جاکفشی مدل S R003 ام دی اف سفید قهوه ای با سبکی مدرن و مینیمال و تحویل فوری-سیب چوب

در بیشتر مواقع، رنگ کردن وسایل چوبی با اسپری یا قلم مو، به دلیل قدیمی و یا فرسوده شدن وسایل انجام می‌شود و یا دکور خانه عوض شده است و به دلیل هزینه بالای وسایل چوبی، افراد قادر به تغییر مبلمان و وسایل چوبی خود نیستند. به طور کلی، شما برای پوشش کامل سطح چوب، به خصوص برای تغییر رنگ چوب قهوه‌ای به سفید، نیاز به رنگ‌‍‌هایی با قدرت پوشش دهی بالا دارید. در ادامه به بررسی انواع رنگ‌ها که به سه دسته، رنگ بر پایه آب، رنگ روغنی و رنگ‌های فوری می‌شود، می‌پردازیم. البته این نکته را هم متذکر شویم که گاهی اوقات به دلیل پیدا نکرد وسایل چوبی با رنگ دلخواه خود، به دنبال تغییر رنگ وسایل چوبی هستند. در طراحی جاکفشی مدل S.R003 از ابعاد متناسب با استاندارد ارگونومی استفاده شده است.

اگر میخواید لایو و استوری محصولات جدید رو در اینستاگرام ما ببینید اینجا رو کلیک کنید. چای یا قهوه را به همراه سه الی چهار لیوان آب جوش در ظرف دیگر دم کنید و بگذارید تا خنک شود. تنوع ابعاد ، متناسب با فضای موجود در هر واحد مسکونی و دارای رنگهای متنوع . کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده گزین خدمت افزار مانا (خدمت از ما) می‌باشد. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید.

جاکفشی مدل S R003 ام دی اف سفید قهوه ای با سبکی مدرن و مینیمال و تحویل فوری-سیب چوب

فروشگاه اینترنتی بازار چوب وودیمو، فرصت انتخاب و خرید از بین هزاران کالا و صدها برند متنوع و معتبر دکوراسیون داخلی منزل از جنس چوب و ام دی اف را برای شما فراهم ساخته است. بازار چوب با پیاده سازی شرایط پرداخت متنوع، امکان خرید را در هر زمان و مکانی فراهم کرده است. همچنین تضمین اصالات و کیفیت کالا به شما اطمینان خاطر خواهد داد تا خرید اینترنتی خود را با آسودگی بیشتر و تجربه‌ی عالی از بازار چوب انجام دهید. کالاهای موجود شامل انواع میز جلو مبلی و عسلی، جاکفشی، میز تلویزیون، مبلمان و سرویس خواب در طرح و برند‌های مختلف می باشد.

جاکفشی چوبی دو کابینه اکیا IKEA

از مزایای این رنگ می‌توان به سرعت بالای آن در خشک شدن و شستشوی راحت آن با آب اشاره کرد. لازم به ذکر است که سایر مشکلات جاکفشی های M D F و لترون نظیرخطرموریانه و نیز احتمال آسیب و لب پرشدن در اثرضربه نیز در این جاکفشی برطرف شده است . و همچنین این جاکفشی درخانه های ویلایی قابل نصب درحیاط خانه و فضای باز می باشد وگرما و سرمای شدید تاثیری بر کیفیت و کارکرد و عمر این محصول ندارد . این مدل جاکفشی به خاطر مشخصات ظاهری، تزیینات و طرح هایی که دارد، به خودی خود یک وسیله تزیینی محسوب می گردد. برای دکور آن نیازی به قرار دادن وسایل تزیینی مختلف بر روی آن نیست و قرار دادن هر کدام از وسایلی نظیر یک ظرف تزیینی سنتی، یا یک شمعدان، گلدان گل، مجسمه ای طلایی رنگ، شمع، گل مصنوعی و یا وسایل دکوری از این دست به زیبا تر شدن آن کمک می کند. و همچنین این جاکفشی درخانه های ویلایی قابل نصب درحیاط خانه و فضای باز می باشد و گرما و سرما و رطوبت بالا تاثیری بر کیفیت و کارکرد و عمر این محصول ندارد .

رنگ کردن وسایل چوبی با اسپری (روش دوم تغییر رنگ وسایل چوبی)

توجه داشته باشید که این روش از تغییر رنگ وسایل چوبی برای وسایل چوبی خام و رنگ نشده مناسب تر است. رنگ‌های فوری، یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای تغییر رنگ و سفید کردن وسایل چوبی می‌باشد، که سرعت خشک شدن آنها در مجاورت هوا بسیار زیاد است، به همین دلیل به آنها رنگ‌های فوری می‌گویند. این رنگ‌ها به خصوص برای لکه گیری و رنگ کردن مبل و صندلی بسیار مناسب است.

