای تک و یا کت شلوارهای اسلیم فیت عرضه میشود، کپ جذب‌تری داشته و برای افرادی که پوشاک اندامی‌‌تر را ترجیح میدهند، گزینه ایده‌آل میباشد. شلوارهای پارچه‌ای، مناسب استایل رسمی هستند حال فرقی ندارد چه مدلی باشند یا پارچه آن ها از کدام نوع باشد.

شلوار مردانه اسلش کمر و دمپا کش جین ذغالی زاپدار

خانم های قد بلند نیز می توانند با پوشیدن شلوار کوتاه استایل اسپرت خاص و متفاوت ایجاد کنند. برخی افراد تمایل به پوشیدن شلوارهای کمی بلندتر و برخی افراد تمایل به پوشیدن شلوارهای کمی کوتاه تر تمایل دارند. افراد با پوشیدن شلوارهای بلند تر تمایل به ریخته شدن شلوار روی کفش دارند. شما با هر سبک و سلیقه ای می توانید شلوار مدنظرتان را مطابق با نظر خود خریداری کنید.

  • معمولاً لایه داخلی برخی از شلوارهای چرم پشمی و برخی آستری است که گرمای این شلوارها را بیش‌تر می‌کند.
  • ما تلاش می‌کنیم جزو بهترین طراحان و تولیدکنندگان پوشاک روز برای بانوان خوش پوش ایرانی باشیم و با طراحی “تن پوشی همرنگ طبیعت” در تلاشیم که شما نیز همانند طبیعت زیبا باشید.
  • برش این شلوار به‌صورت مخروطی است که مقطع آن در بخش کمر شلوار قرار می‌گیرد.
  • این مدل شلوارها غالبا قد کوتاه‌تری دارند و از نظر آزادی و راحتی فوق العاده اند، به همین دلیل هم برای خانم های علاقمند به شلوار جین که نمی‌تواند شلوار جین های جذب بپوشند بهترین گزینه به حساب می‌آیند.