جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

وجود کارمزدهای بالای خرید و فروش در انجام معاملات، در صرافی های داخلی: کارمزد بالای صرافی های داخلی برای بسیاری از تریدرها ناخوشایند است. برای آنکه در هنگام فروش از ضرر بیشتر جلوگیری کنیم، لازم است در هنگام سفارش شرط حد ضرر یا Stop loss را به کار بریم. بنابراین لازم است تا با IP غیر از IP ایران فعالیت کنید. صرافی CoinEx به ما اجازه می دهد بتوانیم جفت ارز های دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنیم، مثلا وقتی بیت کوین دارید می توانید در کوینکس آن را به تتر تبدیل کنید.

از طریق زمین LAND خود است که می توانید دنیای بازی خود را بسازید، و صاحب آن شوید. هم چنین با نگه داشتن نشانگر خود روی گزینه کد QR، می توانید با اسکن کد QR نمایش داده شده نیز واریزهای خود را به این آدرس انجام دهید. با این حال، رویدادهای ماینینگ روی پلتفرم کوینکس ادامه دار نبوده و در بازههای زمانی خاصی راهاندازی میشود. با کلیک بر روی آن به صفحهای میروید و تنها چیزی که باید وارد کنید آدرس ایمیل و رمز عبور است.

صفحه پشتیبانی صرافی تقریباً برای همه چیزهایی که ممکن است با آنها مشکل داشته باشید، راهنماهای دقیقی دارد و اگر در آنجا پاسخ رضایتبخشی پیدا نکردید، میتوانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید. برای سرمایه گذاران تازه کار هیچ تابع جایگزین سادهای وجود ندارد تا به جای استفاده از صفحه اصلی معاملات، ارزهای دیجیتال را معامله کنند. از این گذشته شما میتوانید تمام فرآیندهای مربوط به نقل و انتقال ارزهای دیجیتال را خیلی ساده در این کیف پول دنبال کنید. با کامل شدن مقررات جدید ارزهای دیجیتال، KYC میتواند به سرمایه گذاران کمک کند که در سمت قانون قرار بگیرند. اولین مورد، مرکز راهنمایی سایت صرافی است که دارای پاسخ به سؤالات رایج و راهنماهای دقیق برای استفاده از سایت است. برای دسترسی به این امتیازات، کاربران تأیید شده باید یک سند شناسایی ارائه کنند و فرآیند تأیید چهره را با وبکم طی کنند.

پلتفرم معاملاتی کوینکس چگونه صرافی coinex برای ایرانیان کار میکند؟ اگر بخواهید سقف برداشت روزانه خود را از ۱۰۰۰۰ دلار به ۱ میلیون دلار افزایش دهید، میتوانید هاست خود را تأیید کنید که علاوه بر آن به تمام فعالیتهای تبلیغاتی روی پلتفرم دسترسی خواهید داشت. یک دکمه راهنما در گوشه سمت راست پایین صفحه به شما امکان میدهد درخواست خود را وارد کنید تا همه مطالبی که میتواند به شما کمک کنند فهرست شود. اگر شما درخواست برداشت از حسابتان را ندادهاید، سریعاً یا رمز عبور سایت خود را تغییر دهید یا به پشتیبانی کوینکس تیکت بزنید. ثبت نام حساب شما در اینجا به پایان میرسد. برای برداشت و واریز ارز دیجیتال به صرافی کوینکس، ابتدا به حساب کاربری خود در این صرافی وارد شوید. برای امنیت حساب ، کاربران می توانند از تاییدیه SMS یا احراز هویت دو عاملی (2FA) به همراه احراز هویت تجاری استفاده کنند. در حالی که احراز هویت دو مرحلهای اجباری نیست، به شدت توصیه میشود که آن را تنظیم کنید تا حساب خود را تا حد امکان ایمن نگه دارید.

گزینه دیگر این است که یک عکس سلفی از آنها در حالی که مدرک شناسایی و یک یادداشت دست نوشته در دست دارند، بارگذاری کنند. همچنین کاربران جدیدی که در سه روز متوالی حداقل روزانه ۱۰۰ دلار معامله انجام دهند مشمول دریافت سهمی از استخر جایزه به ارزش ۵۰۰۰ دلار خواهند بود. در آگوست ۲۰۲۰، صرافی کوینکس یک برنامه استخراج مبتنی بر تجارت را راه اندازی کرد که بسیار محبوب بود و برای مدت کوتاهی آنها را به بزرگترین صرافی جهان در حجم معاملات ۲۴ ساعته تبدیل کرد. پشتیبانان صرافی متذکر می شوند که در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.