تولیدی های لباس تهران را چطور پیدا کنم؟

فروشگاه اینترنتی گیشا اسپرت در سال 1396 کار خود را در زمینه انواع لباس ورزشی مردانه و زنانه و همچنین لوازم و تجهیزات ورزشی، با تمرکز بیشتر بر رشتههای ورزشی فیتنس و بدنسازی شروع کرد. مد مردانه ایران از سال ۱۳۰۴ تغییر ناگهانی و بزرگی کرد که به فرمان دولت وقت ایران انجام شد و بر اساس آن قانون، مردان ملزم به پوشیدن پوشاک نوین غربی میشدند. افرادی که مثلا ۲۰ سال سابقه جین پوشی دارند، معمولا مشاوران خوبی برای خرید و ست کردن لباس لی هستند. این راهکار به خصوص در میان بانوانی که اندامی منحنی شکل یا به قولی مافینی دارند، برای پوشیدن لباس لی تنگ، راهکار خوبی است. اگر شلوار جین شما، مدام بر روی زمین کشیده می شود، این موضوع باعث پاره شدن و تحلیل رفتن آن در میان مدت خواهد شد. اگر بخواهید همیشه استایل شیک و جذابی داشته باشید، بهترین کار خرید چند مدل شلوار لی با رنگهای مختلف است. مگر اینکه شما بخواهید حتما مدل خاصی را به واسطه عرف شدن در بین گروه یا جامعه ای داخلی یا بین المللی بر تن کنید. بنابراین، همواره شلوار لی را انتخاب کنید که در نهایت کاربردی بودن و راحت بودن، تاریخ مصرف چند هفته یا چند ماهه نداشته باشد و اقتصاد مد شما را به خود محدود نکند.

آقایان بهتر است در خرید شلوار جین به این نکته توجه کنند که سایز آن، معمولا در ۴ نوع ترکه ای، معمولی، راحت و شل قرار می گیرد و مدل هایی مانند بوت کات، پاچه پهن، پاچه تنگ، استریجی و پاچه بلند و پاچه کوتاه دارد. این سبک شلوارها معمولا بین خانمها و آقایان مشترک است. معمولا فاق کوتاه بین ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر، فاق متوسط بین ۲۰ تا ۲۴ سانتیمتر و فاق بلند بیش از ۲۴ سانتیمتر است. ترکیب پیراهن و شلوار لی برای بانوان چاق کمی مشکل است. بانوان چاق باید حتما در انتخاب شلوار جین متناسب به این موضوع توجه کنند که لباس بالا تنه آنها، متناسب با رنگ و مدل شلوار لی باشد. مثل استفاده از رنگ های روشن لباس بالا تنه یا روسری یا شال یا اکسسوری های جذاب و درشت است که نگاه بیننده از پایین تنه شما به سمت مد و لباس دیگر شما معطوف شود. پیراهنهای نخی چین دار حالتی کلاسیک و هنری به استایل شما میبخشند و از آن دسته لباسهایی به حساب میآیند که میتوانید بیرون از خانه بپوشید و بهعنوان استایل خیابانی نیز آن را انتخاب کنید. در مورد استفاده از اکسسوری در کنار این مدل مانتوهای سنتی باید گفت، از آن جایی که خود هندیها به استفاده از انواع زیورآلات در کنار این لباسهایشان عادت دارند، بد نیست شما هم از اکسسواریهای ساده همچون دستبندهای مهره رنگارنگ، گردنبدهای بلند یا گوشوارههای منگولهدار نخی استفاده و استایل خود را تکمیل کنید تا در جمع دوستان و اقوام کاملا بدرخشید.

در خرید لباس جین ، به این فکر کنید که میخواهید این مدل را با کدام پیراهن ست کنید. تلاش کنید همواره در خرید شلوار جین ، جینی را انتخاب کنید که آن را دوست دارید و متناسب سن و قد و کاربردی که از ان انتظار دارید باشد. کت چرمی، اعتماد به نفس را القا کرده و در کنار شیک بودن، شما را بدون توجه به استایل بدنی، جذاب و اسپرت می کند. افراد چاق به خصوص بانوان، برای پوشاندن برجستگی های بدون خود ، معمولا از یک ژاکت استفاده می کنند. جینی معمولا مناسب است که افراد چاق را به خصوص بانوان چاق را همانند اندام افراد لاغر نشان دهد. معمولا افرادی که چاق هستند، رنگ های روشن آنها را بد ترکیب نشان می دهد و این افراد معمولا از رنگ های روشن اجتناب می کنند.

معمولا کمتر پیش می آید که شلوار جین در استایل یک خانم میانسال یا جوان، اصطلاحا لق و شل باشد. بعضی از بانوان چاق، اصرار عجیبی به پوشیدن جین تنگ حتی در محیط های زنانه دارند که انتخاب خلاقانه ای نیست. برای بانوان چاق، ترکیب لی مشکی و کت چرمی مشکی، انتخابی فوق العاده است. به همین خاطر، اگر به دنبال شلوار مقاوم هستید یا چاق هستید، انتخاب مدلهای جین تیره توصیه همیشگی مشاوران مد و لباس است. توصیه های تجربی بالا، برای خرید لباس جین مردانه و زنانه کاربرد دارد. همانطور که میدانید بچه ها پوست های حساسی دارند و هر لباسی مناسب آنها نیست.