مرحله سوم تغییر رنگ چوب قهوه ای به سفید

رنگ طبیعی حاصل شده از این واکنش بر ­روی هر نوع چوبی رنگ دهی متفاوتی خواهد داشت بنابراین لازم است برای دستیابی به رنگ دلخواه آن را قبل از شروع رنگ آمیزی روی وسیله مورد نظر امتحان کنید. جاکفشی ایکیا BISSA به شما کمک می کند که نگهداری بهتری از کفش ها و سالم نگه داشتن آنان داشته باشید و همچنین با تهویه فضای نگهداری کفش ها از پاهایتان که قلب دوم شماست بهتر محافظت نمایید . کمک به نظم بخشیدن کفشها و همچنین از فضای بالای جاکفشی میتوایند برای لوازم تزیینی قیمت جاکفشی و جالباسی ام دی اف استفاده کنید . امکان تنظیم تقسیم کننده میانی و یا حذف آن برای داشتن فضای بیشتر برای جاسازی کفشها و قابلیت نگهداری حداقل 12جفت کفش. اگر این محصول را قبلا از مبلمان سنتر خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. تعداد دفعات و سطوح رنگ آمیزی بسته به نظر هر فرد و رنگ دلخواه او متفاوت است اما معمولا پیشنهاد می‌شود که حداقل سه لایه رنگ انجام شود.

  • جاکفشی پلکانی ۳ تکه قهوه ای وودیمو یک انتخاب ایده آل با طراحی زیبا، مدرن و جدید است و مناسب استفاده در فضای داخلی و خارجی آپارتمان، ۸ تا ۱۲ جفت کفش و کتانی جای می گیرد.
  • حالا کافی است با قلم مو، غلطک و با پیستوله، سطح مورد نظر را به آرامی و با یک فشار مشخص رنگ آمیزی کنید تا سطح کار به طور کامل با رنگ سفید پوشیده شود.
  • در تغییر رنگ میز ناهار خوری و وسایل دیگر با این رنگ، هر چه لایه های رنگ بیشتر می‌شود، میزان نفوذ رنگ در چوب کمتر شده و تغییر رنگ بیشتر اتفاق می‌افتد.
  • جاکفشی ایکیا BISSA به شما کمک می کند که نگهداری بهتری از کفش ها و سالم نگه داشتن آنان داشته باشید و همچنین با تهویه فضای نگهداری کفش ها از پاهایتان که قلب دوم شماست بهتر محافظت نمایید .
  • اگر آینه به شکل جداگانه قرار گیرد باید دارای یک قاب درست همانند خود جاکفشی باشد، هم رنگ و با تزییناتی شبیه به تزیینات به کار فته بر روی جاکفشی کلاسیک.
یعنی باید سطح چوب را با سمباده از رنگ قبلی پاک کنید و سپس مراحل بتونه کاری و سمباده مجدد را انجام دهید. در این روش از تغییر رنگ وسایل چوبی در ابتدا یک رنگ کلی بر روی وسیله چوبی خود بزنید (مثلا اسپری رنگ چوب سفید)، به خصوص در چوب های رنگ تیره، چرا که تیرگی رنگ چوب، روی رنگ اصلی تاثیر می‌گذارد. ولی در طراحی جاکفشی باتیس این مشکل بر طرف شده و این محصول منحصر بفرد را اولا به آسانی می توان حمل کرد (وزن بسیار سبک ) و ثانیا این محصول به راحتی می تواند در دماهای مختلف آب و هوایی قرار بگیرد و هیچگونه اختلالی در کارایی آن بوجود نمی آید . در جاکفشی سنتی با مشاهده نمای کلی جاکفشی به یاد وسایل چوبی قدیمی می افتیم.

افرادی که چیدمان کلاسیک و سلطنتی را برای خانه شان انتخاب کرده اند برای داشتن جاکفشی هم باید به سراغ مدلی بروند که در هماهنگی با چیدمان منزل شان باشد. جاکفشی کلاسیک در مدل هایی ساخته می شود که دارای همان ویژگی های سبک کلاسیک و سنتی یا سلطنتی است و بنابراین بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال چنین جاکفشی جهت قرار دادن در ورودی خانه می گردند. شاید فکر کنید که ورودی خانه زیاد اهمیتی ندارد و می توان از توجه به سبک دکوراسیون آن صرف نظر کرد، اما باید گفت تمامی جزییات در یک چیدمان به اندازه خود تاثیر گذارند و بهتر است درباره تمامی اجزای ریز و درشت خانه توجه کافی را داشته باشید. ولی در طراحی جاکفشی باتیس این مشکل بر طرف شده و این محصول منحصر بفرد را اولا به آسانی می توان حمل کرد (وزن بسیار سبک ) و ثانیا این محصول به راحتی می تواند در دماهای مختلف آّ و هوایی قرار بگیرد و هیچگونه اختلالی در کارایی آن بوجود نمی آید . در این روش مانند روش قبل لازم است در ابتدا مراحل یک تا سه را به ترتیب انجام دهید.