خانه هوشمند فروش تجهیزات smart home و هوشمند سازی ساختمان

ساختمان هوشمند به شما اطلاعات بیشتری راجع به نحوه عملکرد و کنترل سیستم تهویه می‌دهد. به عنوان مثال این سیستم می‌تواند میزان گاز کربن‌دی‌اکسید را در طول روز اندازه‌گیری کند و بر اساس آن به صورت لحظه‌ای به BMS فرمان بدهد که سیستم تهویه را روشن کند. هوشمند سازی ساختمان شامل پلتفرم‌های عظیمی برای ذخیره اطلاعات هستند و به شما کمک می‌کنند که برای مدیریت ساختمان، استراتژی مناسبی داشته باشید. هوشمند سازی ساختمان، اتوماسیون منزل، BMS واژه های جدیدی هستن که تکنولوژی روز دنیا را به خانه هوشمند شما می اورند. اما این خدمت در کنار تمام مزایایی که دارد اگر به شکل صحیح اجرا نشود در آینده منبع بسیاری از مشکلاتی خواهد شد که در یک خانه سنتی هیچوقت با آن روبرو نخواهید بود.

3-طراحی دوره های مجازی هوشمندسازی ساختمان با کیفیت در سطح دوره های حضوری به منظور سهولت شرکت در دوره ها برای کارآموزانی که از بُعد مسافت و زمان دارای محدودیت هستند. شما در این دوره انواع تجهیزات و برندهای خانه هوشمند را می شناسید و طراحی پروژه های هوشمند سازی را خواهید آموخت. دپارتمان خانه هوشمند پلان به عنوان یکی از اولین شرکت های ایرانی در زمینه هوشمندسازی ساختمان، فعالیت خود را با برند آمریکایی Control4 از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. ماموریت ما در شرکت پلان تمرکز بر نیازها، انتظارات و پیشنهادات مشتریان است. در همین راستا با گامی استوار و کلامی محکم اعلام می کنیم که ما در مجموعه پلان با خلاقیت و نوآوری نامحدود، برای تحقق زندگی الهام بخش و امیدوارانه برای شما ایستاده ایم.

بدیهی است که قیمت هوشمند سازی ساختمان برای این دو مورد متفاوت خواهد بود. برای اینکه از قیمت دقیق هوشمند سازی یک ساختمان مطلع شوید، کافی است با کارشناسان و متخصصان سایت کارن ارتباط برقرار کرده و اطلاعات به روز و دقیق را از آنها جویا شوید. مواردی از قبیل متراژ بنا، تعداد طبقات و واحد ها، ابعاد دقیق هوشمند سازی و فاکتورهایی که مد نظر دارید، میزان بودجه شما و … می تواند در تعیین قیمت هوشمند سازی ساختمان موثر واقع شود. عملگر KNX اطلاعات ارسال شده را دریافت کرده و آن را به فعالیت تبدیل می کنند. این اطلاعات می تواند شامل کنترل وضعیت پرده، دیم کردن روشنایی یا کنترل سیستم سرمایشی و گرمایشی باشد. انتخاب عملگرها بر اساس نوع برنامه مورد نیاز انجام می شود و شامل یک متصل کننده به سیستم BUS و یک ماژول کاربردی همراه با برنامه کاربردی متناظر است.

  • چرا که در این مورد بهره گیری از پنل های دو سیم و آدرس پذیر مناسب تر است.
  • عوامل موثر بر قیمت هوشمند سازی ساختمان شامل سطح هوشمندسازی ، نوع ساختمان (قدیمی و یا تازه ساز بودن)، متراژ محل، برند، قیمت و نوع تجهیزات می باشد.
  • همچنین به صرفه جویی احتمالی که با شناسایی منابع استفاده نشده و پتانسیل رشد در فضاهای بلااستفاده ارائه می شود گسترش پیدا می کند.
  • انجام عملیات هوشمند مانند اتاق جلسات و رزرو میز به کاهش زمان تلف شده کارکنان و هوشمندسازی فضای شما کمک می کند.
  • سیستم BMS که مخفف عبارت Building Management System است شاید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسد ولی در واقع همان هوشمند سازی ساختمان است.
  • شما با پیشزفت تکنولوژی کنترل دما، تهویه و تبادل حرارتی ساختمان می توانید مصرف انرژی این سیستم ها را کاهش داده و سطوح بهینه مصرف را حفظ نمایید.

این ویژگی دارای قابلیت توسعه و سازگاری است و همیشه آماده جذب مزایا در هر جنبه ای از حوزه های اطلاعاتی است. هشدار دهنده های اعلام حریق را می توان بسته به محیط و کارخانه سازنده آن به فرکانس ها و تن های مختلفی نظیر کم، متوسط و زیاد تنظیم کرد. اکثر سیستم های اعلام حریق در اروپا صدایی شبیه آژیر با فرکانس متناوب دارند. دستگاه های الکترونیکی اعلان هشدار در آمریکا و کانادا معروف به بوق هستند و می توانند به صورت ممتد و یا سایر حالات تنظیم شوند. سیستم های سرمایشی و گرمایشی می توانند شامل تجهیزات مرکزی و تجهیزات محلی باشند.

