بهترین کفش برای دویدن روی تردمیل و آسفالت 2023 بهترین یاب | asilbekharid

بهترین کفش برای دویدن روی تردمیل و آسفالت 2023 بهترین یاب | asilbekharid

ASICS بر بالشتک سازی مواد FLYTEFOAM خود تأکید دارد که به فرود نرم هنگام دویدن کمک می کند. ۹ کفش برتر مخصوص دویدن با توجه به رضایت مردم و میزان فروش انتخاب شده اند. پوشیدن کفش دویدن مناسب عملکرد فرد را بهبود و احتمال آسیب دیدگی را کاهش می دهد. اگر به دنبال محصولی هستید که بسیار راحت باشد و بتوانید برای دویدن از آن استفاده کنید ما در فروشگاه کتونی به شما کفش مردانه و زنانه رانینگ و پیاده روی اسکیچرز را پیشنهاد می‌کنیم.

همچنین انتخاب کفش‌های با بدنه سبک و قابلیت تنفس‌پذیری به دلیل روبرو نشدن با عوامل سایش مانند آفتاب یا رطوبت هنگام دویدن روی تردمیل، بهترین گزینه خواهد بود. مطمئناً شخص برای رسیدن به پاسخ درست این پرسش‌ها، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت. طی این مقاله به جمع‌آوری مطالبی در رابطه با کفش مناسب تردمیل و مباحث مختلف درباره آن پرداخته شده است.

آدیداس اظهار داشت که آنها Adizero Adios 5 را برای سرعت تولید کرده اند. همچنین از بالشتک Adidas ’Lightstrike و Boost استفاده شده است که به فرد انرژی و حس سرزنده بودن را منتقل می کند. اکثر دوندگان می توانند یک کفش معمولی انتخاب کنند، اما اگر پای شما به سمت بیرون یا داخل غلت می خورد، کفش هایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. اگر بیشتر از طول عمرشون باهاشون بدوید ممکنه عملکردتان را محدود کند و یا حتی ریسک مصدومیت وجود داشته باشه. به مرور زمان پاشنه های کفش از بین میره, به این معنی که ضربه ها رو خودتون جذب میکنید. آنها به اندازه کافی از اطراف مچ پا محافظت می کنند تا از پاهای شما در برابر تمام ریشه ها و سنگ های موجود در زمین های ناهموار و صخره ای محافظت کنند.

چگونه کفش مخصوص دویدن خود را انتخاب کنید

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که https://www.asilbekharid.com/ دوباره دیدگاهی می‌نویسم. لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید. رویه مش مهندسی شده به روز شده است و اکنون از 50٪ منسوجات بازیافتی استفاده می کند – بدون اینکه تناسب دستکش مانند یا مدیریت گرما خوب را به خطر بیندازد. اینها که به‌عنوان ریسینگ فلت یا اسپایک های کراس کانتری نیز شناخته می شوند، برای تمرین های سرعتی، مانند دو سرعت، اینتروال و رقابت ایده‌آل هستند.

  • به مرور زمان پاشنه های کفش از بین میره, به این معنی که ضربه ها رو خودتون جذب میکنید.
  • همچنین از آنجایی که کفشهای فوتسال برای بازی و دویدن روی سطوح صاف داخلی طراحی شده اند، به سرعت روی سطوح سخت بتنی یا آسفالتی در فضای باز فرسوده می شوند.
  • این کفش با زیره مخصوص PWRTRAC  تولید شده که امکان دویدن را در هر زمینی برای افراد فراهم می کند.
  • اگر مسیرهای ناهموار و مسیرهای خاکی را ترجیح می‌دهید ، باید کفشی انتخاب کنید که از کشش زیادی برخوردار باشد و از شما در برابر سنگ، ریشه، لغزش و شرایط گل آلود یا مرطوب محافظت کند.
  • البته بهترین کفش برای دویدن روی آسفالت متناسب با هدفتان نیز دارای ویژگی های متمایزی است.
همانطور که حقیقت پیش می رود، تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت کفش دویدن و یک جاده برای شروع است. بالا بردن استقامت اگر یک تکه لوازم دویدن که همه موافق هستند – کفش – برای شما مناسب نیست، کمتر مسافت پیموده شده برای شروع واقعی این عادت سالم را انجام می دهید. بدون شک فاکتور راحتی هنگام خرید کفش‌های مناسب تردمیل مانند کفش بوت یا دمپایی زنانه مهم خواهد بود. در صورت وجود این فاکتور در کفش، شخص به ورزش علاقه‌مند‌تر شده و همچنین از ایجاد آسیب‌های احتمالی نیز، دور خواهد بود. زیرا تمرین روی دستگاه تردمیل با ضربه بسیار همراه است، بنابراین در صورت استفاده نکردن از کفش مخصوص تردمیل، حتماً بخش‌های از پا مانند قوس یا مچ را با مشکلاتی مواجه می‌کند. البته برای خرید کفش تردمیل، باید بر طبق راهنمای خرید آن عمل کنند تا بهترین گزینه موجود در بازار را انتخاب کنند.

راهنمای خرید کفش مخصوص دویدن مردانه و زنانه