در جزیره کیش نیز رویداد مد و پوشاک بینالمللی برگزار شدهاست. اما به این مساله هم توجه کنید که شاید، مدل خاصی که امروز به واسطه مد گرایی روز خریداری کردید، چند ماه دیگر از مد افتاده یا نظر شما را جلب نکند. لباس جینی که خوش رنگ و خوش طرح و اصطلاحا مد روز باشد اما با سایز شما همخوانی نداشته باشد، ارزش زیادی ندارد. مل اند موژ برند ایرانی متعلق به شرکت تنش کوبان ارگ است که با هدف تولید و عرضه پوشاک مرغوب و با کیفیت به تمام قشرهای مختلف جامعه ایرانی، بیش از یک دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است.

اما از آن سو، انتخاب مطلوب می تواند برجستگی های بدن افراد چاق را بپوشاند و نگاه ها را منحرف کند. برای بانوان چاق که علاقمند به خرید شلوار جین هستند، مدل هایی که در بافت خود از SPANDEX استفاده کرده اند، انتخاب خوبی خواهد بود. اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که گمان میکنید خرید شلوار جین رنگی ریسک بالایی دارد به این دلیل که سخت می توان آن را ست کرد، باید بگوییم که اینگونه نیست. حتی اگر کمی چاق باشید. جین سنگ شور و تیره، یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوان چاق است. یکی از مهمترین فاکتور هایی که نوع لباس مورد نظر شما را مشخص میکند، محیطی است که میخواهید به آن بروید.

تولیدی پوشاک زنانه سالیکو بصورت در فصل بهار و تابستان هر ماه حدود 20 نمونه کار تولید سایت jaco-clothes می کند . شرکت طراحی لباس فرم و لباس کار بن بیگی(بندوز) بصورت تخصصی در زمینه طراحی و تولید انواع لباس فرم اداری و لباس کار فعالیت دارد و با دارا بودن سابقه درخشان در تامین پوشاک بزرگ ترین و معتبرترین شرکت های ایرانی و خارجی , و همچنین ارگانهای دولتی و خصوصی, دارای رزومه قوی و معتبری در این زمینه میباشد. اگر به تازگی می خواهید وارد این عرصه برای کسب و کار خود بشوید سعی کنید به بازار های اصلی مانند پاساژ اکسفورد در خیابان لبافی نژاد و همچنین بازار بزرگ تهران بزنید و اجناس و قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کنید چرا که در خرید های اینترنتی گاهی اجناس اعلامی از سمت عمده فروشان با عکس محصول تفاوت های بسیاری می کند پس چه بهتر برای دفعات اول از آدرس ها قرار گرفته در سایت بصورت حضوری مراجعه کنید تا اعتماد سازی بیشتری صورت بگیرد و در خرید های آتی خود بصورت آنلاین انجام بدهید و در صورت مشاهده مشکل حتما از گزینه گزارشات به سایت اعلام کنید تا تیم ما برسی کند. رنگ شلوار جین برای بانوان اهمیت بیشتری از آقایان دارد.

این قدرت لباس های کژوال است. از همین جهت برای آن که افراد با اطمینان خاطر بیشتری تنظیم شکواییه خود را به این سامانه بسپارند، امکان پشتیبانی برای شکایتهای تنظیم شده قرار داده است. افراد چاق در خرید لباس لی باید وقت بیشتری اختصاص دهند. ما بر آنیم تا محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب را در اختیار مشتری های خود و در تناسب با نیازهای آن ها قرار دهیم و می کوشیم با ارائه محصولاتی درخور جایگاه ویژه ای را برای مشتریان خود بیافرینیم. البته لی های تیره با روشن خیلی تفاوت قیمتی ندارد. البته بانوانی که میانسال هستند، ترجیح می دهند تا مدلهای جین تیره رنگ را بیشتر بر تن کنند. اوج اشتباه فرد در انتخال شلوار جین ، زمانی خواهد بود که شلوار لی نامناسب یا سایز خود را بر تن کند. رنگ خاص شلوار ، چنین فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد.

در بازار جهانی پوشاک زنانه، برندهای بسیار زیادی حضور دارند که هر کدام ویژگی خاص و تارگت مارکت مشخصی دارند. هیچ گاه مجبور نیستید که شلوار لی بر تن کنید که گرایش عمومی به آن بیشتر است. برند گراد از دیگر برندهای مشهور ایرانی فعال در زمینه مد و پوشاک است. اما خیلی ها این روش را رد می کنند، چرا که خلاقیتی در ان دیده نمی شود. اما راهنمای زیر برای خرید شلوار لی زنانه میتواند مورد نظر بانوان جوان قرار بگیرد. برند Escada احتمالا نام شناخته شدهای در ایران ندارد اما سالهای ۱۹۸۰-۱۹۹۰ بزرگترین کمپانی تولید لباس زنانه در دنیا محسوب میشد.

