جواب کامل همه مراحل بازی آمیرزا پاسخ به سوالات شما-فاوینو

جواب بازی آمیرزا همه مراحل به صورت کامل نسخه ۲.۴ برای شما بازی دوستان و همراهان عزیز در سایت ویبره. غلط نامه همان طور که می دانید دیگر به یک سبک بازی سازی تبدیل شده است و در همین کشور خودمان شاید صدها مورد بازی ثبت شده در این سبک در سایت ها و مارکت های مختلف وجود داشته باشد. البته به دلیل قدیمی بودن بازی غلط نامه بسیاری از طرفداران این سبک، این موضوع از بازی را برای اولین بار در همین بازی تجربه کرده اند. به صورت کلی بازی های غلط نامه ای شامل تصاویر با مفاهیم مربتط هستند که به سادگی با کلمات و حروف در اختیار قرار گرفته قابلیت حدس زدن دارند. این شما هستید که تعیین می کنید مراحل بازی تا چه میزان دشوار هستند و هر مرحله فقط و فقط به شما بستگی دارد. سری کامل جواب های این بازی دوست داشتنی را برای اولین بار از طریق سایت آمیرزا جواب دریافت نمایید.

جواب کامل همه مراحل بازی آمیرزا پاسخ به سوالات شما-فاوینو

تهران-ایرنا- معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای (دایرک) برای سومین سال متوالی پرمخاطب ترین بازی ایرانی را معرفی کرد و بازی آمیرزا در سال 97 با نزدیک به چهار میلیارد دست بازی، پدیده سال صنعت بازی ایران و پرمخاطب ترین بازی ویدیویی ایرانی در تاریخ لقب گرفت. “خیبرآنلاین” – یکی از درخشان ترین بازی های ایرانی که در مارکت های بزرگ موبایل ایران نیز قرار گرفته است، بازی جذابی می باشد که همه کم و بیش نام آن را شنیده اند. بازی آمیرزا از دسته بندی بازی های حدس کلمات است که کارنامه فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است … بعد از تجربه خوبی که نردبان اندیشه فردا با باقلوا داشت، حالا با آمیرزا نشان داد که استاد بازی با کلمات است. ساخته جدید آن ها هر چه قدر مرحله ایده عاری از خلاقیت بوده ولی به خاطر استفاده فوق العاده از پتانسیل های حروف ایرانی و معماهای گوناگونش توانسته یکی از جذاب ترین عناوین ایرانی را بسازد.

جواب بازی آمیرزا مرحله 195

جواب آمیرزا به صورت کامل و همراه با جدیدترین جواب بازی آمیرزا تا مرحله آخر می باشد که به صورت اختصاصی تهیه شده است. سلام بچه ها شما برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا حروف اون مرحله رو توی باکس پایین تایپ کنید و بعدش دکمه پیدا کن رو بزنید بعد همه جواب ها میاد. در صورتی که جواب بازی آمیرزا در هر مرحله تغییر کرده یا صحیح نبود لطفا در کامنت ها حروف یا کلمات صحیح را برای ما ارسال نمایید تا با نام شما در صفحه درج شود. هرچند در این مطلب از سامسونگ یار راهنمای کامل بازی را برای شما قرار داده ایم و نیازی نیست که از سکه های خود برای پیدا کردن جواب بازی آمیرزا خرج کنید .شما می توانید برای در دسترس داشتن جواب بازی آمیرزا این صفحه را در مرورگر خود بوکمارک کنید . افراد با سنین مختلف و سلیقه های متفاوت به این بازی موبایلی جالب علاقه مند هستند.

مطمئنا شما نیز تا به حال چند بازی بر پایه کلمات را روی تلفن همراه خود داشته اید. این سبک از بازی های فکری اگرچه عناوین خوب زیادی را به خود دیده است، اما تنها برخی از این عناوین از ایده ای جدید و جذاب بهره مند هستند … به گزارش شریان نیوز ،سرگرم شدن یکی از مهم ترین دغدغه های ما در اواقات فراغتمان می باشد و همیشه بازی های مختلف یکی از اولین پیشنهادها در این زمان می باشند. بازی جذاب آمیرزا زمانی منتشر شد که بیشتر بازی های تلفن همراه به یک یکنواختی ملموس رسیده بودند … از سرگرم کننده ترین بازی های که در سال های گذشته توسط بازی سازان ایرانی ساخته شده است، بازی محبوب آمیرزا می باشد. لازم به ذکر است که کلمات موردنظر این بازی از دسته های گوناگون انتخاب شده و به لحاظ معنایی با یک دیگر ارتباط ندارند و شامل واژه های سه تا شش حرفی می باشد.

