تعمیر ماکروفر در تهران مرکز تعمیرات فوری مایکروفر مایکروویو | سناپویان

عیب یابی این مشکل و تعمیرات مایکروفر را باید به دست تکنسین و تعمیر کار ماهر بسپارید تا از رفع خرابی مطمن گردید. مایکروفر از قطعات مختلفی تشکیل شده که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مگنترون یا لامپ اشعه، سینی مایکروفر، موتور کف دستگاه، برد الکترونیکی و … اشاره کرد. هر کدام از این قطعات ممکن است پس از پایان عمر مفید خود، یا به دلایل دیگری مانند نوسانات شدید برق، بالا رفتن بیش از حد دما، وارد شدن ضربه به دستگاه و …، دچار ایراد شوند و نیاز به تعمیر مایکروفر به وجود بیاید.

تعمیرات مایکروفر که روشن نمیشود

در صورتی که ایراد ازاین قسمت نبود به بررسی خازن و دیود بپردازید. اما پیشنهاد می کنیم برای بررسیمگنترون ماکروفر که کمی تخصصی هستند، حتما با نمایندگی تعمیرات ماکروفرتماس بگیرید. اگر درب مایکروفر گیر کرده و باز نشود احتمال شکستن اهرم وجود دارد که نیاز به تعویض دارد. همچنین ممکن است در فنر موجود در درب دستگاه که در داخل قرار دارد مشکلی وجود داشته باشد این فنر وظیفه اعمال نیرو به پایین قلاب را برعهده دارد. این مشکل ممکن است به دلیل شکستگی قفل درب دستگاه نیز ایجاد شود که این قفل روی سطح داخلی مایکروفر نصب شده و با قلاب درگیر می شود تا اطمینان حاصل شود هنگامی که مایکروفر روشن است درب دستگاه بسته باقی می ماند.

باید در بخش پشت دستگاه فضای مناسبی برای کارکرد درست فن باشد تا به راحتی بتواند هوای گرم را از محفظه دستگاه خارج کند. یادمیگیرید به صورت درست و ایمن ترانس ولتاژ بالای دستگاه را تست کنید و طریقه تست خازن ولتاژ بلا، تست اصولی دیود بدنه ، موتور سنکرون و فیوز ولتاژ بالا را به صورت صحیح انجام دهید. از شرقی ترین تا غربی ترین و از شمالی ترین تا جنوبی ترین منطقه تهران شامل خدمات رسانی خواهد شد. کافیست ابتدا محیط دور سینی را برسی کنید و از رسوبات و کثیفی های دور آن را تمیزی نمایید.

مشکلات متداول در سرویس تعمیرات ماکروفر، ماکروویو و سولاردام

اصل بودن قطعه مورداستفاده در پروسه ماکروویو اهمیت ویژه‌ای دارد و باید حتماً نسبت به این اصل حساس باشید. کاربرد اصلی این دستگاه به گرم کردن غذا می باشد و اگر این کار به خوبی انجام نشود ، بدیهی است که مایکروفر شما خراب گردیده و به تعمیرات مایکروفر نیاز دارد. گاهی غذا پس از استفاده کاملا سرد است و اصلا به هیچ وجه گرم نشده است و گاهی نیز غذا به کندی گرم می گردد و باید مدت زمان طولانی صرف شود تا غذا به دمای مد نظر برسد. همچنین موتور دستگاه یا نقصی در برد الکتریکی می تواند به گرم نشدن غذا منجر شود. از دیگر اشکلاتی که   برای مایکروفر شما ممکن است پیش بیاید ، خاموش شدن ناگهانی  دستگاه بعد از گذشت چند ثانیه است . این اشکال نیز علت های ویژه خود را دارد و نیاز به عیب‌یابی به وسیله سرویس کار وجود دارد.

تعمیر ماکروفر در تهران مرکز تعمیرات فوری مایکروفر مایکروویو | سناپویان

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر مایکروفر  آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم. این رشته مطمئنا یکی از بهترین شاخه های فنی می باشد و بدلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است. هیچ محدودیت درآمدی برای فعالیت در این شاخه جود ندارد و با مشاوره بازار کار و آموزشی که در این آموزشگاه می بینید به شما کمک می کنیم یک شغل پردرآمد را شروع کنید. وظیفه ی میکروسوئیچ محکم کننده ی درب ماکروفر و افزایش دهنده ی ایمنی دستگاه در هنگام روشن بودن آن می باشد .

  • وقتی موتور ضعیف شده باشد معمولا مشتری برای ثبت سفارش تعمیر مایکروفر در محل اذعان دارد که وقتی روی سینی چیزی قرار نمیگیرد به راحتی می چرخد ولی با قرار گرفتن کوچک ترین چیزی از چرخش ایستاده میشود.
  • در هر حال خطراتی نیز برای مایکروویو ذکر می شود که یا حقیقت ندارند و یا اتفاق افتادن آن ها به شدت نادر است.
  • موضوع هزینه حمل‌ونقل برای تعمیرات ماکروفر را نیز باید جدی بگیرید.
  • به علاوه، تحقیقات دیگر پیشنهاد می کنند که مایکروویو کردن غذاها بیشتر از سرخ کردنشان تولید آکریلامید کرده و مایکروویوهای قدرتمندتر بیشتر از انواع ضعیف ان، ماده مذکور را تولید می کنند.
  • به عنوان مثال یکی از دستورالعمل‌های استفاده از مایکروفر عدم به‌کارگیری ظرف های فلزی درون آن است که از مشکلات و عیوب زیادی پیشگیری می کند.