تعمیر شارژر لپ تاپ مرکز تعمیرات لپ تاپ آرسده-شارژر لپتاپ مستر جانبی

انواع مختلفی از وسایل می توانند از این سری استفاده کنند و طیف زیادی از جریان ها در این سری قابل تبدیل است. تلفن و لپ تاپ خود را با کابل متصل کنید و در گزینه های USB در تلفن خود اتصال منبع تغذیه را به دستگاه دیگر انتخاب کنید. اکنون تلفن شما برای مدت بسیار محدود ، لپ تاپ را شارژ می کند. اگر شما یکی از افراد خوش شانس هستید که لپ تاپ شما دارای پرت USB C می باشد ، دیگر نیازی به نگرانی نیست. درگاه USB نوع A فقط امکان انتقال داده و خروجی نیرو را فراهم می کند ، و ورودی نیرو نمیتواند باشد. با معرفی USB نوع B و از همه مهمتر نوع C ، نه تنها انتقال سریع داده ها مجاز است بلکه ورودی و خروجی برق نیز میسر شده است.

  • به این خاطر که برق AC 220v در ورودی این قطعه وجود داره و اگه آگاهی کافی نداشته باشین، کار کردن باهاش می تونه براتون خیلی خطرناک باشه.
  • در هر صورت، هنگامی که شارژر شروع به ایجاد صدا کرد، ممکن است دیگر برای تعمیر خیلی دیر شده باشد.
  • شارژر لپ تاپ دل از آن دست قطعاتی است که به دلیل فعالیت های مکرر احتمال خرابی و آسیب در آن زیاد است.
  • آداپتورهای برق سازگار نه‌تنها مقرون‌به‌صرفه هستند، بلکه در مدل‌های مختلف لپ‌تاپ که سازنده، لپ‌تاپ را خارج از گارانتی اعلام کرده یا درحال تولید آن نیست، جایگزین مناسبی است.
  • اگر لپ تاپ شما شارژ شد، به این معناست که باتری دچار مشکل شده و باید آن را تعویض کنید.

اگر لپ‌ تاپ هنوز هم روشن نمی‌شود باید به فکر تعویض و تعمیر شارژر لپ تاپ دل باشید. پس از تعویض شارژر در صورتی‌که لپ‌ تاپ شما هنوز هم روشن نمی‌شود احتمالاً اشکال کار در سوکت شارژر و یا اتصال کوتاه در لپ ‌تاپ باشد. در اینصورت لپ‌تاپ می‌بایست برای اقدامات تخصصی عیب یابی و تعمیر به مرکز تعمیر شارژر لپ تاپ دل انتقال داده شود.

شارژر لپ تاپ توشیبا (Toshiba)

نکاتی وجود دارند که شما با رعایت آن‌ها می‌توانید از بروز خطرات برای شارژرتان جلوگیری کنید. همیشه سعی داشته باشید که از آداپتور خود لپ‌تاپ برای آن استفاده کنید و بی‌خیال سایر شارژرها شوید. از افتادن آب و رطوبت به روی شارژر خود جلوگیری به عمل آورید. همواره شارژر خود را در محلی امن قرار دهید تا با خطراتی از جمله ضربه دیدن تهدید نشود. در آ.اس.پ، تنها چند کلیک برای تجربه‌ی یک خرید آسان، مطمئن و شارژر لپ تاپ تعمیر سریع فاصله دارید.

نحوه تعویض کابل شارژر لپ تاپ در خانه

باید در انتخاب پردازنده دقت زیادی داشته باشید که پردازنده ی مناسب با کار خود را انتخاب کنید . هر سری از این پردازنده ها ویژگی های خاصی به لپ تاپ ها می دهند . در این مقاله از سایت استوک شاپ به بررسی این تفاوت ها می پردازیم . گاهی هم همه چیز سالمه و شارژر به درستی کار میکنه، اما به محض اینکه به آداپتور ضربه می زنیم، جریان برق قطع میشه. در این صورت، مشکل از آی سی کنترلر آخر مدار هست یا از کمبود ظرفیت خازن یا کهنگی خازن.

آداپتور لپ تاپ توشیبا

در محیط‌های مرطوب از شارژر استفاده نکنید و مطمئن باشید که آب روی آن نمی‌ریزد. آن را در یک جای امن نگه دارید و از افتادن یا ضربه خوردن به آن جلوگیری کنید. اما با توجه به این موضوع باید بگوییم که در این خصوص جای هیچ نگرانی نیست زیرا با وجود اصل نبودن این شارژر ها، از آنجایی که ساخت شارژر کار پیچیده ای نیست، این شارژر های موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. هنگامی که سیم شارژر را می خواهید در داخل کیف قرار دهید، به گونه ای این کار را بکنید که به سیم شارژر فشار وارد نشود. Lenovo ADLX65NLC2A هم نوع دیگری است که از مشخصات آن باید به ۲۰ ولتی و ۳٫۲۵ آمپر بودنش اشاره داشت. خوشبختانه این شارژرها همگی از لحاظ قیمت در جایگاه خوبی قرار دارند و تمام افراد قادر به خریدنشان خواهند بود.

تعمیر شارژر لپ تاپ مرکز تعمیرات لپ تاپ آرسده-شارژر لپتاپ مستر جانبی