نکته مهمی که در مورد شلوار های دمپا کش در نظر گرفته شده، این است که سعی کنید، 5 تا 10 سانتیمتر به لحاظ قدی، بلند تر خرید کنید؛ زیرا بهتر می توانید، قد این شلوار ها را تنظیم کنید. با مراجعه به فروشگاه های لباس بچه گانه نظر کودک را نیز جویا شوید زیرا اگر کودک لباس انتخابی را دوست نداشته باشد، میل و اشتیاقی برای پوشیدن آن به خرج نمی دهد. البته اگر اندام گلابی شکل دارید، مدل دمپا گشاد را انتخاب کنید. مثلا شلوار جین معمولا با کفش بندی سفید ورزشی ست نمی شود و البته در کوی و برزن زیاد می بینید که افراد چنین کاری می کنند! از طرف دیگر از آنجایی که این پیراهن ها معمولا گشاد هستند، کاملا آزاد توی تن می ایستند و پوشیدن آنها کاملا راحت است. یکی از تولیدکنندگان پوشاک رسمی و نیمهرسمی که از سال ۱۳۸۱ در منطقه آزاد کیش فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، برند سالیان است. البته این قضیه بیشتر در میان نوجوانان و جوانان که به مد و استایل روز خیلی اهمیت دارند، مشاهده می شود. شلوار کوهنوردی ارزان هم در بازار در میان برندهای خوب زیاد است و اصلا نگران هزینه آن نباشید.

خانم هایی که کمر باریک و پایین تنه پر دارند، معمولا شلوار لی فاق کوتاه برای ان ها مناسب تر است. اگر شما یک آقا با اندام باریک هستید، انتخاب مدل بین سایز ترکه ای و معمولی و همچنین مدل بوت کات یا استریجی می تواند انتخاب خوبی باشد. چرا که باریک شدن شلوار از بالا به پایین باعث لاغرتر نشان دادن پاهای افراد میشود. اگر شلوار جینی بر تن کنید که از کمر به پایین گشاد باشد، پاهای شما لاغر تر به نظر می رسد و این انتخاب خوبی برای بانوان چاق است. احساس تنگی در لباس لی که مدام بر تن دارید، شایسته نیست. همیشه در پوشیدن لباس جین با مد روز یا غیر روز، به این مساله توجه کنید که اگر روزی عکس خود را در آلبوم شخصی فلان دوست با این لباس لی دیدید، احساس شرمندگی نکنید! یکی از افتخارات این برند این است که توانسته با تکیه بر کیفیت محصولات خود و همچنین و طراحیهای منحصر به فرد، نشان سلطنتی انگلیس را نیز به دست آورد. اما این شرکت تنها به این امر اکتفا نکرد و به مرور زمان و با تکیه بر کیفیت طراحی و تولید محصولات، توانست به تولید انواع مختلفی از پوشاک و اکسسوری نیز دست بزند و انواعی از این محصولات را وارد بازارهای جهانی کند.

اما مقدار و اندازه آن را با خیاط خود مشورت کنید. به همین خاطر، از یک خیاط کمک بگیرید تا دم پای ان را با کفش شما ست کند. چرا که بر خلاف دیگر لباس ها، معمولا نمیتوان از خیاط برای دوختن لباسی متناسب کمک گرفت. البته برای کسانی که دور کمر بالا داشته و خیلی چاق هستند، شلوار جین گشاد انتخاب خوبی است که البته معمولا خانم های بچه دار این نوع شلوارها را انتخاب می کنند. مدلهای لی گشاد، هم سن را بالا نشان می دهد و هم استایل زیبایی در بدن شما نخواهد داشت. در قرن هجدهم مدل دیگری از شلوار روی کار آمد. محیط کاری، جمعهای دوستانه و رفت و آمد روزمره تفاوتی ندارد؛ بانک لباس با البسه مردانه مناسب به جذابیت شما اضافه خواهدکرد و باعث افزایش زیبایی شما خواهد شد. وقتی شما مدلهایی که متناسب دختران جوان تر است را به تن می کنید، خودتان را نه تنها جوان تر نشان نمی دهید، بلکه پیر تر هم به نظر خواهید آمد. فروشگاههای آنلاین به ویژه، ویرما، یک انتخاب عالی برای تهیه پوشاک دختران و پسران شما میباشد. همچنین دارای دوختهایی قابل مشاهده میباشد. همچنین برای تازه کاران پکیج های آموزشی در نظر گرفته ایم تا بتوانند به کمک آن پکیج ها کسب و کار اینترنتی شروع کنند یا کسب و کار خود را رونق دهند.(در سایت پکیج ها قرار دارند).