آمیرزا، با دایره لغات خود میرزاها را مغلوب کنید

در برخی کاربران جواب های بازی امیرزا با یکدیگر متفاوت می باشد که لطفا در چنین مواردی، پاسخ های مرحله متفاوت را به ما جواب بازی امیرزا اعلام کنید. سایت بوفچه و فاوینو بهترین گزینه برای استفاده ازراهنمایی پاسخ بازی آمیرزاخواهند بود. بازی آمیرزا دارای 1368 مرحله بوده و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل اندروید را دارا می باشد. این بازی به سبب گرافیک مناسب و البته انمیشن های جذاب و موسیقی دلپذیر در مدت زمان اندکی توانست طرفداران بسیاری را در سنین مختلف به خود جذب کند.

  • بیشتر ما بعد از این که برای اولین بار، با دست و پنجه نرم کردن با حروف توانستیم یک کلمه عجیب پنج یا شش حرفی را سر هم کنیم؛ پر از حس اعتماد به نفس شدیم و آمیرزا به بازی مورد علاقه‌مان تبدیل شد.
  • دانلود بازی آمیرزا با توجه به حجم نسبتا کم و وجود بیش از ۱۵۰۰ مرحله، می‌تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند.
  • غلط نامه همان طور که می دانید دیگر به یک سبک بازی سازی تبدیل شده است و در همین کشور خودمان شاید صدها مورد بازی ثبت شده در این سبک در سایت ها و مارکت های مختلف وجود داشته باشد.
برای دریافت یک حرف راهنما باید ۴۵ سگه بدهید که هزینه بالایی است، در صورتی که برای حدس کل کلمات هر مرحله سکه کمی می گیرید. بازی امیرزا ساخته جدید سازندگان بازی موفق باقلوا است که هدف آن پیدا کردن کلمات مورد نظر از بین حروف بهم ریخته است. آمیرزا یک بازی جذاب و سرگرم کننده در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و بسیار شیرین دعوت می کند و شما باید در آن کلمات مورد نظر را از میان حروف بهم ریخته پیدا کنید. آمیرزا بهترین بازی فکری و حدس کلمات و همچنین محبوبترین بازی فکری در بین مردم هست.

با دانلود آمیرزا جدید، می‌توانید به بیش از ۱۵۰۰ مرحله دسترسی داشته باشید که دانش زبانی و هوش شما را به چالش می‌کشند. بازی آمیرزا بیش از ۱۰۰۰ مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی، موسیقی سنتی ایرانی دارد که میتوانید اوقات فراغت خود را بوسیله این بازی به بهترین شکل پر کنید. بلاگ تفریحی فاوینو محلی برای پیدا کردن جواب بازی های موبایلی، دستور پخت آشپزی، کد آهنگ پیشواز ایرانسل، آوای انتظار همراه اول، نکات حوزه سلامت و ترفندهای جالب مورد استفاده در زندگی روزانه شما در کنار بسیاری دیگر از عکس، متن و مناسبتی است. “خیبرآنلاین” – شاید برای شما عزیزان نیز اتفاق افتاده باشد که در حال انجام بازی های موبایلی به مرحله هایی برسید که جواب آن ها را نمی دانید و از طرفی سکه کافی برای راهنمایی نیز ندارید. سایت های زیادی در این زمینه به شما کمک خواهند کرد؛ مانند سایت بازی بازان …

سایت آمیرزا، جهت تسهیل در راحتی کاربران برای جستجوی سریع، آسان و جامع پاسخ های شما کاربران عزیز، با موتور جستجوی هوشمند آنلاین دیتاجو، به تعامل و همکاری رسیده است. آمیرزا بازی متفاوت، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت می‌کند. دانلود بازی آمیرزا با توجه به حجم نسبتا کم و وجود بیش از ۱۵۰۰ مرحله، می‌تواند ماه‌ها شما را سرگرم کند. در بازی آمیرزا تا به الان 1457 مرحله قرار گرفته که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند . و در صورت گیر کردن در مراحل می توانید از گزینه های کمکی استفاده کنید .

جواب امیرزا نسخه قدیمی مرحله 150 تا 200