تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی-مهسا امانی

تزریق ژل در صورت: کاربردها،مزایا،عوارض و هزینه جراح پلاستیک و زیبایی- دکتر جمیلی-مهسا امانی

مواد طبیعی مورد استفاده در ژل، کلاژن و اسید هیالورونیک می باشد که استفاده از هر دو مواد فوق مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است. یکی از مهم‌ ترین مواردی که در تزریق ژل مورد توجه است میزان تخصص پزشک می‌باشد که میتواند تا حد بسیار زیادی باعث تسریع دوران نقاهت و آسانی در مراقبت‌ های بعد از عمل شود! یک پزشک متخصص هنگام تزریق ژل شما را از تمامی اطلاعات موردنیاز آگاه خواهد کرد درنتیجه باعث افزایش اعتماد به نفس و آگاهی شما شده و از اضطراب و نگرانی‌ های شما می‌کاهد. جنس ژل های تزریقی ، از نوع هیالورونیک اسید است که حداکثر ماندگاری آن یک تا یک و نیم سال است .

  • برای افزایش حجم و خوش فرم کردن سینه های زن روش های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترینشان تزریق ژل به سینه است.
  • چروک‌های دور چشم غالباً نتیجه فعالیت عضلات است و با تزریق بوتاکس از بین می‌رود.
  • ژل‌هایی که در کلینیک پوست و موی هلیا مورد استفاده قرار می‌گیرند از هیالورونیک‌اسید هستند.
  • این ماده که به صورت طبیعی در پوست صورت وجود دارد، مسئولیت حفظ رطوبت و طراوت پوست بدن را به عهده دارد.
  • درمان ژل غیرجراحی هنوز یک عمل پزشکی است که نیازمند مهارت، آموزش و دانش کافی است تا نتایج مطلوب حاصل شود.
  • از دکتر تحقیق کنید و از او بخواهید که عکسهای قبل و بعد از عمل برای بیماران قبلی را به شما نشان دهد.

به‌عنوان‌مثال برای تزریق ژل به لب حجم بسیار کمتری نسبت به گونه نیاز است. ژل چانه هنوز به‌اندازه ژل لب و گونه موردتوجه قرار نگرفته است. زمانی‌که به همراه خط فک، ژل به چانه هم تزریق می‌شود، باعث ایجاد زاویه‌سازی در صورت شده و شکل کلی صورت شبیه به قلب می‌شود.

شاید برای شما نیز این سوال به وجود بیاید که اصلا خط خنده کجاست؟ خط خنده ناحیه اطراف لب است که هنگام خندیدن به ترتیب به صورت دو خط عمودی در کناره های لب دیده می شود. منطقه خط خنده به دلیل کاهش وزن ناگهانی و قابل توجه، افزایش سن، بی خوابی و استرس های محیطی به سرعت عمیق تر می شود. یکی از بهترین راه ها برای درمان خطوط خنده تزریق ژل با کیفیت است.

کلینیک ما تنها از فیلرهایهیالورونیک اسیدبرای افزایش حجم لب استفاده می کند، چرا که خطر کم و نتایج فوق العاده ای دارند. درد و تورم پس از تزریق ژل لب به علت حساسیت بالا در این عضو از صورت طبیعی است. در صورت بروز درد شدید و یا تغییر رنگ در آن ناحیه سریعا با پزشک خود تماس بگیرید. 20 – باید این واقعیت را نیز در نظر بگیرید که تزریق ژل لب یک روش تهاجمی محسوب شده و اگر توسط افراد بی تجربه و فاقد شرایط تزریق شود ، خطرات خود را به همراه دارد .

چگونگی انجام عمل زیبایی تزریق ژل

برای تزریق ژل در بخش‌های مختلف صورت و بدن، از مواد مختلفی استفاده می شود که مورد تایید سازمان غذا و داروی تزریق ژل با بیان ساده ایالات متحده هستند. این ژل‌ها بر اساس مواد سازنده طبقه بندی می‌شوند که در ادامه معرفی‌شان خواهیم کرد. اگر می‌خواهید ژل تزریق کنید، باید نکات مهمی را در نظر داشته باشید که نسبت به انتخاب برند ژل یا موارد این چنینی که معمولاً ذهن متقاضیان را درگیر می‌کند، ارجحیت دارد. تزریق فیلر نیازی به عمل بیهوشی، جراحی، بیمارستان ندارد و بدون درد و خونریزی در کمتر از یک ساعت توسط پزشکان ماهر انجام می‌شود. مزیت‌های فراوان تزریق ژل به نواحی مختلف بدن و صورت سبب شده تا روزبه‌روز به طرف‌داران این روش درمانی و زیبایی افزوده شود.

پاسخ به 5 سوال متداول در مورد تزریق ژل، درمان غیرتهاجمی

اگر به دنبال مقابله با علائم پیری در چهره خود هستید، اواسط دهه ۲۰ زمان مناسبی برای شروع است. چرا که بدن از ۲۶ سالگی تولید کلاژن خود را متوقف می‌کند که البته این سن برای همه یکسان نیست. در ارتباط با سوالتان باید بگوییم بله محدودیت سنی برای تزریق ژل وجود دارد ولی این محدودیت برای افراد زیر ۱۸ سال است. تزریق ژل به زیر چشم رطوبت، کشش و استحکام پوست را افزایش می‌دهد. این امر باعث از بین رفتن گودی زیر چشم و روشن‌تر شدن این ناحیه می‌شود.

با افزایش سن، چین و چروک‌های صورت در اثر آسیب ناشی از آفتاب و نیروی جاذبه شکل می‌گیرند. چین و چروک‌های صورت همزمان با تجزیه کلاژن و فیبرهای الاستین حمایت‌کننده زیر سطح پوست بیشتر نمایان خواهند شد. تزریق ژل راهی عالی برای بازگرداندن حجم صورت و همچنین اعتماد به نفس شما محسوب می‌شود.

پس از پایان دوران اثر فیلر روی صورت، فرد می‌تواند تزریق دیگری را انجام بدهد. البته اهمیت بسیار زیادی دارد که بین انجام دو تزریق، زمان کافی وجود داشته باشد. معمولا توصیه می‌شود که افراد پس از تزریق، بین ۴ تا ۶ ماه صبر کنند و سپس تزریق دیگری انجام دهند.