خانه هوشمند فروش تجهیزات smart home و هوشمند سازی ساختمان

قطعا این سوال برای بسیاری از علاقه مندان به حوزه هوشمند سازی ایجاد شده است و پاسخ به آن را نمی توان در یک کلمه خلاصه کرد. در پاسخ باید گفت که اساتید حرفه ای که دوره را برگزار می کنند، مطالب کامل و جامعی که عرضه می شود و مدرک معتبر و قابل استناد داشتن، از مهم ترین ویژگی های یک دوره خوب است. برای اینکه بیش تر در مورد جزئیات این پرسش بدانید می توانید مطلبی که در راستای پاسخ به این پرسش که بهترین دوره هوشمند سازی ساختمان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ را مطالعه کنید. اصلی ترین محصول در یک خانه هوشمند نمایشگرهای لمسی یا نمایشگرهایی با کلید لمسی KNX هستند زیرا میتوان در یک سیستم هوشمند کلید های اضافه سنتی را حذف کرده و به جای آن از نمایشگر های لمسی KNX استفاده کرد. در ابتدا، پنج فناوری انتخاب شد، یعنی X-10، KNX ، Zigbee، Lon Talk و Z-Wave. این سیستم های هوشمند سازی به دلیل اینکه در حال حاضر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند انتخاب شدند.

اهداف هوشمند سازی ساختمان

جایی که با برخورداری از سایر دوربین های با لنز ثابت، منطقه پوشش داده نشده ای وجود نخواهد داشت. در ادامه به توضیح انواع دوربین های مداربسته می پردازیم و دلایل تناسب آن ها برای محیط های مختلف را بیان می کنیم. به طورکلی تایمرها جهت یک سری اعمالی که به صورت تکراری و در زمان های مشخص انجام می شوند مفید بوده البته باید در نظر داشت که کنترل مرکزی نیز قابلیت ارسال فرمان به صورت زمانی را دارند و ارزان تر از تایمر می باشد. این کلید های دارای انواع مدل های با سیم و بی سیم هستند و برخی مدل ها دارای پردازنده اختصاصی در داخل سخت افزار کلید می باشند.

در شکل زیر می توانید هوشمند سازی کولر را در منزل SMART خود مشاهده نمایید. در استفاده از این سیستم هوشمند سازی نیز یک مرکز کنترل وجود دارد که همه اطلاعات را دریافت می شرکت خانه هوشمند آکو کند. وظیفه ذخیره سازی سناریوها، دریافت کدها از ریموت و نهایتا ارسال آن به سمت ماژول مورد نظر را دارد. البته این سیستم دارای محدودیت هایی است زیرا برقراری ارتباط از طریق سیم های برق همیشه قابل اطمینان نیست و ممکن است دچار نویز شوند. دانشگاه فناوری ، سیدنی ، از فناوری ساختمان هوشمند خودکار در بخش آموزش برای هماهنگ سازی کنترل تهویه مطبوع با بستر رزرو اتاق استفاده کرد. این امر به صرفه جویی در هزینه های قابل توجه تجاری کمک می کند ، زیرا فقط هنگام استفاده از اتاق باید سیستم تهویه هوا فعال شود.

شرکت هوشمندسازی ساختمان

هرچند که اغلب اوقات سیم‌کشی‌ها باعث افزایش سرعت و امنیت می‌شوند، اما در مورد پروتکل‌های اتوماسیون ساختمان موضوع متفاوت است. به طوری که پروتکل‌های باسیم مانند X10 و UPB، به دلیل برقراری ارتباط از طریق سیم‌کشی‌ها سرعت معمولی و رمزنگاری ضعیفی را تجربه می‌کنند. نصب این پروتکل‌ها ممکن است کمی سخت باشد و در ادامه مشکل همگام‌سازی لوازم هوشمند نیز وجود خواهد داشت. اما از سوی دیگر، قیمت پایین‌تر و موجود بودن آن‌ها باعث شده که همچنان مورد استفاده قرار بگیرند. سیستم ساختمان هوشمند به گونه‌ای طراحی شده که برای استفاده از آن نیاز به حضور فیزیکی شما نباشد.

این نوع دوربین ها از وضوح تصویر بالایی برخوردار هستند و معمولاً در محیط هایی با ریسک وقوع جرم بالا مانند بانک ها و کازینوها استفاده می شوند. برای حفظ امنیت بالا از این دستگاه ها برای فیلمبرداری از تمام افراد در هنگام ورود و خروج استفاده می کنند. این دوربین ها برای تشخیص سوء رفتار مناسب هستند و به کاربر اجازه می دهند تا بدون کاهش کیفیت تصاویر در هنگام بزرگ نمایی، از آن به عنوان سند در هنگام محاکمه استفاده کند. با مشاهده این دوربین ها در اطرافمان متوجه می شویم که مفهوم امنیت در زندگی روزمره مان هر لحظه در حال افزایش است.