بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-بک لینک گلدلینک

بهترین بک لینک داخل متن و در قسمت مقالات یا بلاگ باید قرار گیرد و البته dofollow باشد. من یک سایت فروشگاهی دارم که نزدیک یکسال است، سایت هایی با اسم های(اسم دامین) عجیب و جفنگ به سایت من بک لینک می دهند. تعداد این سایت ها تقریبا روبه افزایش است و بعضی از این سایت ها به بیشتر صفحات سایت من بک لینک می دهند. نکته جالب این که ساختار و فرمت بیشتر این سایت های مخرب، یکسان می باشد.

اگر مقاله سئو سایت فروشگاهی را خوانده باشید، متوجه شده اید که در همه انواع سایت ها و مخصوصا فروشگاه های اینترنتی، دسته بندی ها اهمیت زیادی دارند. چراکه بسیاری از مخاطبان کلمات مختلف را در گوگل جستجو میکنند تا به دسته بندی سایت های فروشگاهی برسند نه مقاله و صفحه محصول. خب با توجه به فلسفه بالا، هر چه یک وب سایت معتبرتر باشد، سایت های بیشتری به آن لینک میدهند. اکثر سرویس‌های وبلاگ رایگان هستند و تنهای کاری که باید انجام دهید تولید محتوای مفید، مرتبط و با رعایت سئوی داخلی است. گوگل هم مثل من برای اینکه بفهمد کدام سایت‌ها بهتر هستند به تایید و ارجاع دیگران توجه می‌کند. هرچه تعداد بک‌لینک‌ها برای یک سایت بیشتر باشد، گوکل اعتبار بیشتری به آن سایت می‌دهد چون از نظر گوگل مورد اعتماد بقیه قرار گرفته که معرفیش کرده‌اند.

لینک بیلدینگ وبلاگی

توجه داشته باشین که محصولتون را در ازای لینک پیشنهاد ندین، چراکه خلاف قوانین و مقررات گوگلGoogle’s Webmaster Guidelinesاست. برای اینکه نشون بدن شما یک شخص واقعی هستین، گاهی اوقات یک لینک به سایتتون می دن… بدون این که لازم باشه ازشون بخواین. وقتی این کار را انجام دادین، بهشون بگین که می تونن اینو توی صفحه اصلی و یا صفحه سفارشات و توصیه های سایتشون بزارن.

سئو محلی چیست؟ کاربردها و نکات سئو محلی یا لوکال سئو

بک لینک وب سایت‌هایی که لینک‌های خروجی زیادی دارند ارزش کمتری دارد. خوشبختانه کسب‌وکار وبنا طراحی سایت و سئو است پس همه مشتریان‌مان سایت دارند و سایت‌های خوبی هم دارند! به همین دلیل لینک وب سایت ما را در تمامی سایت‌هایی که برای مشتریان طراحی کرده‌ایم می‌توانید ببینید. یا باید محصولات و خدمات‌تان را به صورت رایگان به آن‌ها عرضه کنید یا بابت هر پست مبلغی را بپردازید. با این حال، نوعی تبلیغ نامحسوس به شمار می‌رود و خطر کمتری از بک لینک‌های تبلیغاتی و خریدنی دارد.

در واقع با توجه به اینکه در هر دسته بندی از سایت شما تعداد زیادی محصول وجود دارد، قدرتی که از طریق بک لینک به دسته بندی میدهید، بین محصولات هم پخش و عملا باعث سئو شدن آنها میشود. بنابراین در نهایت چه قصد خرید و چه قصد ساخت بک لینک دارید، بخش زیادی از تمرکزتان را روی این صفحات قرار بدهید تا نتیجه بهتری بگیرید. در حالت معمول انتظار نداریم بک‌لینک‌ها کاربر زیادی به وبسایت بیاورند یا به اصطلاح ترافیک ارجاعی داشته باشند. اگر قرار است چندین رپرتاژ در رسانه‌های با بازدید میلیونی منتشر شود و محتوای آنها حتماً می‌تواند در گوگل رتبه خوبی بگیرد، بهتر است با لینک‌ UTM آن را زیر نظر بگیریم.

  • اما اگر بهترین هستند باید بارها مورد تایید سایت‌های معتبر و مرتبط قرار بگیرند.
  • بک لینک یکی از مهم‌ترین فاکتورهای رده بندی نزد گوگل شمرده می‌شود و در صورتی که استراتژی دریافت بک لینک مناسبی نداشته باشید، احتمال شکست شما بررسی بک لینک وجود دارد.
  • در این مقاله ابتدا بررسی می‌کنم که بک لینک چیست ، سپس انواع بک لینک ها را معرفی خواهم کرد و به معیارهای تعیین ارزش بک لینک می‌پردازم.
  • (بعبارتی لینک‌های نوفالو در الگوریتم‌های گوگل یا سایر موتورهای جستجو شمارش نمی‌شوند).
  • نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند.

بنابراین سایت‌ها می‌توانند مطالب خود را در آن منتشر کنند و بک لینک رایگان بگیرند. برای سایت‌هایی که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، طراحی و ساخت بک ‌لینک بسیار اهمیت دارد. چرا که بک لینک‌ها باعث می‌شوند سایت مورد نظر به سرعت پیدا و ایندکس شود. از این‌رو لازم است از بک لینک مناسب استفاده شود تا محتویات سایت به سرعت ایندکس شوند. در مواقعی به منظور بهبود سئو سایت، توصیه می‌شود نام برند خود را بک ‌لینک کنید.

شما می‌توانید یک محتوای آموزشی با کیفیت در حوزه کاری خود تولید کرده و بک لینک‌هایی را در آن قرار دهید که به صفحات مهم وب‌سایتتان وارد شوند و سپس آن را در سایت پذیرنده منتشر کنید. راه دوم، ایجاد بک لینک است و راه سوم، ساخت بک لینک با روش‌های گوناگون است. ایجاد بک‌لینک به این معنی است که به شکل دستی، خودتان در سایت‌های دیگر بک لینک ایجاد کنید که درج نظرات (کامنت) در سایت‌های دیگر از نمونه‌های آن است. ساخت بک‌لینک هم روش‌های مختلفی دارد که یک نمونه از آن، انتشار پست میهمان است. بک لینک یکی از شاخص‌های گوگل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در نتایج جستجو است؛ بنابراین اگر به دنبال رشد و پیشرفت کسب و کار خود هستید نمی‌توانید و نباید از جذب بک لینک غافل شوید. فروم‌های ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارند که به شما امکان قرار دادن لینک در بخش امضا یا پروفایلتان را می‌دهند.

PageRank با شمارش تعداد و بررسی کیفیت لینک‌های یک صفحه کار می‌کند تا ارزش و اهمیت وب‌سایت را به طور تقریبی تعیین کند. فرض اساسی این است که وب‌سایت‌های مهم‌تر احتمالاً لینک‌های بیشتری را از وب‌سایت‌های دیگر دریافت می‌کنند. بنابراین، هر چه تعداد و مهم‌تر از آن، کیفیت بالاتر بک لینک‌های یک صفحه وب بیشتر باشد، شانس آن برای رتبه‌بندی کلمات کلیدی رقابتی بالاتر است. بنابراین، رتبه صفحه را به عنوان یک الگوریتم یا مفهوم در نظر بگیرید و نه به عنوان یک معیار. برای این که با خرید بک لینک رشد خوبی را شاهد باشید، باید به کیفیت بک لینک‌ها اهمیت دهید تا به تعداد آنها.